دیوید مک کالوم درگذشت +[بیوگرافی و علت فوت]

منبع: فیگار

3

1402/7/4

20:30


خبر درگذشت دیوید مک کالوم بازیگر قدیمی سینما، صبح امروز منتشر شد. ستاره سریال‌های “ان‌سی‌آی‌اس” و “مردی از آنکل” در سن ۹۰ سالگی دار فانی را وداع گفت.

دیوید مک کالوم درگذشت +[بیوگرافی و علت فوت]

خبر درگذشت دیوید مک کالوم بازیگر قدیمی سینما، صبح امروز منتشر شد. ستاره سریال‌های “ان‌سی‌آی‌اس” و “مردی از آنکل” در سن ۹۰ سالگی دار فانی را وداع گفت.

دیوید مک کالوم، بازیگری که در نقش ایلیا کوریاکین در سریال درام جاسوسی موفق دهه 1960 “مردی از آنکل” به همراه رابرت وان بازی کرده بود، در دوشنبه به مرگ طبیعی در نیویورک درگذشت. او در زمان فوت 90 سال سن داشت. در ادامه مطلب با خبر فوت دیوید مک کالوم بازیگر همراه ما بمانید.

درگذشت دیوید مک کالوم

دیوید مک کالوم درگذشت

به گزارش منابع خبری:

پسر او با اعلام این خبر، وی را به عنوان یک مرد واقعی یاد کرد که عاشق رنسانس، علم و فرهنگ بود و این اشتیاق را به دانش تبدیل می‌کرد.

در بیانیه‌ای، سی‌بی‌اس عمیقاً ابراز تأسف کرد و از درگذشت دیوید مک کالوم، بازیگری با استعداد و محبوبیت بسیار در سراسر جهان، یاد کرد. سریال “NCIS” در سال ۲۰۱۱ به عنوان برنامه تلویزیونی مورد علاقه آمریکا انتخاب شد و در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ به عنوان پربیننده‌ترین سریال آمریکا شناخته شد.

درگذشت دیوید مک کالوم

بیوگرافی دیوید مک کالوم

دیوید کیت مک کالوم در شهر گلاسکوی اسکاتلند به دنیا آمد. با والدینی که پدرش نوازنده ویولن اول فیلارمونیک لندن و مادرش نوازنده ویولن سل بودند، به خاطر همین او در ابتدا به دنبال حرفه موسیقی رفت. او در نواختن ابوا آموزش دید و مدتی در آکادمی سلطنتی موسیقی تحصیل کرد، اما سپس تصمیم گرفت در آکادمی سلطنتی هنرهای دراماتیک ثبت نام کند و به بازی در تئاتر مشغول شود.

از سن 12 سالگی، دیوید مک کالوم با اجرای برنامه‌های رادیویی بی‌بی‌سی به کار بازیگری پرداخت. در اواخر دهه 50، در درام‌های جنایی مانند “مکان مخفی”، “رانندگان جهنم” و “زمین بازی خشن”، و همچنین در فیلم وسترن استرالیایی “سرقت زیر اسلحه” با بازی پیتر فینچ حضور داشت. در این دوره از زندگی‌اش، در تلویزیون بریتانیا نقش‌های زیادی را به عهده گرفت و سپس وارد صنعت سینما شد. در سال 1961، در فیلم ترسناکی درباره جنگ جهانی دوم به نام “جنگجویان جنگل” و سپس در فیلم‌های “بیلی باد” و “فروید” به کارگردانی جان هیوستون بازی کرد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص درگذشت دیوید مک کالوم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو