دختر پل واکر در فیلم Fast X حضوری کوتاه خواهد داشت

منبع: گیمفا

4

1402/2/22

12:26


دختر پل واکر قرار است در فیلم Fast X که جدیدترین فیلم از فرنچایز سریع و خشن است، حضوری کوتاه داشته باشد.

دختر پل واکر در فیلم Fast X حضوری کوتاه خواهد داشت

دختر پل واکر قرار است در فیلم Fast X که جدیدترین فیلم از فرنچایز سریع و خشن است، حضوری کوتاه داشته باشد.

زمان زیادی تا اکران فیلم سریع ۱۰ (Fast X) محصول کمپانی یونیورسال روی پرده سینماها باقی نمانده و بازیگران بسیار زیادی از فیلم‌های قبلی این مجموعه قرار است در این اثر تازه حضور داشته باشند. حالا آشکار شده که دختر یکی از بازیگران فقید این مجموعه قرار است حضوری کوتاه در این فیلم داشته باشد.

میدو واکر دختر پل واکر فقید به تازگی اعلام کرده است که قرار است به صورت کوتاه در فیلم «سریع ۱۰» نقش‌آفرینی کند. میدو واکر ۲۴ ساله این خبر را در صفحه خودش در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرده است. او تصویری از خودش در این فیلم منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

میدو واکر - فیلم Fast X

میدو واکر

در این تصویر منتشر شده توسط میدو واکر، پشت صحنه فیلم «سریع ۱۰» دیده می‌شود که در آن، خود میدو واکر در داخل یک هواپیما حضور دارد و عقب را نگاه می‌کند. در حال حاضر مشخص نیست که او قرار است در این فیلم چه نقشی را بازی کند. او در این پست اینستاگرامی نوشته:

وقتی اولین فیلم سریع و خشن اکران شد من فقط یک سال داشتم. من با تماشای پدرم به همراه وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بروستر و لوداکریس و بقیه در این فیلم‌ها بزرگ شدم. به لطف پدرم، من همیشه عضوی از خانواده سریع و خشن بودم. باور نمی‌کنم که اکنون در فیلمی از این مجموعه حضور دارم.

با اینکه هنوز داستان فیلم «سریع ۱۰» مشخص نیست اما آشکار شده که پل واکر از طریق صحنه‌های فلش‌بک در این فیلم تازه حضور خواهد داشت و مطمئنا حضور وی در کنار دخترش در این فیلم باعث شده تا این فیلم بسیار جالب‌توجه باشد.

فیلم «سریع ۱۰» در تاریخ ۱۹ ماه مه سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران خواهد شد.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو