عکس : پوشش عجیب یکتا ناصر همه را متعجب کرد !!!

منبع: فیگار

9

1402/2/16

23:30


به تازگی عکسی از پوشش عجیب یکتا ناصر همه مخاطبین را متعجب کرد. گویا حواشی زیادی را کاربران در فضای مجازی برای او ایجاد کرده اند.

عکس : پوشش عجیب یکتا ناصر همه را متعجب کرد !!!

به تازگی عکسی از پوشش عجیب یکتا ناصر همه مخاطبین را متعجب کرد. گویا حواشی زیادی را کاربران در فضای مجازی برای او ایجاد کرده اند.

اخیرا تصویری از استایل جنجالی یکتا ناصر در فضای مجازی پخش شده که حواشی زیادی را برایش ایجاد کرده است. گویا مانتو جدید یکتا ناصر بسیار جالب بوده و بسیاری از کاتربران را متعجب کرده است. در ادامه تصویری از عجیب ترین پوشش یکتا ناصر خواهیم دید.

پوشش عجیب یکتا ناصر

یکتا ناصر تصویر زیر را در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد. یکتا ناصر بازیگر جوان و همسر منوچهر هادی کارگردان معروف است. یکتا ناصر به تازگی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکسی زیبا از تولد 5 سالگی خواهر زاده اش را منتشر نموده و برای او نوشته است:

“در این عکس سوفیا (دختر یکتا ناصر) در کنار خواهر زاده اش سیلوانا حضور دارد، سوفیا متولد آذر 1395 و تنها یک ماه از دخترخاله اش بزرگتر است، جشن 5 سالگی سوفیا به دلیل سفر کاری در هواپیما برگزار شد. یکتا ناصر عکسی از خودش در غروب آفتاب در کنار دریا منتشر کرده که شایعه مهاجرت او را در فضای مجازی براه انداخته است.”

در ادامه می‌توانید تصویری از عجیب ترین پوشش یکتا ناصر را ببینید:

پوشش عجیب یکتا ناصر

استایل جنجالی یکتا ناصر

مانتو جدید یکتا ناصر

یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون و همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران است. پدر یکتا ناصر افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است، او دارای یک برادر کوچکتر و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا است که در حرفه عکاسی فعالیت می‌کند.

این خانم بازیگر در اسفند سال 1394 با منوچهر هادی ازدواج کرد و کمتر از یک سال بعد در آذر 1395 صاحب دختری به نام سوفیا شدند. همسر نیکتا ناصر، علیرضا جالوسی است که در آثاری همچون «دلدادگان»، «عاشقانه» به عنوان «بازیگر» حضور داشته است. این زوج دارای یک دختر به نام سیلوانا هستند که در دی ماه 1395 به دنیا آمده است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو