تریلر تازه فیلم Fast X

منبع: گیمفا

5

1402/2/13

12:39


به تازگی تریلری برای فیلم Fast X منتشر شده که به رابطه میان دام تورتو و لتی اورتیز می‌پردازد.

تریلر تازه فیلم Fast X

به تازگی تریلری برای فیلم Fast X منتشر شده که به رابطه میان دام تورتو و لتی اورتیز می‌پردازد.

مجموعه فیلم‌های سریع و خشن (Fast and Furious) با اینکه پر از سکانس‌های اکشن هستند، همیشه سرگرم‌کننده به نظر می‌رسند اما با توجه به تریلر جدیدی که برای اثر تازه این فرنچایز یعنی فیلم سریع ۱۰ (Fast X) منتشر شده، به نظر می‌رسد که این اثر قرار است درون مایه تاریک‌تر و جدی‌تری را در پیش بگیرد.

در این تریلر تازه منتشر شده که از لینک زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید، مونتاژی از لحظات مختلف شخصیت‌های دام تورتو با بازی وین دیزل و لتی اورتیز با بازی میشل رودریگز از فیلم‌های قبلی این فرنچایز در طی دو دهه گذشته به نمایش گذاشته می‌شود.

این تریلر علاوه بر اینکه به رابطه احساسی و دلنشین بین شخصیت‌های اصلی خودش می‌پردازد، اشاره‌ای نیز به شخصیت شرور داستان یعنی دانته با بازی جیسون موموآ می‌کند. این تریلر نشان می‌دهد که دانته پسر رئیس یک باند مواد مخدر به نام هرنان ریس با بازی خواکیم دی آلمیدا است که به دنبال انتقام گرفتن برای مرگ پدرش است، مرگی که در فیلم سریع پنج (Fast Five) رخ داد.

از جمله بازیگرانی که در فیلم «سریع ۱۰» نقش‌آفرینی می‌کنند می‌توان به تایریس گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، جوردانا بروستر، سونگ کانگ، جیسون موموآ، شارلیز ترون و اسکات ایستوود اشاره کرد. بازیگران تازه‌وارد این فرنچایز نیز شامل جیسون موموآ، بری لارسون، آلن ریچاردسون، دانیلا ملکیور و ریتا مورنو است.

فیلم «سریع ۱۰» به کارگردانی لوئیس لتریر قرار است در تاریخ ۱۹ ماه مه سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران شود.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو