پشت پرده فیلم اسکورت عجیب مولوی عبدالحمید با ماشین های شاسی بلند

منبع: شبونه

3

1402/3/5

18:59


اسکورت عجیب مولوی عبدالحمید امام جمعه مسجد مکی زاهدان توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است که حضور بسیاری از خودروهای شاسی بلند و لوکس جلو و پشت سر مولوی عبدالحمید برای حضور در نماز جمعه از اتفاقات عجیبی بوده که در زاهدان رخ داده است و این شخص برای خواندن نماز …

پشت پرده فیلم اسکورت عجیب مولوی عبدالحمید با ماشین های شاسی بلند

اسکورت عجیب مولوی عبدالحمید امام جمعه مسجد مکی زاهدان توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است که حضور بسیاری از خودروهای شاسی بلند و لوکس جلو و پشت سر مولوی عبدالحمید برای حضور در نماز جمعه از اتفاقات عجیبی بوده که در زاهدان رخ داده است و این شخص برای خواندن نماز جمعه با اسکورتی کامل ظاهر شده است.

فیلم اسکورت عجیب مولوی عبدالحمید

برای برخی از کاربران سوال شده که ایا این اسکورت از سوی حاکمیت برای او در نظر گرفته شده یا خیر که پاسخ منفی است و اسکورت صورت گرفته برای عیدالحمید با هزینه شخصی و از طرف طایفه اش میباشد.

اینکه چرا عبدالحمید برای حضور در مسجد اسکورت کامل میشود از نکات عجیبی بوده که برای آن ابهامات زیادی وجود دارد .

عبدالمید مولوی در چند ماه اخیر سخنرانی ها و اظهارات زیادی علیه نظام کرده است و سعی کرده که با رسانه های بیگانه تعامل داشته باشد.

همچنین ببینید:

بازداشت مولوی عبدالحمید واقعیت دارد؟ +جزئیات

نامه دختر بلوچ به مولوی عبدالحمید که او را شست و پهن کرد

برخورد عجیب مولوی عبدالحمید با یک زن بد حجاب مسافر نوروزی

در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مولوی عبدالعزیز، عالم سرشناس زاهدان شناخته می شد و مدیریت مدرسه علوم دینی و مسجد مکی را برعهده داشت. مولوی عبدالعزیز رویکردی عاقلانه و متعادل داشت. و کمتر به سمت حرکات و موضع گیری های تند می رفت. هر چند او نیز در شورای شمس حضور داشتند اما در مجموع رویکرد متعادلی داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو