مزایای استفاده از تشک خوشخواب چیست؟

منبع: تاپ ناز

4

1402/2/10

11:09


 ویژگی ها ی تشک طبی و خوشخواب

تشک‌های خوب می توانند به کیفیت خواب شما کمک کنند و در طول شب بهتر و راحت‌تر بخوابید. در ادامه، به برخی از نکات مهمی که باید در نظر بگیرید هنگام خرید تشک می پردازم:

  1. نوع تشک: تشک‌ها معمولاً به صورت فوم، لاتکس، سردرگم، اسپرینگ (فنری) و هیبرید (ترکیبی از لاتکس و اسپرینگ) عرضه می شوند. هرکدام از این نوع‌ها ویژگی‌ها و مزایا و معایب خاص خود را دارند. بنابراین، بهتر است قبل از خرید، توصیه می شود که در مورد هر کدام از این نوع‌ها جزئیات بیشتری بدانید و با توجه به نیازهای خود، انتخاب کنید.
  2. سایز تشک: برای راحتی و خواب بهتر، حجم تشک باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا به بدنتان فضای کافی برای حرکت و استراحت بدهد. بررسی کنید که تشکی که قصد خرید آن را دارید، به سایز تخت خوابتان متناسب است.
  3. صلابت تشک: صلابت تشک به سلامت و راحتی شما در طول شب مربوط است. هر شخصی نیازهای مختلفی در این زمینه دارد. برخی افراد ترجیح می دهند تشک های نرم تر و دیگران از تشک های سفت تر استقبال می کنند. توصیه می شود قبل از خرید، تشک را تست کنید و صلابت مناسب برای خود را انتخاب کنید.
  4. برند و کیفیت: برند تشک نیز می تواند در کیفیت و ماندگاری آن تأثیرگذار باشد.

تشک طبی چیست؟

آرامش و سلامتی در هنگام استرحت یکی از مهمترین مسائلی است که همه ما به طرق مختلف به دنبال آن هستیم.تشک‌ طبی این آرزو را محتمل و دست یافتنی کرده است.شاید تا به حال اندیشیده باشید که برای یک خواب راحت و عمیق چه چیز های پیش نیاز است؟و یا اینکه چه شرایطی را برای این مهم باید فراهم سازیم؟یکی از راه های رسیدن به این خواسته داشتن یک تشک طبی استاندارد و مطلوب است.

 اگر به دنبال آن هستید که زمان رفتن به تخت خواب و به خواب رفتن شما دارای مدت زمان خیلی کمی باشد و یا اینکه بعد از بیدار شدن هیچگونه احساس ناخوشایندی مانند کسالت و یا درد گرفتن اعضای بدن خود نداشته باشید،باید هنگام انتخاب بستر توجه و حساسیت خیلی زیادی به خرج دهید.

انتخاب نوع تشک می تواند درد های ناشی از کمر و یا گردن را در بهترین حالت کنترل کند و از میزان آنها به طرز قابل ملاحضه ای بکاهد.افرادی که از درد های عضلانی و حتی استخوانی رنج می برند می بایست از نوع طبی برای خوابیدن بر روی آن استفاده کنند تا از این درد ها در تا حدود زیادی در امان بمانند.

یکی از اصلی ترین بخش های تختخواب تشک آن است و قسمت اصلی خواب عمیق را بر عهده دارد.بر همین اساس است که باید در هنگام خرید به جنس آن و مواردی که برای ساخت آن استفاده شده است توجه ویژه ای داشته باشیم.چراکه کیفیت قطعات آن می تواند تاثیر مستقیمی بر آرامش ما داشته باشد.

مزایای استفاده از تشک خوشخواب چیست؟

قبل از خرید تشک چه نکاتی را باید مد نظر قرار دهیم

میزان نرمی و سفتی تشک

اولین سوالی که در هنگام خرید تشک پیش می آید این است که آیا تشک نرم خوب است یا تشک سفت ؟

در جواب این سوال باید گفته شود تشکی که بیش از حد نرم یا سفت باشد تضمین کننده سلامتی و یا خواب آرام و خوب برای شما نمیشود شما باید تشکی را انتخاب کنید که میزان سفتی و نرمی آن متعادل باشد و صبح هنگام بیدار شدن هیچ احساس دردی خصوصا در ستون فقرات خود نداشته باشید .و یا اگر به خاطر درد ستون فقرات می خواهید تشک خود را عوض کنید باید تشک طبی استاندارد خریداری کنید.

ابعاد تشک

یکی دیگر از نکاتی که باید هنگام خرید تشک طبی در نظر گرفته شود این است که حتما وزن و سن خود را نظر بگیرید تشک های موجود در بازار برای سنین مختلف و وزن های مختلف دارای طراحی متفاوت می باشد و در صد الیاف و مواد بکار رفته در آن متفاوت می باشد اشتباهی که بعضی از والدین با آن مواجه هستند این است که برای کودکان خود تشک بزرگ تهیه می کنند که تا بزرگسالی از آن استفاده کنند ولی این کار اشتباه است چرا که تشک مخصوص کودک و نوجوان با تشک بزرگسال فرق دارد و تشک کودک و نوجوان متناسب با فیزیک کودک و نوجوان طراحی شده است .

تشک برند ایرانی بخریم یا خارجی؟

در گذشته به خاطر نبودن برندهای داخلی تولید تشک با کیفیت بیشتر افراد تمایل داشتند تشک های خارجی بخرند ولی امروزه با گسترش شرکت های داخلی تولید تشک از جمله برند خوشخواب این اطمینان خاطر را به خریداران میدهد که تشک های داخلی نه تنها از نظر کیفیت از تشک های خارجی کمتر نیستند بلکه با ارائه خدمات پس از فروش باعث جلب نظر خریداران میشوند حتی افراد بدون مراجعه حضوری به فروشگاهها به صورت اینترنتی از فروشگاههای آنلاین که فروشگاه مهد تشک نیز در این زمینه فعال می باشد خرید خود را انجام می دهند و درب منزل کالای خواب خود را دریافت می کنند.

ضمانتنامه داشتن تشک

حتما از برندهای معروف و شناخته شده تشک خریداری کنید که خدمات پس از فروش و گارانتی روی محصولات خود دارند و از خرید تشک های بی نام و نشان جدا خوداری کنید.

ویژگیهای تشک خوشخواب

راحت بودن تشک خوشخواب

ما انسانها تقریبا به طور میانگین به 8 ساعت خواب شبانه نیاز داریم داشتن خواب خوب و راحت مستلزم داشتن تشک خوب و مناسب است تشک خوشخواب دارای این ویژگی مهم می باشد و شما با استفاده از آن احساس خوشایندی خواهید داشت و صبح هنگام بیدار شدن احساس شادابی و سر حالی می کنید.

طول عمر بالای تشک خوشخواب

تشک های نرم به خاطر اینکه قدرت ارتجاعی بالایی دارند زود از بین میروند و عمر طولانی ندارند ولی تشک های سفت مثل تشک خوشخواب قابلیت ارتجاعی کمتری دارند و از عمر و ماندگاری بالایی بر خوردار هستند.

تشک خوشخواب دارای دریچه تهویه هوا می باشد

تشک خوشخواب به عنوان یک تشک استاندار دارای دریچه های هوا می باشدو گردش هوا در تشک های خوشخواب باعث میشود هیچ وقت تشک بوی بد یا بوی عرق نگیرد و با خیال راحت می توانید از آن برای مدتهای طولانی استفاده کنید.

مزایای استفاده از تشک خوشخواب چیست؟

تنوع انواع تشک های خوشخواب

یکی دیگر از ویژگیهای آن  خرید تشک خوشخواب می باشد. که جوابگوی هر سلیقه با هر نیازی است.

تنوع سایز و اندازه

تشک های خوشخواب در سایزها و اندازه های متنوع و استاندارد به صورت یکنفره و دو نفره تولید میشود .

تشک های خوشخواب دارای گارانتی کتبی می باشد

همه تشک های تولید شده توسط شرکت خوشخواب دارای گارانتی و ضمانتانه کتبی می باشد .

انتخاب سرویس خواب دو نفره با کیفیت

اگر به دنبال یه سرویس خواب دونفره با طراحی ساده ، زیبا ، با کیفیت و بادوام میگردید سرویس خواب های موجود در فروشگاه مهدتشک یک انتخاب مناسب برای شماست. نمونه ای از این سرویس  خواب ها سرویس خوابی است که از چوب نئوپان و با روکش ملامینه پوشیده شده ضد خش و آب میباشد و ماندگاری بالایی دارد.

تختخواب در سرویس خواب

اولین حکم برای انتخاب انواع سرویس خواب ، یک تختخواب مناسب است. این سرویس خواب به شما این امکان را میدهد که کاربردی ترین نوع تختخواب را دارا باشید.

پاتختی در سرویس خواب

گاهی یک طراحی ساده بسیار زیباتر از هزاران خلاقبت عجیب و متفاوت است. در مجموع این سرویس خواب شما شاهد این امر هستید. پاتختی ساده و خلاقانه سرویس خواب مهد تشک با فضای مناسب در کنار تخت به شما این امکان را میدهد که وسایل مورد نیاز هنگام خواب را روی آن جا دهید. چراغ خواب و مطالعه ، کتاب ، قرص و … از مواردی هستند که اکثر مردم در هنگام خواب به آنها احتیاج پیدا مبکنند.

فروشگاه آنلاین کالای خواب مهد تشک در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما عزیزان می باشد.

تلفن تماس  88497768 – 88497746:

همراه :09362041645

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو