Final Fantasy 16: جزئیات New Game+ و Chronolith Trials منتشر شدند

منبع: گیمفا

5

1402/3/5

22:46


بخش New Game+ بازی Final Fantasy 16 شامل دو حالت Final Fantasy و Ultimaniac خواهد شد. اولی درجه سختی بازی را بالا می‌برد و Ultimaniac هم حتی بیشتر دشواری را برای Arcade Mode افزایش می‌دهد.

Final Fantasy 16: جزئیات New Game+ و Chronolith Trials منتشر شدند

بخش New Game+ بازی Final Fantasy 16 شامل دو حالت Final Fantasy و Ultimaniac خواهد شد. اولی درجه سختی بازی را بالا می‌برد و Ultimaniac هم حتی بیشتر دشواری را برای Arcade Mode افزایش می‌دهد.

بازی جدید Square Enix یعنی Final Fantasy 16 اثر بسیار بزرگی است. به پایان رساندن داستان بازی ۳۵ الی ۴۰ ساعت زمان خواهد برد و این عدد با افزودن محتوای جانبی می‌تواند تا ۷۰ هم بالا برود. با این حال این بازی شامل New Game+ هم خواهد شد. تیم توسعه بازی گفته که این بخش شامل نبردهای جدید و تغییر موقعیت دشمنان خواهد شد.

هیروشی تاکای (Hiroshi Takai)، کارگردان خلاق بازی، و کارگردان مبارزات بازی یعنی ریوتا سوزوکی (Ryota Suzuki) در مصاحبه‌ای با Game Informer بیشتر در مورد بخش New Game+ بازی صحبت کردند. آن‌ها گفتند که New Game+ برای هر دو حالت Action Mode و Story Mode در دسترس است، اما دو درجه سختی بیشتر هم به این بخش اضافه می‌شود: Final Fantasy Mode و Ultimaniac. در اولی درجه سختی افزایش می‌یابد، موقعیت دشمنان عوض می‌شود و تنوع دشمنان هم تغییر پیدا می‌کند. سوزوکی گفت:

فلسفه اصلی طراحی این است که تجربه اول در مورد آشنایی با Clive، یاد گرفتن کنترل‌ها و لذت بردن از داستان است. برای بار دومی که بازی را تجربه می‌کنید ما می‌خواهیم تمرکز را از داستان به اکشن تغییر دهیم، چرا که داستان بدون تغییر باقی مانده است.

برای مثال در Story Mode در حالی که بازیکنان ممکن است با امواجی از دشمنان مواجه شوند، این دشمنان به یک باره به بازیکن حمله نمی‌کنند تا او بتواند از پس آن‌ها بر بیاید. در درجات سختی بالاتر، ما این محدودیت‌ها را برداشته‌ایم تا چندین دشمن به صورت هم‌زمان به Clive حمله کنند.

کاری که ما با Final Fantasy Mode کرده‌ایم این است که حس دائما در خطر بودن را به بازیکنانی که Clive را کنترل می‌کنند داده‌ایم. مرگ در هر گوشه است و برای به پایان رساندن بازی واقعا باید تمرکز کنید.

اگر در Final Fantasy Mode بخش New Game+ با Arete Stone تعامل کنید، شما می‌توانید مراحل را با همان درجه سختی در Arcade Mode تجربه کنید. با این حال Ultimaniac Mode هم وجود دارد که حتی یک درجه سختی دشوارتر است:

این حالت‌ها تقریبا تنها برای بازیکنان هاردکور طراحی شده‌اند. بازیکنانی که به مهارت خود در بازی‌های اکشن افتخار می‌کنند. این چالشی است که حتی برای آن‌ها هم تکمیل کردنش کار دشواری خواهد بود. هیچ پاداشی برای انجام این کار وجود ندارد. صرفا برای رجز خوانی این کار را می‌کنید.

شما هم‌چنین می‌توانید به Chronolith Trials دسترسی داشته باشید که شامل دشوارترین چالش‌ها در بازی می‌شود. این آزمون‌ها زمان‌محور بوده و شامل چندین مرحله با امواج مختلفی از دشمنان می‌شوند. درجه سختی دشمنان افزایش می‌یابد و نبرد با یک باس فایت به پایان می‌رسد. شما می‌توانید با انجام حرکات و کمبوهای مختلف زمان خود را افزایش دهید. با این حال خبری از توانایی درمان نیست.

بازی Final Fantasy 16 در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۲ (۲۲ ژوئن ۲۰۲۳) به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد. هم‌چنین دموی حدود دو ساعته این بازی دو هفته پیش از عرضه آن در دسترس قرار خواهد گرفت و بازیکنان قادر خواهند بود تا پیشرفت خود از دمو را به بازی اصلی ببرند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو