توهین پدر آرات به مردم ایران جنجال شد +واکنش ها و عکس

منبع: شبونه

4

1402/2/22

17:50


توهین پدر آرات به مردم ایران باعث عصبانیت کارران شبکه های اجتماعی شده است  به شدت از این موضوع گلایه دارند. پدر آرات حسینی در اقدامی زشت به مردم ایران اهانت کرد و ایرانی‌ها را عقده ای و نفرین شده خطاب کرد. توهین پدر آرات به مردم ایران جنجال شد بعد از درگیری لفظی پدر …

توهین پدر آرات به مردم ایران باعث عصبانیت کارران شبکه های اجتماعی شده است  به شدت از این موضوع گلایه دارند.

پدر آرات حسینی در اقدامی زشت به مردم ایران اهانت کرد و ایرانی‌ها را عقده ای و نفرین شده خطاب کرد.

توهین پدر آرات به مردم ایران جنجال شد +واکنش ها و عکس

توهین پدر آرات به مردم ایران جنجال شد

بعد از درگیری لفظی پدر آرات حسینی با باشگاه سپاهان واکنش های زیادی به این موضوع به وجود آمد.

پدر آرات حسینی شب گذشته در اینستاگرامش استوری به اشتراک گذاشت و نوشت که مردم ایران نفرین شده بوده و لیاقت آرات را نخواهند داشت و تصمیم دارد که پسرش را به کشوری دیگر ببرد و از ایرانی ها دور کند.

توهین پدر آرات به مردم ایران جنجال شد +واکنش ها و عکس

بسیاری از کاربران فضای مجازی معتقد هستند پدر آرات بیشتر به دنبال جلب توجه بوده و از فرزندش استفاده ابزاری می‌کند .

یآرات کی از نوابغ فوتبال در کشورمان بوده که با سن کمی که دارد موفق شده نشان بدهد که می‌تواند آینده بسیار خوبی در فوتبال جهان داشته باشد پدر آرات حسینی که به عنوان مدیر برنامه های او فعالیت می کند به شدت در چند سال اخیر توجه کاربران در استانها را به خود جلب کرده است آرات حسینی متولد ۱۸ مهر ۱۳۹۲ در بابل بوده که به عنوان اعجوبه و نابغه شناخته می شود.

پدر آرات از باز کردن صفحه ای در اینستاگرام مخصوص پسرش می‌گوید .«بعد از آنکه متوجه استعدادهای پسرم شـدم بـه پیشنهاد اطرافیانم صفحه ای در اینستاگرام راه اندازی کردم. در صورتی که تا قبل از آن اصلا آشنایی با این شبکه اجتماعی نداشتم. بـه شکل عجیبی از این صفحه نه تنها در ایران بلکه در خارج ازکشور استقبال شد.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو