معرفی بهترین آنتی ویروس برای موبایل

منبع: فوت و فن

8

1402/3/2

11:30


موبایل یکی از کاربردی ترین تجهیزات دیجیتال در زندگی ماست و وجود اطلاعات مهم و حتی شخصی، دلیل محکمی برای استفاده از بهترین آنتی ویروس برای موبایل به حساب می‌آید. در حالی که خرید آنتی ویروس اورجینال نه تنها موبایل، بلکه لپ تاپ و تبلت شما را همزمان از حملات سایبری، فیشنیگ و دزدی‌ اطلاعات در امان نگه می‌دارد.

معرفی بهترین آنتی ویروس برای موبایل

موبایل یکی از کاربردی ترین تجهیزات دیجیتال در زندگی ماست و وجود اطلاعات مهم و حتی شخصی، دلیل محکمی برای استفاده از بهترین آنتی ویروس برای موبایل به حساب می‌آید. در حالی که خرید آنتی ویروس اورجینال نه تنها موبایل، بلکه لپ تاپ و تبلت شما را همزمان از حملات سایبری، فیشنیگ و دزدی‌ اطلاعات در امان نگه می‌دارد.

در این مقاله از بنیان سافت همراه ما باشید تا بهترین آنتی ویروس‌های بازار را برای گوشی‌های همراه به شما معرفی کنیم.

ضرورت استفاده از آنتی ویروس برای موبایل

شاید این سؤال برای شما هم وجود داشته باشد که آیا نصب آنتی ویروس روی موبایل اهمیت دارد یا یک نرم افزار اضافی به حساب می‌آید. بعضی از دارندگان موبایل با خود می‌گویند که روی گوشی همراه خود برنامه‌ یا اطلاعات حیاتی ندارند که نگران وجود ویروس روی آن شوند. اما ساده ترین اطلاعاتی که اگر نسخه پشتیبان از آنها نداشته باشند، ارتباطات آنها را با مشکل مواجه خواهند کرد، لیست مخاطبین و شماره تماس افراد است.

مهم تر از آن، انواع اپلیکیشن‌های بانکی روی هر موبایلی نصب هستند و فیشینگ یا دزدی‌های اینترنتی دسترسی هکرها و دزدها را به اطلاعات حساب بانکی دارندگان گوشی‌های همراه فراهم می‌کنند. در نتیجه عدم وجود بهترین آنتی ویروس روی موبایل باعث از دست دادن سرمایه افراد می‌شود.

آنتی ویروس برای موبایل

مهم ترین و بهترین آنتی ویروس برای موبایل

با توجه به ضرورت استفاده از بهترین آنتی ویروس برای موبایل، باید به اطلاعات لازم درباره انواع آنتی ویروس‌های اورجینال دست یافت تا بتوان خرید آنتی ویروس را با اطمینان کافی انجام داد.

کسپرسکی، بهترین آنتی ویروس برای موبایل

کسپرسکی یکی از بهترین آنتی ویروس‌های شناخته شده در دنیاست. این آنتی ویروس امنیت اطلاعات دستگاه‌های مختلف شما را تأمین می‌کند و مانع از ورود انواع ویروس، تروجان و بدافزار روی موبایل شما می‌شوند. البته به خاطر داشته باشید که خرید آنتی ویروس و لایسنس کسپرسکی از فروشگاه اینترنتی معتبر باعث می‌شود که شما با هزینه ای مناسب، امنیت اطلاعات تمام دستگاه‌های خود را فراهم کنید. آنچه باعث محبوبیت آنتی ویروس کسپرسکی نسبت سایر آنتی ویروس‌ها شده، قابلیت‌های آن برای جلوگیری از فعالیت فیشینگ، دزدی‌های اینترنتی و ورود پیام‌های اسپم به موبایل شماست.

آنتی ویروس (AVG)

یکی از آنتی ویروس‌هایی که به راحتی روی سیستم عامل‌‌های اندروید و (iOS) نصب می‌شود، آنتی ویروس (AVG) است. این آنتی ویروس اطلاعات مهم و شخصی کاربران را در برابر حملات سایبری محافظت می‌کند. در واقع با وجود ای وی جی به عنوان بهترین آنتی ویروس برای موبایل، خیال شما از حریم خصوصی موبایل مورد استفاده راحت خواهد بود و تروجان‌ها امکان ورود به گوشی موبایل شما را نخواهند داشت.

توجه داشته باشید که اسکن پیشرفته، تکنولوژی (Email Shield) و فایروال پیشرفته به عنوان قابلیت‌های این آنتی ویروس به حساب می‌آیند.

آنتی ویروس نود 32

آنتی ویروس نود 32 یا همان (Eset) در دهه‌های اخیر توانسته عملکرد موفقی داشته باشد و آزمون خود را در شرایط مختلف پس دهد. قابلیت‌های مختلفی که در نود 32 وجود دارند، مانع از ورود ویروس‌ها، تروجان و بدافزارها و وقوع حملات سایبری و فیشینگ در موبایل و البته سایر دستگاه‌ها مانند لپ تاپ و تبلت می‌شوند.

این در حالی است که قابلیت «کنترل والدین» آنتی ویروس نود 32 در شرایطی که کودکان و نوجوانان به عنوان کاربران اصلی موبایل و تبلت به حساب می‌آیند، در حفظ امنیت، حریم خصوصی و سلامت کاربران موبایل نقش حیاتی ایفا می‌کند.

نورتون؛ بهترین آنتی ویروس برای موبایل

خرید آنتی ویروس اورجینال نورتون به شما کمک می‌کند که از بهترین آنتی ویروس برای موبایل استفاده کنید. نورتون از حریم خصوصی و امنیت اطلاعات ذخیره شده روی موبایل محافظت می‌کند. این در حالی است که والدین می‌توانند حضور کودکان خود را در بسترهای آنلاین مانند شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های بازی‌های آنلاین مدیریت کنند.

علاوه بر کودکان، قابلیت‌های متعدد نورتون باعث می‌شود که رمز عبورهای مختلفی که روی گوشی موبایل ذخیره شده‌ اند، مورد سرقت قرار نگیرند. در نتیجه اطلاعات مهم و شخصی مورد محافظت قرار خواهند گرفت.

بهترین آنتی ویروس برای موبایل

آنتی ویروس (Avira)

آنتی ویروسی که می‌توان برای ارتقای امنیت گوشی‌های اندرویدی و آی او اسی پیشنهاد کرد، نرم افزار اویرا (Avira) نام دارد. این آنتی ویروس هر ساله قابلیت‌های کاربردی تری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. قابلیت ویژه آن تغییر (IP) است که در جهت حفاظت از گوشی‌های همراه استفاده می‌شود. در ضمن محافظت فوری، اسکن حافظه‌های جانبی، پشتیبانی ضد سرقت، اسکن حریم خصوصی، قابلیت تعیین لیست سیاه در اویرا باعث ارتقای امنیت موبایل شما خواهند شد.

آنتی ویروس مکافی

آنتی ویروس مکافی (McAafee) به عنوان بهترین آنتی ویروس برای موبایل شناخته شده است. این برنامه در مقابل دزدی اطلاعات، حملات سایبری و فیشینگ به خوبی عمل می‌کند. علاوه بر این، تنظیماتی دارد که با کمک آنها می‌توان روی اپلیکیشن‌های مختلف قفل گذاشت. در نتیجه سطح امنیت ارتقا و سطح دسترسی به برنامه‌ها کاهش یافته است.

آنتی ویروس (G DATA Mobile Security)

آنتی ویروس (G DATA Mobile Security) همانطور که از نامش بر می‌آید، یکی از بهترین انواع آنتی ویروس برای موبایل است. از ویژگی‌های این آنتی ویروس می‌توان به قابلیت ضد سرقت، کنترل برنامه‌ها، کنترل والدین، اسکن ویروس، مسدود کردن پیام‌ها و تماس‌ها، امکان ردیابی و صدای زنگ، دکمه وحشت، جستجوی ایمن در وب و محافظت از موبایل در مقابل فیشینگ اشاره کرد. به این ترتیب خرید نسخه اورجینال آنتی ویروس جی دیتا به شما کمک می‌کند تا در برابر عوامل آسیب زننده به گوشی همراه، به خوبی عمل کنید.

آنتی ویروس بیت دیفندر

بیت دیفندر یکی از آنتی ویروس‌هایی است که در سال‌های اخیر محبوبیت بسیاری به دست آورده است. این آنتی ویروس برنامه ای امنیتی برای گوشی‌های مبتنی بر (iOS) و (Android) به حساب می‌آید. در نتیجه می‌توان از آن برای تشخیص سریع ویروس، محافظت فوری از امنیت دستگاه و ارتقای امنیت اطلاعات استفاده کرد. این در حالی است که خرید آنتی ویروس و لایسنس‌های آن به شما کمک می‌کند تا از دستگاه خود در برابر حملات مختلف مراقبت کنید.

جمع بندی

  • کسپرسکی، نود 32، اویرا، مکافی و ای وی جی انواع بهترین آنتی ویروس برای موبایل به حساب می‌آیند.
  • ارتقای امنیت، جلوگیری از حملات سایبری و فیشینگ، کنترل والدین و مراقبت از رمز عبور‌های انواع نرم افزار ویژگی‌هایی هستند که در بهترین آنتی ویروس‌ها برای موبایل وجود دارند.
  • با خرید آنتی ویروس اورجینال برای موبایل و تهیه لایسنس‌های آن می‌توانید از حریم خصوصی و امنیت اطلاعات خود محافظت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو