کفش های میرسلیم جنجال شد کفش برند آمریکایی میرسلیم سوژه شد +عکس

منبع: شبونه

4

1402/2/7

01:38


مصطفی میرسلیم نماینده مجلس در تویتر (که فیلتر است) درباره واردات خودروهای خارجی متنی را به اشتراک گذاشت که واکنش های زیادی را به همراه داشته است. کفش های میرسلیم جنجال شد میرسلیم در توئیتر خود در اظهارنظری جنجالی درباره واردات خودرو نوشت: این افتخار برای هر ملتی بس که دسترنج هنر و دانش و …

مصطفی میرسلیم نماینده مجلس در تویتر (که فیلتر است) درباره واردات خودروهای خارجی متنی را به اشتراک گذاشت که واکنش های زیادی را به همراه داشته است.

کفش های میرسلیم جنجال شد کفش برند آمریکایی میرسلیم سوژه شد +عکس

کفش های میرسلیم جنجال شد

میرسلیم در توئیتر خود در اظهارنظری جنجالی درباره واردات خودرو نوشت:

این افتخار برای هر ملتی بس که دسترنج هنر و دانش و تلاش و خلاقیت خود را مصرف کند، نه آن که با دریوزگی تفاله دیگران بر خود ببالد!

کفش های میرسلیم جنجال شد کفش برند آمریکایی میرسلیم سوژه شد +عکس

حالا تصویری از میرسلیم در فضای مجازی منتشر شده که کفش های او را سوژه کرده اند کفش های میرسلیم برند ریباک یکی از برندهای معروف امریکایی میباشد و کاربران درباره او نوشته اند که بهتر است شما هم کفش های تن تاک و برندهای ایرانی استفاده کنید.

همچنین رشیدی‌کوچی، نماینده مجلس در واکنش به توییت خودرویی میرسلیم نوشت:

مساله خودرو نه یک معلول حاشیه‌ای که یک علت اصلی در ایجاد نارضایتی شدید در بین مردم است، قصور شما در آن است که بعد از سال‌ها هنوز نمی‌توانید برای خواسته‌های بحق مردم احترام قائل شوید چرا که سال‌هاست حسابتان را از مردم جدا کرده‌اید.

این توییت شما عقب‌نشینی و ضعف در برابر اراده ملت است.

لازم به ذکر است میرسلیم در کارنامه خود سرپرست نهاد ریاست جمهوری و مشاور عالی رئیس جمهور در زمان ریاست جمهوری حضرت آیت­ الله خامنه­ ای، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوران ریاست جمهوری آیت­ الله هاشمی رفسنجانی، عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام از سال ۱۳۷۵ و همچنین نماینده مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو