ویدیو: رونمایی از اولین‌ ویدیو سریال هفت

منبع: فیگار

3

1402/3/2

22:45


به تازگی ویدیویی از رونمایی از اولین‌ ویدیو سریال هفت در فضای مجازی پخش شده است. گویا ویدیویی از سکانس های این سریال منتشر شده.

ویدیو: رونمایی از اولین‌ ویدیو سریال هفت

به تازگی ویدیویی از رونمایی از اولین‌ ویدیو سریال هفت در فضای مجازی پخش شده است. گویا ویدیویی از سکانس های این سریال منتشر شده.

اخیرا ویدیو منتشر شده از سریال هفت در فضای مجازی منتشر شده است. گویا کلیپی لو رفته از سریال هفت پخش شده که نشان می‌دهد تصویر برداری این فیلم تمام شده است. در ادامهسکانس هایی از سریال هفت خواهید دید.

رونمایی از اولین‌ ویدیو سریال هفت

تصویربرداری سریال «هفت» به کارگردانی کیارش اسدی زاده روزهای پایانی را در پردیس تئاتر شهرزاد پشت سر می گذارد. «هفت» یکی از پرلوکیشن ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است که در تهران، جزیره کیش و هندورابی جلوی دوربین رفته است.

سریال هفت (Haft Series) عنوان سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی و تهیه کنندگی کیارش اسدی زاده محصول سال 1400 کشور ایران است، که در فضایی اجتماعی حرکت میکند. فیلمنامه سریال خانگی 7 (هفت) توسط کیارش اسدی زاده جان گرفته است..

سکانس هایی از سریال هفت

در ادامه می‌توانید ویدیویی از کلیپی لو رفته از سریال هفت را ببینید:

هنوز اطلاعات دقیقی از تاریخ دقیق پخش این سریال نیز در دسترس نیست اما طبق پیش بینی ها انجام شده توسط پلتفرم میزبان این سریال، انتظار میرود سریال جدید اسدی زاده به عنوان اولین سریال شبکه نمایش خانگی در اواسط بهار و تابستان 1402 در شبکه نمایش خانگی نیز منتشر گردد.

در تاریخ 1 خرداد 1402 جدیدترین تیزر از سریال ایرانی هفت ساخته کیارش اسدی زاده نیز منتشر گردید و انتظار می رود که این سریال در خرداد ماه 1402 وارد شبکه نمایش خانگی نیز گردد.

از آرتیست های آن می‌توان به ترکیبی از نقش پردازهای سینمایی و تلویزیونی از جمله امیر جعفری، بابک حمیدیان، حدیث میرامینی، رضا کیانیان، محمد امین، مصطفی قدیری، مهدی ساکی، مهدی هاشمی، مینا ساداتی، نازنین بیاتی، نوال شریفی، نیکی کریمی، هانیه توسلی و … نام برد که در این سریال هنرنمایی کرده اند. برای تماشای آنلاین و دانلود سریال سون و مطالعه حواشی این سریال اجتماعی در ادامه همراه رخشاره باشید

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو