بازیگر جدیدی به سریال Daredevil: Born Again پیوست

منبع: گیمفا

5

1402/3/1

16:34


سریال مورد انتظار Daredevil: Born Again از دنیای سینمایی مارول میزبان حضور بازیگر جدیدی می‌باشد.

بازیگر جدیدی به سریال Daredevil: Born Again پیوست

سریال مورد انتظار Daredevil: Born Again از دنیای سینمایی مارول میزبان حضور بازیگر جدیدی می‌باشد.

با وجود آن که دنیای سینمایی مارول از آغاز فاز چهارم با افت کیفیتی عجیب و غریب مواجه شده است اما با این وجود طرفداران آن منتظر یکی از مورد انتظارترین پروژه‎‌های چند سال اخیر MCU تحت عنوان Daredevil: Born Again (دردویل: تولد دوباره) هستند که به عنوان بخشی از فاز پنجم برای پخش از سوی سرویس دیزنی‌پلاس برنامه‌ریزی شده است.

در حالی که تاکنون بازیگران بسیاری به این مجموعه تلویزیونی پیوسته‌اند اما جذب بازیگران جدید همچنان ادامه داشته و طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده از سوی خبرگزاری ددلاین، کلارک جانسون برای ایفای نقش شخصیتی تحت عنوان چری به این سریال ابرقهرمانی پیوسته است. او در کنار هنرنمایی در سریال دردویل، کارگردانی ۲ قسمت از آن را نیز بر عهده خواهد داشت.

سریال Daredevil: Born Again را می‌توان به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های دنیای سینمایی مارول در نظر گرفت زیرا از یک سو استودیو مارول باید بتواند با این سریال از فضای کودکانه و کمدی آثار پیشین خود تا حد بسیار زیادی فاصله گرفته و نظر مثبت طرفدارانش را به دست آورد و از سوی دیگر شاهد حضور بازیگرانی همچون چارلی کاکس، وینسنت دن آفریو و جان برنثال در آن هستیم که به خودی خود انتظارات را به شدت افزایش داده است.

مجموعه تلویزیونی Daredevil: Born Again در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۴ برای پخش از سرویس دیزنی‌پلاس آماده خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو