معرفی برترین سایت ها در حوزه کانورت عکس + معرفی برند تازه تاسیس faceconverter

معرفی برترین سایت ها در حوزه کانورت عکس + معرفی برند تازه تاسیس faceconverter


منبع: فوت و فن

4

1402/2/23

18:28


باید بهترین سایت‌هایی که در حوزه کانورت عکس وجود دارد را بشناسیم تا بتوانیم فرآیند کانورت خود را به صورت آنلاین و هرچه بهتر انجام دهیم.

معرفی برترین سایت ها در حوزه کانورت عکس + معرفی برند تازه تاسیس faceconverter

امروزه فضای آنلاین در بین تمامی اقشار جامعه گستردگی زیادی پیدا کرده است و از این رو تقریبا میشه گفت همه با شبکه های اجتماعی، سایت ها و… در ارتباط هستند. عکس‌ها به عنوان یک پایه و اساس در تمامی شبکه‌های اجتماعی به شمار می روند که باعث می شوند متن خوانایی بیشتری دارد و جذابیت بسیار بالاتری به نوشته بدهد. اما گاهی وقتا عکسی که از یک شبکه اجتماعی دانلود کردید به درد استفاده در شبکه اجتماعی دیگه نمیخوره پس باید تغییر فرمت انجام بشه تا بشه از این عکس در دیگر فضاها استفاده کرد.

به همین دلیل باید بهترین سایت‌هایی که در حوزه کانورت عکس وجود دارد را بشناسیم تا بتوانیم فرآیند کانورت خود را به صورت آنلاین و هرچه بهتر انجام دهیم. امروز می خواهیم 5 تا از بهترین سایت‌هایی که در حوزه کانورت عکس آنلاین در سطح وب فعالیت می‌کنند را با یکدیگر بررسی کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

چرا اصلا باید از سایت های کانورت عکس کمک بگیریم؟

شاید از دور که نگاه کنید، پیدا کردن عکس برای هر موضوعی در سطح نت بسیار کار آسونی باشد؛ یعنی شما یک سرچ در گوگل می‌کنید و اولین تصویری که به دست آمد را برای موضوع خودتان مورد استفاده قرار می‌دهید. اما نکته اینجاست که اگر کمی موضوع از حالت عمومی دربیاید و شما به دنبال آن بگردید باید ساعت‌ها زمان بگذارید تا چیزی که مورد نظرتان است را پیدا کنید. بنابراین پیدا کردن عکس کار آنچنان راحتی نیست.

حال پس از صرف مدت زمان زیادی یک عکسی که به کار شما می آید را دانلود می کنید و هنگم استفاده متوجه می شوید که اصلا فرمت عکس قابل استفاده برای کار شما نیست. در اینجا باید چه کاری انجام دهید؟ آیا بیخیال آن عکس شوید یا با استفاده از ابزارهایی به سراغ تغییر فرمت عکس بروید؟ قطعا بهترین راه استفاده از سایت‌های کانورت است.

 سایت online-convert.com

یکی از برترین سایتهای حوزه کانورت عکس، همین سایت است. یکی از قابلیت‌های جذابی که این سایت دارد این است شما می توانید قبل از گشتن داخل سایت به دنبال کانورت خود، از وجود این خدمت در این سایت مطلع شوید. در پایین این سایت یک گزینه‌ای وجود دارد که شما فرمت ابتدایی و انتهایی را وارد می کنید و بر روی گزینه go کلیک می کنید و این سایت به شما نشان می دهد که آیا می تواند این فرمت را برای شما انجام دهد یا خیر.

غیر از آن، در این سایت تمامی فرمت‌های عکس‌ها به راحتی قابل انجام است و در کنار عکس، ویدئو، عکس و… نیز فرمت آن‌ها انجام می‌شود و می‌توانید از این سایت برای تبدیل فرمت استفاده کنید.

online-convert.com سایت

سایت تازه تاسیس faceconverter.com

یکی از سایت‌هایی که به تازگی در دنیای وب پاگذاشته است و در همین مدت کم نیز سر و صدای زیادی به پا کرده است؛ همین سایت faceconverter.com است. این سایت که به صورت تخصصی در حوزه کانورت عکس فعالیت می‌کند کانورت های زیادی از جمله cr3 to jpg، heif to jpeg، pdf to ai   و… را به صورت رایگان انجام می‌دهد.

از خوبی‌های این سایت داشتن کانورت‌هایی است که تقریبا می‌توان گفت کمتر سایتی آن‌ها را اضافه کرده است و همین باعث محبوبیت و استفاده زیاد کاربران از آن شده است. تمامی امکاناتی که face converter به کاربران خود ارائه می کند به صورت کاملا رایگان است و فقط کافی است اسم برند این سایت را در گوگل جست و جو کنید و بر روی سایت faceconverter کلیک کرده و از کانورت‌های رایگان آن لذت ببرید.

اگر به دنبال یک سایتی هستید که رابط کاربری بسیار مناسبی داشته باشد و همچنین اطلاعات شما در امنیت کامل باشد، توصیه ما به شما استفاده از این سایت است.

سایت face converter

سایت convertio.com

اگر می‌خواهید تصاویر خود را در هر نوع فرمتی که هستند و در هر فضای ذخیره سازی مانند کامپیوتر، دراپ باکس یا گوگل درایو قرار دارند به راحتی کانورت کنید، استفاده از سایت convertio می‌تواند یک گزینه بسیار عالی برای شما باشد. شما در این سایت می‌توانید چندین عکس را به صورت همزمان کانورت کنید و یک خروجی عالی از تمامی تصاویر خود داشته باشید.

سایت zamzar

یکی دیگه از سایت‌هایی که در حوزه کانورت عکس فعالیت می‌کند و بسیار هم پرطرفدار است، سایت zamzar.com است. این سایت که دارای تنوع بیش از 1500 کانورت درون سایت خود است، به شما این امکان را می دهد که فایل خود را بر روی دیتابیس سایت اصلی نگه دارید و در صورت تمایل دوباره آن را دانلود کنید.

سایت zamzar

شما برای کانورت کردن عکس، باید دراین سایت از طریق یک ایمیل این کار را انجام دهید و بعد از کانورت می‌توانید فایل را از سرور سایت پاک کرده یا اگر برایتان اهمیتی نداشته باشد پس از سه روز از سرور حذف خواهد شد.

سایت freeconvert

این سایت جزو سایت هایی است که رابط کاربری بسیار آسانی دارد و همین باعث شده است تا کاربران زیادی به سراغ آن بروند. تنها نقصی که می توان برای این سایت قائل شد، حجم کوچک فایلی است که شما می توانید در آن کانورت کنید. برای مثال بسیاری از سایت ها نظیر facecovnerter تا حجم 10 مگابایت را درون سایت خود کانورت می کنند این در حالی است که این سایت فقط 1 مگابایت را کانورت می کند.

شما در این سایت می توانید تعداد فایل های زیادی را کانورت کنید و همچنین می توانید فایل ها را به صورت دسته جمعی کانورت کنید. این سایت یکی از سایت های خوب در حوزه کانورت عکس است.

سخن پایانی

امروز در این مقاله به معرفی بهترین سایت ها در حوزه کانورت عکس پرداختیم. البته در کنار این سایت هایی که گفته شد، سایت های دیگری مانند filezigzag، image online convert، free file convert و… هستند که همه این ها جزو بهترین سایت ها هستند ولی ما امروز سعی کردیم سایت‌هایی را معرفی کنیم که بهترین هستند. در کنار سایت ها نرم افزارهای زیادی نیز برای کانورت وجود دارند ولی از آنجایی که این نرم افزارها نیاز به فضای ذخیره سازی دارند خیلی توصیه به استفاده از آن‌ها نمی‌کنیم. حال اگر شما تجربه استفاده از هر کدام از سایت های بالا را دارید، خوشحال می‌شویم آن را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو