ویدیو : سوپرایز مهشید توسط ابی در روز تولدش

منبع: فیگار

7

1402/3/2

20:57


به تازگی ویدیویی از سوپرایز مهشید توسط ابی در روز تولدش در فضای مجازی پخش شده است. گویا این سوپرایز در رسانه های مجازی جزء پر بازدید ترین ها قرار…

ویدیو : سوپرایز مهشید توسط ابی در روز تولدش

به تازگی ویدیویی از سوپرایز مهشید توسط ابی در روز تولدش در فضای مجازی پخش شده است. گویا این سوپرایز در رسانه های مجازی جزء پر بازدید ترین ها قرار گرفته است.

اخیرا ویدیویی از غافلگیری مهشید همسر ابی در روز تولدش در فضای مجازی وایرال شده است. گویا غافلگیر شدن همسر ابی در روز تودلش بسیار بزرگ و پر خرج بوده که بسیاری از کاربران را شوکه کرده است.

سوپرایز مهشید توسط ابی در روز تولدش

سوپرایز مهشید توسط ابی در روز تولدش

غافلگیر شدن همسر ابی در روز تودلش

فروزه مقدادی دختر یک خانواده سرشناس و تحصیلکرده بود و پدرش (سرهنگ مقدادی) نیز پس از بازنشستگی از ارتش به عنوان وکیل پایه یک دادگستری مشغول به کار شده بود. پدر فروزه مقدادی با ازدواج دخترش و ابی بسیار مخالف بود و وقتی اصرار های دخترش را برای این ازدواج دید به این ازدواج رضایت داد؛ اما خودش را کنار کشید و هیچ گونه حمایتی از آن‌ها نکرد. اخیرا ویدیوی از سوپرایز همسر ابی در تولدش در فضای مجازی وایرال شده که بسیار دیدنی است.

چندی پیش نیز، ماجرای درگیری لفظی محسن چاوشی با همسر ابی بود. ماجرا با انتشار یکی از پست‌های محسن چاوشی در فضای مجازی شروع شد. پس از حمله مهشید حامدی (همسر ابراهیم حامدی) به محسن چاوشی، این خواننده پاپ کشورمان، در متنی شعرگونه، از آن دسته خوانندگان خارج از کشور که برای کنسرت به عربستان سعودی سفر کردند یا علیه اعتقادات مذهبی مردم ایران موضع گرفتند، به شدت انتقاد کرد.

سوپرایز همسر ابی در تولدش

در ادامه می‌توانید ویدیویی از غافلگیری مهشید همسر ابی در روز تولدش را ببینید:

ماجرای درگیری لفظی محسن چاوشی با همسر ابی بود. ماجرا با انتشار یکی از پست‌های محسن چاوشی در فضای مجازی شروع شد. پس از حمله مهشید حامدی (همسر ابراهیم حامدی) به محسن چاوشی، این خواننده پاپ کشورمان، در متنی شعرگونه، از آن دسته خوانندگان خارج از کشور که برای کنسرت به عربستان سعودی سفر کردند یا علیه اعتقادات مذهبی مردم ایران موضع گرفتند، به شدت انتقاد کرد.

برای نمونه در روایت کیهان از ماجرای جنجالی محسن چاوشی و همسر ابی آمده است:

“ابی به همراه تعدادی دیگر از خواننده‌های کاباره‌ای و فراری چندی قبل با حضور در یک جشن به میزبانی ولیعهد عربستان،‌ ترانه‌هایی را خواندند. کنسرتی که با استقبال سردی مواجه شد! این‌بار و همزمان با به شهادت رسیدن امام علی(ع) با شمشیر جهل، همسر ابی به‌طور مستقیم علیه باورهای مذهبی مردم ایران و حتی امام علی(ع) شمشیر جهل و نفرت کشید.”

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو