ببینید: شایان مصلح تصویر همسر محجبه‌اش را منتشر کرد! +[عکس]

منبع: فیگار

6

1402/7/5

00:04


عکسی از همسر شایان مصلح منتشر شده است. شایان مصلح، مدافع تیم ذوب آهن اصفهان، در صفحه اینستاگرام خود تصویری خاص از همسرش را بارگزاری کرد.

ببینید: شایان مصلح تصویر همسر محجبه‌اش را منتشر کرد! +[عکس]

عکسی از همسر شایان مصلح منتشر شده است. شایان مصلح، مدافع تیم ذوب آهن اصفهان، در صفحه اینستاگرام خود تصویری خاص از همسرش را بارگزاری کرد.

پس از نمایش برجسته شایان مصلح، مدافع فعلی تیم ذوب آهن اصفهان در بازی های پرسپولیس، محبوبیت او در بین طرفداران فوتبال به طور چشمگیری افزایش یافت. عروسی منحصر به فرد این بازیکن گیلانی در تابستان امسال باعث شد که نام او در صفحه اول خبرهای داغ مربوط به چهره‌های مشهور فوتبال قرار بگیرد. در ادامه مطلب با خبر عکس همسر شایان مصلح همراه ما بمانید.

همسر شایان مصلح

تصویر همسر محجبه‌ شایان مصلح

به گزارش منابع خبری:

مصلح، با انتشار تصاویری از خود در لباس دامادی، به نظر می‌رسید که علاقه‌ای به رونمایی از چهره همسرش ندارد.

اما ساعاتی پیش، این ستاره قدیمی تیم سرخ‌پوشان در یک اقدام غیرمعمول، به مناسبت سالگرد عقدشان، پستی عاشقانه در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و نیمه‌ای از چهره همسرش را برای دنبال‌کنندگان خود به نمایش گذاشت.  رفتار کم حاشیه این بازیکن و پایبند بودن اش به اصول اخلاقی در خارج از زمین فوتبال، باعث شد که فعالیت های او در این چند سال بیشتر مورد توجه کاربران قرار بگیرد.

همسر شایان مصلح

بیوگرافی شایان مصلح

شایان مصلح، بازیکن فوتبال ایرانی، در 4 تیر ماه 1372 در گیلان متولد شد. او در موقعیت مدافع بازی می‌کند. مصلح حرفه‌ای بازی فوتبال خود را در سال 2009 با تیم تراکتورسازی تبریز آغاز کرد و سپس در سال 2014 به تیم ذوب آهن اصفهان پیوست. شایان مصلح در طول سالیان متمادی در لیگ برتر ایران به عنوان یکی از مدافعان برجسته شناخته شده است. او با استعداد و توانایی در مقابله با حملات حریفان، توانسته است به عنوان یکی از پایه‌های دفاعی تیم‌هایی که در آن بازی می‌کند، به شهرت برسد.

به طور متوسط، شایان مصلح در هر فصل بازی، با ارائه عملکرد قابل قبول، توانسته است به تیم خود کمک کند و در بسیاری از بازی‌ها نقش تعیین کننده‌ای را ایفا کند. همچنین، او به عنوان یکی از بازیکنانی شناخته می‌شود که بر خلاف تعداد کارت‌های زرد و قرمزی که دریافت می‌کند، به طور کلی از حاشیه‌ها و تخلفات بیرون از زمین فوتبال خودداری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص همسر شایان مصلح چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو