فیلم کامل لحظه ترور مولوی عبدالحمید + جزئیات

منبع: شبونه

5

1402/4/15

01:37


ترور مولوی عبدالحمید یکی از اخباریست که هر از گاهی در فضای مجازی منتشر میشود و رسانه های بیگانه به آن میپردازند. مولوی عبدالحمید در یک سال گذشته با اظهار نظرات جنجالی حسابی خبرساز شده است و احتمال دارد نتشار اخبار ترور مولوی عبدالحمید برنامه ریزی از سوی هواداران او باشد تا نام او را …

ترور مولوی عبدالحمید یکی از اخباریست که هر از گاهی در فضای مجازی منتشر میشود و رسانه های بیگانه به آن میپردازند.

فیلم کامل لحظه ترور مولوی عبدالحمید + جزئیات

مولوی عبدالحمید در یک سال گذشته با اظهار نظرات جنجالی حسابی خبرساز شده است و احتمال دارد نتشار اخبار ترور مولوی عبدالحمید برنامه ریزی از سوی هواداران او باشد تا نام او را در فضای مجازی همچنان پر رنگ نگهدارند.

فیلم لحظه ترور مولوی عبدالحمید

معمولا اگر یک چهره مخالف نظام باشد هیچگاه نظام برای حذف او برنامه ریزی نخواهد کرد چرا که اینکار نشان میدهد که افکار آن شخص خطرناک بوده است اما مولوی عبدالحمید از دیدگاه کارشناسان کاملا حزب باد است و هرکجا برای منافعش مهم باشد جهت گیری میکند.

مولوی عبدالحمید در اعتراضات 1401حسابی خبرساز شد و سعی میکرد که از اعتراضات حمایت کند و در هر سخنرانی به افروخته شدن آتش اعتراضات کمک میکرد.

عبدالحمید اسماعیل زهی ملقب به مولوی عبدالحمید که عناوینی چون مدیریت مدرسه علوم دینی دارالعلوم زاهدان، عضویت در اتحادیه جهانی علمای مسلمان و مجمع فقهی مکه را یدک می‌کشد، در طی ماه‌های گذشته خود را در قامت امام جمعه ناراضی اهل‌سنت به افکار عمومی و به ویژه رسانه‌های معارض معرفی کرده است.

مولوی عبدالحمید در سال ۱۳۹۳ جایزه تلاشگر حقوق‌ بشر را از کانون مدافعان حقوق‌ بشر گرفت؛ کانونی که شیرین عبادی و تعدادی از همفکرانش تأسیس کرده‌اند. اما در سال ۲۰۲۱ این کانون اعلام کرد جایزه‌اش را از عبدالحمید پس می‌گیرد، چرا که او از «طالبان» حمایت کرده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو