تهویه مطبوع LG Whisen Object Collection Edge مدل ۲۰۲۳ عرضه شد

منبع: فوت و فن

4

1402/3/6

15:09


ال‌جی الکترونیکس (LG) به‌تازگی خبر از عرضه تهویه مطبوع پنجره‌ای LG Whisen Object Collection Edge مدل ۲۰۲۳ خبر داده است، تهویه مطبوعی که راحت‌تر نصب می‌شود و عملکردهای بهداشتی آن نیز بهبود بخشیده شده است.

تهویه مطبوع LG Whisen Object Collection Edge مدل ۲۰۲۳ عرضه شد

ال‌جی الکترونیکس (LG) به‌تازگی خبر از عرضه تهویه مطبوع پنجره‌ای LG Whisen Object Collection Edge مدل ۲۰۲۳ خبر داده است، تهویه مطبوعی که راحت‌تر نصب می‌شود و عملکردهای بهداشتی آن نیز بهبود بخشیده شده است.

ال‌جی الکترونیکس بسته نصبی این تهویه مطبوع را برای مشتریان خودش گسترش داده است، به‌خصوص مشتریانی که در نصب این تهویه مطبوع پنجره‌ای مشکل داشتند و نمی‌توانستند آن را در پنجره‌های بزرگ خود نصب کنند. قبلاً این محصولات روی پنجره‌هایی با ارتفاع ۱۰۵ تا ۱۵۰ سانتیمتر قابل نصب بود اما اکنون می‌توان آن‌ها را روی پنجره‌هایی با ارتفاع‌های مختلف تا پنجره‌های بزرگ ۲۴۰ سانتیمتری نصب کرد.

تهویه مطبوع LG Whisen Objet Collection Edge برای اولین با در سال گذشته میلادی معرفی شده بود و توانست واکنش بسیار خوبی از سوی مصرف‌کننده‌ها دریافت کند چراکه ورودی هوای آن در جلو قرار دارد و تقریباً هیچ بیرون‌زدگی وجود ندارد که امکان استفاده بهتر از پرده را فراهم می‌آورد. هنگامی که مشتری کیت تکمیلی را به‌عنوان یک آپشن خریداری کند، با پوشاندن کیت نصب شده در بالا و پایین محصول، ظاهر زیباتر و تمیزتری را نیز در داخل خانه ایجاد می‌کند.

این محصول تازه با ویژگی ضدباکتری خودش در فیلتر که آب غلیظ تولید شده از مبدل حرارتی را دریافت می‌کند، رطوبت هوا را به‌صورت بهداشتی مدیریت می‌کند. این فیلتر تازه توسط ال‌جی الکترونیکس و همچنین یک مؤسسه آزمایشی معتبر ملی یعنی مؤسسه آزمایش و تحقیقات کره (KTR) مورد آزمایش قرار گرفته و مشخص شده که ۹۹.۹٪ خاصیت ضد باکتریایی دارد.

این در حالی است که عمل خشک کردن یا کاهش رطوبت پس از استفاده از تهویه مطبوع نیز به AI Dry+ ارتقا پیدا کرده است. در ابتدا زمانی که استفاده از کولر به پایان می‌رسید، عملکرد خشک کردن به طور خودکار انجام می‌شد و حدود ۲۰ تا ۳۵ دقیقه طول می‌کشید. این محصول تازه حجم هوا برای خشک کردن را به ۳ مرحله افزایش داده تا زمان خشک کردن در کمترین زمان به ۱۵ دقیقه کاهش یابد و دامنه انتخاب بیشتری در اختیار مشتریان قرار داشته باشد.

برای مشتریانی که می‌خواهند نسیمی آرام و در عین حال خنک داشته باشند، ویژگی و عملکرد Quiet+ به این محصول اضافه شده که جهت باد را در ۵ مرحله در حالت کم صدا قرار داده است.

ال‌جی الکترونیکس عملکردهای متفاوت و خوب تهویه مطبوع پنجره‌ای Whisen را برداشته و در این محصول تازه قرار داده است. LG Whisen Object Collection Edge یک محصول درجه یک با مصرف انرژی بهینه است که مستقیماً توسط پارک هوشمند ال‌جی در چانگوون تولید شده است. این تهویه مطبوع مجهز به کمپرسور اینورتر دوگانه با دو سیلندر است که عملکرد خنک‌کنندگی و کارایی انرژی عالی‌ای دارد.

این محصول تازه دارای خاصیت رطوبت‌زدایی عالی است و حتی در فصل بارندگی نیز مفید است. این دستگاه تا ۳۴ لیتر ظرفیت رطوبت‌زدایی (معادل یک روز کامل) را دارد که بزرگتر از رطوبت‌گیرهای ۲۰ لیتری موجود است و اتاق را در فصل بارندگی با رطوبت بسیار بالا، در حالتی مناسب و راحت نگه می‌دارد. در آزمایش‌های صورت گرفته توسط مؤسسه معتبر بین‌المللی تست و صدر گواهینامه TUV Rheinland مشخص شد که این محصول مانع از ورود باران به داخل اتاق نیز است.

ال‌جی الکترونیکس با استفاده از مبرد R32 برای تمام کولرهای پنجره‌ای که پتانسیل گرمایش جهانی یک‌سوم تا یک‌چهارم مبرد R410A موجود را دارد، در زمینه حفاظت از محیط زیست پیشرو است. این بخشی از مدیریت ESG ال‌جی الکترونیکس است که هدفش ایجاد محیطی بهتر برای نسل‌های آینده است.

این محصول تازه یک لوازم خانگی UP است و حتی پس از خرید، می‌توان عملکردهای موردنظر را به‌عنوان ارتقا به آن اضافه کرد. ال‌جی الکترونیکس قصد دارد تا عملکردهای Low Noise+ و همچنین AI Dry+ که در محصول جدید اعمال شده‌اند را به‌عنوان یک ارتقا در سیستم تهویه مطبوع نوع پنجره‌ای ارائه کند که در سال گذشته عرضه شده بود.

لی جائه سئونگ معاون ارشد بخش تجارت راهکارهای هوا شرکت ال‌جی الکترونیکس اظهار داشته:

«ما با محصولی که با هر فضای داخلی هماهنگ باشد، تجربه متفاوتی را برای مشتریان فراهم می‌آوریم و Whisen Object Collection Edge محصولی است که می‌توان آن را در پنجره‌هایی با ارتفاع‌های مختلف نصب کرد.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو