مشاوره حقوقی آنلاین با وکیل

منبع: پارس ناز

3

1402/2/12

16:46


مشاوره حقوقی آنلاین با وکیل

مشاوره حقوقی آنلاین با وکیل آنلاین امری است که امروزه در بستر وب بسیار زیاد دیده می شود و بسیار مقرون به صرفه است. خدمات آنلاین جز تفکیک ناپذیر زندگی امروزی است به نحوی که دولت نیز بخش عمده ای از خدمات خود از جمله طرح دعوا و شکایت در محاکم را به صورت الکترونیک قرارداده است. در واقع, شخص به وسیله مشاوره حقوقی با وکیل آنلاین, پیش از آنکه اقدامی قضایی انجام دهد با جوانب مختلف قضیه آشنا شده و شانس پیروزی خود را در دعوا بالا خواهد برد.

 

معنی مشاوره حقوقی آنلاین

 

مشاوره حقوقی آنلاین در واقع طرح مشکل حقوقی با اشخاص متخصص و دریافت پاسخ در بستر وب از طریق وب سایت ها و شبکه های مجازی است. مهم ترین فایده مشاوره حقوقی آنلاین صرفه جویی در زمان و هزینه است که به ویژه در شهرهای بزرگی مانند تهران خدمتی کاربردی محسوب می شود.

مشاوره با وکیل آنلاین چه مزایایی دارد؟

 

۱) سریع بودن امر مشاوره که شما با چند کلیک با وکیل متخصص همان حوزه ارتباط برقرار می کنید.

 

۲) امکان تماس صوتی و تصویری با وکیل و طرح سوالات متعدد وجود دارد.

 

۳) در صورت نیاز, جلسات حضوری جهت بررسی بیش تر موضوع تعیین خواهد شد.

 

۴) عدم محدودیت زمانی و مکانی برای مشاوره.

 

۵) صرفه جویی در وقت و هزینه به ویژه در کلانشهرها.

 

مشاوره حقوقی آنلاین در وکیل سایت

 

وب سیات وکیل سایت در زمره وب سایت هایی است که خدمت مشاوره حقوقی آنلاین را ارائه می دهد. در این خدمت شما در کوتاه ترین زمان ممکن با وکیل متخصص در حوزه ای که نیاز به مشاوره دارید ارتباط برقرار کرده و به پرسش و پاسخ می پردازید. در صورتی که بررسی اسناد مدارک لازم باشد می توانید از طریق پیام رسان های موجود, آن ها را برای وکیل آنلاین ارسال نمایید. حتما به هنگام مشاوره با وکیل آنلاین نکات ذیل را مدنظر قراردهید:

 

الف) وکلای وکیل سایت امین شما هستند پس سعی کنید موضوع را همانطور که هست و با دقت در بیان جزییات ولو بی اهمیت توضیح دهید.

 

ب) تمامی سوالات و ابهامات خود را مطرح کرده و حتما نکاتی که بیان می شود را یادداشت نمایید.

 

ج) در صورت نیاز به بررسی مدارک حتما به شبکه های اجتماعی داخلی یا خارجی جهت ارسال مدارک دسترسی داشته باشید.

 

مشاوره حقوقی آنلاین در موضوعات خانواده

 

مسائل و مشکلات خانوادگی از موضوعات شایع هستند. اموری همچون نکاح, طلاق, حضانت فرزندان, مهریه, نفقه و مسائلی از این دست. وب سایت وکیل سایت با همکاری وکلای متخصص در امور خانواده بهترین راهکار های قانونی را جهت رفع مشکلات حقوقی به شما ارائه خواهد داد.

مشاوره حقوقی آنلاین با وکیل

مشاوره حقوقی آنلاین در موضوعات ملکی

 

امور مربوط به املاک از حساسیت ویژه ای برخوردار هستند و سهل انگاری در قرارداد های مربوط به املاک ضررهای جبران ناپذیری را متوجه اشخاص می نماید. یک مشاوره حقوقی با وکیل ویژه املاک پیش از انعقاد قرارداد از بسیاری از ضررهای احتمالی در آینده جلوگیری خواهد کرد.

 

وکیل آنلاین در امور کیفری

 

امور کیفری با جرم و مجازات هایی همچون اعدام و حبس سر و کاردارد به همین دلیل ریسک اقدامات خودسرانه بسیار بالاست و حتما بایستی پیش طرح از هر گونه شکایت, دفاع یا توضیح در محاکم یا مراجع انتظامی با وکلای متخصص کیفری مشاوره صورت پذیرد.

 

وکیل آنلاین در امور حقوقی

 

دامنه اموری حقوقی بسیار وسیع است و موضوعات متنوعی را در بر می گیرد. خصیصه امور حقوقی این است که برخلاف امور کیفری مجازاتی را متوجه شخص خوانده نمی کند لکن الزاماتی که در نتیجه صدور احکام حقوقی به وجود می آید النهایه ممکن است منجر به زندانی شدن شخص شود.

 

مثلا در دعوای مطالبه وجه چک در صورت عدم پرداخت وجه در نهایت شخص تا وصول محکوم به زندانی خواهد شد. مشاوره با وکیل آنلاین در امور حقوقی امری است که برای خواهان یا خوانده پیش از هر اقدام قضایی ضروری به نظر می رسد.

 

ویژگی های یک مشاور حقوقی خوب

 

وکیل آنلاین یا غیر آنلاین تفاوت چندانی ندارد در واقع شما قصد دارید با یک وکیل متخصص مشاوه نمایید و صرفا بستر و محیط مشاوره متفاوت خواهد بود بنابراین برای آنکه از یک مشاوره حقوقی خوب بهره مند شوید شخص مشاوره دهنده باید یک سری ویژگی ها داشته باشد از جمله:

 

تسلط بر قانون

وکیل آنلاین بر قوانین حوزه ای که شما با او مشاوره می کنید می بایست مسلط بوده و از آخرین تغییرات قانون مطلع باشد در غیر این صورت بیم تضییع حقوق مراجعه کننده در اثر یک مشاوره غلط وجود خواهد داشت.

 

تجربه کافی

داشتن تجربه کافی سبب می شود پیش از طرح شکایت در خصوص روند پرونده و رخداد های احتمالی پیش بینی لازم صورت بگیرد و تدابیر لازم اندیشیده شود و تا حد امکان از غافلگیری در اثنای کار جلوگیری به عمل بیاید.

 

همچنین قدرت بیان خوب, مسئولیت پذیری, جسارت و شجاعت, متعهد بودن و صداقت از جمله مهم ترین خصایص یک مشاور حقوقی متخصص و با تجربه است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو