دانلود تیزر سریال خواهر و برادرانم قسمت ۹۳ با زیرنویس فارسی (Kardeşlerim)

دانلود تیزر سریال خواهر و برادرانم قسمت ۹۳ با زیرنویس فارسی (Kardeşlerim)


منبع: فیگار

6

1402/3/6

01:38


Kardeşlerim از محبوب‌ترین سریال‌های تینیجری ترکی در ایران است. برای دانلود فراگمان سریال خواهر و برادرانم قسمت 93 زیرنویس فارسی همراه ما باشید.

دانلود تیزر سریال خواهر و برادرانم قسمت ۹۳ با زیرنویس فارسی (Kardeşlerim)

Kardeşlerim از محبوب‌ترین سریال‌های تینیجری ترکی در ایران است. برای دانلود فراگمان سریال خواهر و برادرانم قسمت 93 زیرنویس فارسی همراه ما باشید.

سریال ترکی خواهر و برادرانم به مسائل خاص جامعه‌ امروز می‌پردازد که دیدنش به شدت توصیه می‌شود. شما با دیدن فراگمان قسمت 93 سریال ترکی خواهر و برادرانم با توجه به تعلیق‌های دراماتیکی که دارد، بیش از پیش به تماشای ادامه‌ این سریال علاقه پیدا خواهید کرد.

سریال دوست داشتنی Kardeşlerim در دو فصل به کارگردانی سرکان بیرینچی و نویسندگی گول ابوس سرمچی ساخته شده است. این سریال در ژانر درام، عاشقانه و خانوادگی تولید شده و از شبکه atv منتشر می‌شود.

خواهر و برادرانم داستان زندگی یک خانواده دوست داشتنی را روایت می‌کند که در کنار هم بسیار خوش حال‌اند و زندگی بسیار خوبی با هم دارند. اما بخت بد به یک باره سراغ این خانواده می‌آید و مادر و پدر داستان طی یک اتفاق ناگوار در یک روز فوت می‌کند و فرزندان خود را تنها می‌گذارند. برای دانلود قسمت 93 سریال خواهر و برادرانم همراه ما باشید.

دانلود قسمت 93 سریال ترکی خواهر و برادرانم با زیرنویس چسبیده (فراگمان) از کانال تلگرام فیگار:

دانلود سریال خواهر و برادرانم قسمت 93 با زیرنویس فارسی (فراگمان اول)

دانلود سریال خواهر و برادرانم قسمت 93 با زیرنویس فارسی (فراگمان دوم)

خواهر و برادرانم قسمت 93 زیرنویس فارسی

خواهر و برادرانم قسمت 93 زیرنویس فارسی

تیزر سریال ترکی خواهر و برادرانم قسمت 93, خواهر و برادرانم قسمت 93 زیرنویس فارسی

تیزر سریال ترکی خواهر و برادرانم قسمت 93 بخش‌هایی از آنچه در قسمت جدید سریال تماشا خواهید کرد را به شما نشان می‌دهد. ماجرای سریال: زندگی 4 خواهر و برادر با نبود مادر و پدرشان با مشکلات و موانع بزرگی رو‌به‌رو می‌شود. اسم این خواهر و برادر‌ها کادیر، عمر، آسیه و امل عرن است. شرایط آن‌ها را مجبور به زندگی در مرغداری عمویشان می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال خواهران و برادران

در این بین شما شاهد فراز و نشیب‌های زیاد زندگی این 4 نفر هستید. آن‌ها که جز خودشان کسی را ندارند، تصمیم می‌گیرند تحت هیچ شرایطی هم‌دیگر را تنها نگذارند. هر بار که زمین می‌خورند باز به کمک یک‌دیگر از جا بلند می‌شوند. اما این‌ها همه داستان نیست. در این میان پای آنان به مدرسه‌ای باز می‌شود که قاتل پدر و مادرشان به نام آکیف، مدیر و رئیس آن‌جا است.

سریال ترکی خواهر و برادرانم

فراگمان قسمت 93 سریال ترکی خواهر و برادرانم, خواهر و برادرانم قسمت 93 زیرنویس فارسی

فصل اول این سریال به سرانجام رسیده و فصل جدید آن ساخته و در حال پخش است. در پایان فصل اول این سریال شما شاهد دردسری که برای کادیر پیش آمد، بودید. کادیر به دلیل اتهام کشتن فردی به زندان می‌رود و حالا که بچه‌ها ازداشتن بزرگ‌تر محروم شده‌اند راهی یتیم خانه می‌شوند. لینک دانلود سریال خواهر و برادرانم قسمت 90 زیرنویس فارسی در ادامه پیوست شده است.

تیزر سریال خواهر و برادرانم قسمت ۹۳

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال خواهران و برادران با دوبله فارسی

دانلود قسمت 93 سریال خواهر و برادرانم

لینک تماشا و دانلود قسمت 93 سریال ترکی Kardeşlerim بعد از انتشار سریال پیوست می‌شود.

لینک تماشای آنلاین و دانلود قسمت 93 سریال ترکی Kardeşlerim

عوامل سریال

سریال خواهران و برادرانم

دانلود قسمت 93 سریال ترکی خواهر و برادرانم با زیرنویس چسبیده
  • نام ترکی: Kardeşlerim
  • ژانر: درام، عاشقانه و خانوادگی
  • کارگردان: سرکان بیرینچی
  • نویسنده: گول ابوس سرمچی
  • کشور سازنده: ترکیه
  • زبان اصلی: زبان ترکی استانبولی
  • مکان تولید: استانبول
  • پخش: هر شنبه از ATV
  • بازیگران: جلیل نالچکان، آهو یاگتا، جونیت مته

جهت دیدن فراگمان‌ها و دانلود سریال‌های ترکی با دوبله فارسی به بخش دانلود فیلم و سریال و یا بخش ترکی در سایت فیگار مراجعه کنید.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو