معرفی تیم LG Envisioning جایی که تخیل به نوآوری تبدیل می‌شود

معرفی تیم LG Envisioning جایی که تخیل به نوآوری تبدیل می‌شود


منبع: فوت و فن

3

1402/2/23

12:53


در این قسمت از سری مطالب On the Job با تیم تجسم (Envisioning) شرکت لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس آشنا خواهیم شد تا متوجه شویم که این بخش چطور تجربه‌های منحصربه‌فردی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورند.

معرفی تیم LG Envisioning جایی که تخیل به نوآوری تبدیل می‌شود

در این قسمت از سری مطالب On the Job با تیم تجسم (Envisioning) شرکت لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس آشنا خواهیم شد تا متوجه شویم که این بخش چطور تجربه‌های منحصربه‌فردی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورند.

تصور یا تجسم کردن به معنای آن است که شما چیزی را در ذهن خود متجسم شوید یا تصور کنید و همین نیز دقیقا کاری است که تیم «تجسم ال‌جی» انجام می‌دهد. آن‌ها ایده‌ها، مفاهیم و رویدادهای نوآورانه‌ای را ارائه می‌کنند که ارزش محصولات ال‌جی را برجسته می‌کند یا به ارزش آن‎ها می‌افزاید و در عین حال، تجربیات منحصربه‌فردی را برای مشتری به ارمغان می‌آورد.

جو سو می یکی از متخصصان تیم تجسم ال‌جی می‌گوید:

«یکی از نقاط قوت تیم تجسم ال‌جی توانایی ما برای پیدا کردن راه‌های مبتکرانه برای ایجاد تجربیات مشتری مطابق با هویت و ارزش پیشنهادی محصولات و خدمات متمایز ال‌جی است.»

به عنوان مثال، برای جشن گرفتن و تبلیغ عرضه یخچال فریزر LG MoodUP در سال ۲۰۲۲، این تیم دو رویداد به یادماندنی را ایجاد کرد که هر کدام کاملا با ماهیت و ویژگی ممتاز یخچال ال‌جی با قابلیت تغییر رنگ هماهنگ بود. اولین رویداد با عنوان Made in Changwon: M623GNN392 به شکل یک نمایشگاه عکس برگزار شد که روند توسعه این یخچال فریزر را که در پارک هوشمند ال‌جی در چانگ وون کره جنوبی انجام شده بود را همانند یک اثر هنری به نمایش گذاشت.

دومین رویداد با عنوان MoodUP in City بود که به عنوان یک نمایش نورانی در بالای آسمان شب سئول برگزار شد. از ۱۰۰۰ پهباد استفاده شد تا تصاویری از این یخچال فریزر، آرم ال‌جی و برخی از نمادین‌ترین مکان‌های کره به نمایش گذاشته شود. هر دو رویداد نمایش‌هایی پیشگام بودند که نشان‌دهنده رویکرد خلاق تیم تجسم ال‌جی برای انتقال مفاهیم اصلی و ویژگی‌های نوآوری‌های سبک زندگی ال‌جی به مشتریان بودند.

همچنین در سال گذشته، این تیم وظیفه کشف بهترین راه را برای تبلیغ محصول LG Styler ShoeCase و ShoeCare برعهده داشت، دو محصولی که برای مشتریان علاقه‌مند به مراقبت و نمایش کفش‌های مورد علاقه خود ساخته شدند. از آنجایی که این محصولات در بین نسل جوان طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند، تیم تجسم ال‌جی تصمیم گرفت تا این محصولات را در کنار NFT‌ها قرار بدهد تا مورد توجه مشتریان نسل جوان قرار بگیرند. همین نیز باعث شکل‌گیری Monshoecl مخفف باشگاه کفش مانستر (Monster Shoe Club) شد.

معرفی تیم LG Envisioning جایی که تخیل به نوآوری تبدیل می‌شود

Monshoecl مجموعه‌ای از کفش‌های ان‌اف‌تی با ۵۵۰۰ طرح منحصربه‌فرد است که توسط تیم تجسم ال‌جی و دانشجویان طراحی در دانشگاه ایندوک کره جنوبی ساخته شده است. کانگ جی یانگ متخصصی در تیم تجسم ال‌جی گفته:

«در طول فراینده ایده‌پردازی، یکی از مهم‌ترین سوالاتی که ما به آن فکر کردیم این بود که چه نوع تجربیاتی می‌توانیم از طریق Monshoecl NFT به مشتریان ارائه بدهیم. با وجود دلایل متعددی برای داشتن ان‌اف‌تی،‌ از سرمایه‌گذاری مالی و جمع‌آوری گرفته تا کنجکاوی خالص، می‌دانستیم که نیاز به ایجاد یک هویت منحصربه‌فرد داریم.»

این تیم برای جذب مخاطبان هدف خود و همچنین درک مفهوم Monshoecl و ارائه یک تجربه همه جانبه در دنیای مجازی و واقعی، خط داستانی متقاعد‌کننده‌ای ارائه کرده است. دانشجویان دانشگاه ایندوک گروهی متشکل از نسل Generation Z و Millennials هستند و حمایت ارزشمندی از این تیم ال‎‌جی در کل پروژه ارائه کردند و به آن‌ها کمک کردند تا بهتر دیدگاه‌ها و ترجیحات نسل جوان را متوجه بشوند.

جو سو می در ادامه صحبت‌های خودش اظهار داشته:

« Monshoecl بدون کمک دانشجویان دانشگاه ایندوک محقق نمی‌شد. ما فضایی آزاد و آرام را در اولویت قرار دادیم که همه را قادر می‌سازد تخلیات خودشان را به کار بیاندازند و با صراحت افکار و ایده‌های خودشان را به اشتراک بگذارند.»

دارندگان کفش‌های Monshoecl NFT می‌توانند از جمع‌آوری و مراقبت از این کفش‌های مجازی خود از طریق ویژگی Life در برنامه LG ThinQ لذت ببرند و حتی با استفاده از ویژگی واقعیت افزوده AR نیز پوشیدن این کفش‌ها را تجربه کنند. همچنین رویدادهای آفلاین زیادی وجود دارند که در دارندگان کفش‌های Monshoecl NFT می‌توانند در آن شرکت کنند که برخی از آن‌ها فرصت‌‎های بسیار خوبی را برای برنده شدن یک LG Styler ShoeCase یا ShoeCare فراهم می‌آورند.

کانگ جی یانگ نیز در ادامه افزوده:

«هنگامی که صاحب یک جفت کفش Monshoecl NFT شدید، به رویدادهای آفلاین سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز دعوت می‌شوید که در آنجا می‌توانید با سایر دارندگان کفش‌ها ملاقات کنید، با آن‌ها به گپ و گفت بپردازید و مجموعه خود را مقایسه کنید.»

Monshoecl همانند یک کانال ارتباطی عمل می‌کند که ال‌جی و مشتریانش را به هم نزدیک‌تر می‌کند و شرکت را قادر می‌سازد تا مستقیما از مشتریانی که به آن‌ها خدمات می‌دهد، نظراتی بشنود و با درک خوب این بازخوردها و نظرات نیز بینش ارزشمندی بدست آورد.

برای افزایش آگاهی از لذت و تجربیات ناشی از داشتن کفش‌های Monshoecl NFT، تیم تجسم ال‌جی در حال برنامه‌ریزی ابتکارات بیشتر بر اساس پتلفرم‌ها و روش‌های آشنا برای مصرف‌کننده‌های جوان است. این تیم با متخصصان اثبات شده در زنده کردن ایده‌های بزرگ، به ارائه تجربیات متمایز و پویا برای مشتریان ادامه خواهد کرد،‌ تجربیاتی که مختص ال‌جی خواهند بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو