اولین تصویر از سریال Joan با بازی سوفی ترنر

منبع: گیمفا

2

1402/2/29

17:36


شبکه سی دبلیو به تازگی تصویری را از مینی سریال Joan با نقش‌آفرینی ستاره برجسته سونی ترنر منتشر کرده است.

اولین تصویر از سریال Joan با بازی سوفی ترنر

شبکه سی دبلیو به تازگی تصویری را از مینی سریال Joan با نقش‌آفرینی ستاره برجسته سونی ترنر منتشر کرده است.

شبکه سی دابلیو در موقعیت بسیار بدی قرار دارد و این در حالی است که در مدت اخیر برخی از سریال‌های خودش همچون سریال وینچسترها (The Winchesters) را کنسل کرده و تعدادی از سریال‌های ابرقهرمانی آن نیز به پایان رسیده است. با این حال، سریال‌های جدیدی از این شبکه در راه هستند.

یکی از همین سریال‌های تازه نیز سریال جوآن (Joan) است که ۶ قسمت دارد و در آن ستاره سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) یعنی سوفی ترنر نقش‌آفرینی می‌کند. به تازگی تصویری از این سریال منتشر شده که سوفی ترنر را در نقش یک دزد جواهرات به نمایش در می‌آورد. ادامه این تصویر را مشاهده می‌کنید.

سوفی ترنر - سریال Joan

سریال Joan

سریال «جوآن» داستان یک دزد جواهرات به نام جوآن هانینگتون را روایت می‌کند. اتفاقات این سریال در دهه هشتاد میلادی جریان دارد، دهه‌ای که پر از انحطاط بود و در آن، دنیای موسیقی و فرهنگ در حال تحول بود. در این سریال، سوفی ترنر نقش جوآن را بازی می‌کند، زنی که در زندگی مشترکی با یک جنایتکار به نام گری گرفتار شده است.

با این حال، پس از اینکه گری مجبور به فرار می‌شود، جوآن از این فرصت بهره می‌برد تا بتواند کنترل زندگی خودش را در دست بگیرد و خودش و دخترش را از شرایط اسفناک خارج کند. او به یک سارق جواهرات تبدیل می‌شود و در این کار مهارت بسیار زیادی نیز دارد.

از جمله دیگر بازیگران حاضر در این سریال نیز می‌توان به فرانک دیلن، کرستی جی کرتیس، گرشوین یوستاش جونیور و لورا آیکمن اشاره کرد. این سریال شامل ۶ قسمت خواهد بود و در سال ۲۰۲۴ پخش خواهد شد.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو