پدر علی رضوانی کیست علت درگذشت و فوت و عکس

منبع: شبونه

5

1402/2/25

23:15


پدر علی رضوانی کیست پدر علی رضوانی از فرهنگیان بازنشسته بوده که به علت ایست قلبی درگذشت و علی رضوانی عزادار شد اتفاقی که این خبرنگار را به شدت تحت تاثیر قرار داده و وضعیت روحی بسیار بدی را دارا میباشد.  علت درگذشت علی رضوانی سالهاست به عنوان یکی از خبرنگاران و گزارشگران صداوسیما فعالیت …

پدر علی رضوانی کیست

پدر علی رضوانی از فرهنگیان بازنشسته بوده که به علت ایست قلبی درگذشت و علی رضوانی عزادار شد اتفاقی که این خبرنگار را به شدت تحت تاثیر قرار داده و وضعیت روحی بسیار بدی را دارا میباشد.

پدر علی رضوانی کیست علت درگذشت و فوت و عکس

 علت درگذشت

علی رضوانی سالهاست به عنوان یکی از خبرنگاران و گزارشگران صداوسیما فعالیت دارد و همیشه گزارش های او حواشی زیادی را دارد او با بخش خارج از گود اخبار بیست و سی به شهرت رسید.

پدر علی رضوانی روز گذشته بر اثر ایست قلبی فوت کرد و بسیاری از اهالی صداوسیما به علی رضوانی تسلیت گفتند.

مراسم تشییع جنازه پدر علی رضوانی فردا در بهشت زهرا برگزار میشود که بدون شک تعداد زیادی از اهالی تلویزیون در این مراسم شرکت خواهند کرد.

علی رضوانی در سالهای اخیر اتهاماتی از سوی رسانه های بیگانه را تحمل کرده است اتهاماتی که به او بازجوی سپاه و نیروی امنیتی زده شده است این خبرنگار حتی توسط آمریکا و اروپا تحریم شده است.

پدر علی رضوانی کیست علت درگذشت و فوت و عکس

علی رضوانی فعالیت هنری خود را از ۲۰ سالگی آغاز کرده است او به تشویق خواهرش در آزمون خبرنگاری صدا و سیما شرکت کرده و به همین ترتیب وارد این عرضه شده است خواهرش کارمند صدا و سیما بوده است و خیلی اتفاقی و به درخواست خواهرش وارد این عرصه شده است.

علی رضوانی قبل از حضور در حرفه خبرنگاری کونگ فو کار حرفه ای بوده است، تا جایی که به تیم ملی هم دعوت شده بود، اما ترجیح داد به دنبال علاقه اش برود و خبرنگاری را انتخاب کرد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو