بهترین مدل پارتیشن اداری برای دفتر کار شما کدام است؟

منبع: پلازا

4

1402/2/28

16:56


بهترین مدل پارتیشن اداری برای دفتر کار شما کدام است؟

طراحی دکوراسیون در فضای کاری باعث بخشیدن روحیه به کارمندان و ایجاد شوق، اشتیاق در آن ها برای انجام فعالیت های کاری در طول روز می شود. یکی از اقدامات مهم در این نوع طراحی، نصب پارتیشن اداری به منظور تفکیک سازی فضاهای کاربردی و حفظ حریم شخصی، بالا بردن میزان تمرکز برای کارمندان مشغول به کار در آن دفتر است. انتخاب مدل پارتیشن بستگی به فضا، نوع کار شما دارد و اگر انتخاب این محصول برایتان دشوار است و در تکفیک سازی به مشکل خورده اید می توانید از طراحان حرفه ای چوبا فرم درخواست کمک دهید تا به شما بهترین مدل پارتیشن با توجه به بودجه ی شما، محل کارتان، فضایی که دارید، مشاوره دهند. سبک جدید و خاصی را با اجراء پروژه پارتیشن اداری به دفتر و محل کار خود با کمک طراحان با تجربه در این زمینه، ببخشید.

بهترین مدل پارتیشن اداری برای دفتر کار شما کدام است؟

در طراحی دکوراسیون برای فضای اداری، انتخاب بهترین مدل پارتیشن اداری هدفند به منظور جداسازی و تقسیم بندی فضا کاملا کاربردی و عملی، بسیار موثر است. پارتیشن برای جداسازی و ایجاد نظم در محیط اداری کاربرد دارد که ابتدا با در نظر گرفتن متراژ محیط، تقسیم بندی های هدفند انجام شده و سپس بهترین مدل پارتیشن اداری برای دفتر کار را انتخاب می کنید. این محصول کاربردی دارای مدل های مختلف در سبک های خاص متناسب برای فضای کاری طراحی شده است که می توانید مدل مد نظر را با توجه به محل قرار گیری و فضای کاری، انتخاب نمایید. پلازا به شما در انتخاب بهترین و با کیفیت ترین پارتیشن شیک و مدرن اداری، کمک خواهد کرد.

کارشناس فنی چوبا فرم : 09196707410

آشنایی با انواع پارتیشن اداری شیک و مدرن با چوبا فرم

پارتیشن اداری شیشه ای یک انتخاب جذاب

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای از مدل های همیشه مدرن و شیک برای محیط کاری است که در تفکیک فضا، تغییر حال و هوای فضای کاری نقش مستقیمی دارد. این نوع پارتیشن، نور طبیعی را از قسمت های مختلف دفتر کار به بخش های جداشده ارائه می دهد که در روحیه ی کارمندان بسیار موثر است. پارتیشن اداری شیشه ای یک انتخاب جذاب به علت ارائه دیدی روشن و شفاف از بخش های مختلف دفتر کار، محسوب می شود که اگر از شیشه‌های ضد حریق در ساخت آن استفاده شود، امنیت ساختمان را در برابر آتش سوزی چندین برابر می کند. طراحی دکوراسیون و انتخاب پارتیشن را به تیم حرفه ای و طراحان چوبا فرم بسپارید.

پارتیشن اداری ام دی اف با رنگ های متفاوت

علاوه بر پارتیشن شیشه ای، پارتیشن اداری ام دی اف هم بسیار کاربردی و پر طرفدار در دفتر کاری و شرکت است که قابلیت تولید در ابعاد و رنگ های مختلف بسته به نوع سلیقه مشتری را دارد. پارتیشن MDF از قابلیت جابه جایی آسان برخوردار است، این محصول نسبت به پارتیشن شیشه ای ارزان تر بوده و کاربردی تر می باشد زیرا پارتیشن شیشه ای تنها برای فضایی که ساخته شده، کاربرد دارد و غیر قابل تغییر است. پارتیشن های چوبی از قابلیت تولید در مدل های متحرک و ثابت در رنگ بندی و مدل های متنوع، برخوردار می باشد.

·         پارتیشن ام دی اف دوجداره

در پارتیشن MDF دو جداره اتصالات توکار اجرا شده و دیده نمی شوند و همین موضوع باعث می شود متریال و طرح MDF به زیبایی نمایش داده شوند و اجرای تمیزی داشته باشد. تخته های ام دی اف این محصول در لایه های ۱۶ میلی متری، ضخامت 13 سانتیمتر با ارتفاع های بلند، نیمه بلند و کوتاه موجود است. این پارتیشن دو جداره جدا کننده در محیط های اداری به علت شکل پذیری سریع، جابه جایی آسان، ظاهری شیک و ساده، مقاومت بالا نسبت به پاراتیشن تک جداره، مقاوم در برابر حرارت، بسیار محبوب و پر فروش است. پارتیشن دوجداره چوبی به علت نوع ساختار و ضخامتی که دارد از لحاظ قیمتی کمی گران تر از پارتیشن اداری تک جداره ام دی اف بوده و زمان بیشتری برای نصب آن، صرف می شود.

وِیژگی پارتیشن چوبی دو جداره:

  1. پارتيشن‌هاي دو جداره بدون ستون هستند، روي زمين قرار مي‌گيرند، داراي مقاومت بالا هستند و مي‌توانند در ابعاد كوتاه، نيمه بلند، بلند يا كاملاً پوشيده تا سقف ساخته شوند.
  2. پارتيشن دو جداره محيط را كاملاً در مقابل صدا و مزاحمت‌هاي صوتي اطراف عايق ‌بندي مي‌كند و موجب مصرف بهينه سوخت و جلوگيري از اتلاف انرژی مي‌شود.
  3. موجب زيبايی فضاهاي كاري مي‌شود و براي پرسنل حريم خصوصي ايجاد مي‌كند. در چنين شرايطي كارمند با فراغت خاطر به فعاليت روزانه خود مشغول مي‌شود و راندمان كاري‌ اش افزايش مي‌يابد.

·         پارتیشن ام دی اف تک جداره

پارتیشن ام دی اف تک جداره با ضخامت 8 سانتی متر استفاده می شود که اسکلتی باریک دارند و میتوان قفل و یراق ها را روی آن نصب کرد. این محصول به علت ساختاری که دارد بر خلاف پارتیشن MDF دو جداره از عایق صوتی و مقاومت در برابر حرارت، برخوردار نمی باشد. پارتیشن MDF  تک جداره دارای ویژگی هایی اعم از هزینه کم، نصب سریع و آسان، دمونتاژ سریع، تنوع رنگ و مدل، می باشد. پیشنهاد چوبافرم برای خرید پارتیشن اداری مناسب با محل کار، خرید پارتیشن ام دی اف دو جداره است.

مهم ترین ویژگی پارتیشن چوبی تک جداره:

  1. پارتیشن تک جداره در مقابل ضربه از خود مقاومت بالایی نشان می دهند.
  2. استفاده از پارتیشن های تک جداره سبب می شود تا آرامش و سکوت در محیط فراهم شود و در نتیجه افراد از تمرکز بیشتری برخوردار خواهند شد.
  3. این نوع از پارتیشن مانع از هدر رفت انرژی می شود و به خوبی می توان در مصرف انرژی صرفه جویی نمود.
  4. برخلاف برخی از انواع پارتیشن ها که مانع از بازتاب نور می شود، پارتیشن تک جداره نور را به خوبی عبور می دهد.
  5. مدت زمان کمی برای نصب پارتیشن های تک جداره لازم است به دلیل نصب آسان و بدون دردسری که دارند.

نکات مهم پیش از انتخاب پارتیشن اداری برای محل کار شما

  1. ابتدا در انتخاب پارتیشن به شناسایی مدل و کاربرد آنها بپردازید.
  2. با توجه به این که پارتیشن های شیشه ای برای جداسازی و حفظ حریم شخصی کارمندان در محیط کاری است می توانید نوع شیشه آن را مات سفارش دهید یا اینکه بر روی آن لوگوی شرکت خود را بچسبانید.
  3. مهم ترین فاکتور در این زمینه، انتخاب بهترین نصاب و اجرا کننده پروژه نصب پارتیشن است می تواند بر سبک پارتیشنی که باید نصب کنید تأثیر بگذارد.
  4. قبل از خرید پارتیشن به اجاره بودن و مالک بودن محل کار دقت نمایید. در صورتی که اجاره باشد با انتخاب پارتیشن متحرک، انتخابی سودمندانه کرده اید و دکوراسیون خود را در صورت جابه جایی به محل کار جدید خود می توانید انتقال دهید.
  5. پیش از خرید پارتیشن اداری به فضا، متراژ دفتر کار خود توجه کنید تا بتوانید تقسیم بندی های هدفمند و کاربردی را انجام دهید.
  6. در نظر گرفتن بودجه مهم ترین فاکتور خرید پارتیشن اداری است. هزینه نصب همه ی مدل های این محصول با هم یکسان نیستند و حتی از لحاظ مدت زمان نصب هر یک از آن ها، با هم تفاوت دارند برای مثال پارتیشن‌های ثابت نسبت به پارتیشن های متحرک گران تر هستند و مدت زمان  بیشتری برای نصب آن ها صرف می شود.
  7. توجه به جنس پارتیشن است که به طور کلی پارتیشن اداری بیشتر از جنس آلومینیوم، ام دی اف و یا شیشه است.
  8. میزان ضخامت، نوع عایق بندی صوتی، مقاومت در برابر حرارت و آتش سوزی را در نظر بگیرید.
  9. پارتیشن اداری حتما باید از استاندارد های لازم برای محیط کاری برخوردار باشد.
  10. هرگز پارتیشن خانگی را جایگزین پارتیشن اداری نکنید زیرا از لحاظ کاربردی، مدل، جنس بسیار محدود است و تنها برای نمای زیبای داخل خانه، کاربرد دارد در صورتی که پارتیشن اداری در طیف گسترده ای از مدل، رنگ، ابعاد در بازار موجود می باشند.
  11. حتما فردی را که در زمینه نصب پارتیشن تخصص دارد را انتخاب نمایید.

اجرا انواع پارتیشن اداری توسط مجموعه چوبا فرم

تیم چوبا فرم که در زمینه طراحی دکوراسیون و اجراء پروژه نصب پارتیشن اداری دارای سال ها سابقه است در اجرا انواع پارتیشن اداری با کمترین هزینه با بالاترین کیفیت به شما متقاضیان کمک خواهند کرد. در صورتی که نیاز به مشاوره برای پارتیشن اداری متناسب با محل کار خود دارید می توانید از طریق تماس با ما، مشاوره رایگان دریافت نمایید. شما را با متنوع ترین مدل های پارتیشن اداری همراه با مزایا و معایب هریک از آن ها، آشنا خواهیم کرد تا بتوانید به درستی مطابق با بودجه و آن چه که انتظار دارید، مناسب با محل نصب، انتخاب نمایید.

کارشناس فنی چوبا فرم : 09196707410

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو