فوری: حکم کارگردان «برادران لیلا» تایید شد! +[جزئیات]

منبع: فیگار

2

1402/7/3

23:39


به تازگی بابک پاک‌نیا، وکیل پایه یک دادگستری، از تایید شدن حکم کارگردان برادران لیلا و تهیه کننده این فیلم سینمایی خبر داده است.

فوری: حکم کارگردان «برادران لیلا» تایید شد! +[جزئیات]

به تازگی بابک پاک‌نیا، وکیل پایه یک دادگستری، از تایید شدن حکم کارگردان برادران لیلا و تهیه کننده این فیلم سینمایی خبر داده است.

بر اساس اعلام وکیل مذکور، تنها شرط حضور در دوره آموزشی در قم و عدم تعامل با هنرمندان از دادنامه اولیه حذف شده است. در ادامه مطلب با خبر حکم سعید روستایی همراه ما بمانید.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده اعتراض پیمان معادی به حکم سعید روستایی ؛ از اسکورسیزی تا پیمان معادی!

حکم کارگردان برادران لیلا

حکم کارگردان فیلم برادران لیلا

به گزارش منابع خبری:

چندی قبل سعید روستایی، به شش ماه حبس محکوم شده بود. گفته می‌شود که یک بیستم این حکم قابل اجراست و مابقی به مدت پنج سال تعلیق شده‌اند.

همچنین، سعید روستایی به مدت ۵ سال از ملاقات با اهالی سینما و اجبار به آموزش در شعبه قم دانشکده صداوسیما محروم شده بود. درباره جواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده فیلم، نیز او به اتهام “فعالیت تبلیغی علیه نظام” به شش ماه حبس تعزیری و تعلیقی محکوم شده بود. در پایان خرداد سال گذشته، سازمان سینمایی حکم توقیف فیلم “برادران لیلا” را صادر کرد و دلیل آن را “تخلفات و سرپیچی تهیه‌کننده و کارگردان این اثر از مقررات” عنوان کرد.

حکم کارگردان فیلم سینمایی برادران لیلا

حکم کارگردان برادران لیلا

حکم سعید روستایی کارگردان

بیوگرافی سعید روستایی کارگردان برادران لیلا

سعید روستایی، کارگردان ایرانی، در تاریخ 18 اردیبهشت 1366 در تهران متولد شد. او از جوانی علاقه زیادی به هنر سینما و تولید فیلم داشت و به همین دلیل در رشته‌ی کارگردانی فیلم تحصیل کرد. سعید روستایی در طول 20 سال فعالیت حرفه‌ای خود، به عنوان کارگردان در برخی از فیلم‌های برجسته ایرانی شناخته شده است.

او در سال 1398 با فیلم «برادران لیلا» به همراه جواد نوروزبیگی به مراسم جشنواره فیلم فجر دعوت شد و فیلم او نیز از طرف منتقدان و مخاطبان استقبال بسیار خوبی داشت. «برادران لیلا» در ادامه به جشنواره‌های بین‌المللی نیز راه یافت و در برخی از آنها جوایز مهمی را به خود اختصاص داد. سعید روستایی با توجه به استعداد و توانایی‌های خود در صنعت سینما، به عنوان یکی از کارگردانان جوان و خلاق ایران محسوب می‌شود و آثارش به دلیل موضوعات عمیق، نگاه نوین و فنی برجسته‌ای که دارند، توجه و تحسین بسیاری را به خود جلب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص حکم کارگردان برادران لیلا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو