دانلود کامل سریال سیاه چاله قسمت ۷ هفتم (سیاهچاله قسمت 7)

منبع: شبونه

4

1402/3/12

18:53


قسمت 7 سریال سیاهچاله منتشر شد سریال طنز پرطرفدارای که بازیگران شناخته شده و محبوب زیادی در آن بازی میکنند و توانسته اند این سریال داستان خاص و جالبی دارد که به طنز بالای سریال کمک کرده است در قسمت 7 سیاه چاله اتفاقات جالبی رخ میدهد که علاقمندان به این سریال را حسابی غافلگیر …

قسمت 7 سریال سیاهچاله منتشر شد سریال طنز پرطرفدارای که بازیگران شناخته شده و محبوب زیادی در آن بازی میکنند و توانسته اند این سریال داستان خاص و جالبی دارد که به طنز بالای سریال کمک کرده است در قسمت 7 سیاه چاله اتفاقات جالبی رخ میدهد که علاقمندان به این سریال را حسابی غافلگیر خواهد کرد.

دانلود کامل سریال سیاه چاله قسمت ۷ هفتم (سیاهچاله قسمت 7)

قسمت 7 سریال سیاهچاله

دانلود قسمت 7 با لینک مستقیم

پیشنهاد میکنیم هر چه سریعتر قسمت هفتم سریال سیاه چاله را دانلود و تماشا کنید داستان سریال خیلی بامزه تر از قسمت های قبلی پیش خواهد رفت.

داستان سریال

سریال سیاه چاله، قصه زندگی مردی به نام جمشید را به تصویر می‌کشد که در شصت سالگی درگیر بیکاری و اجاره‌نشینی است. او در شرایطی که به اجبار، راهی خانه پدری در خارج از شهر شده، از ماجرایی مطلع می‌شود که تصور می‌کند زندگی خانواده را بهبود خواهد بخشید. ولی اقدامش تمام اعضای خانواده را وارد چاله‌ای بزرگ‌تر می‌کند.

این سریال محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران در ژانر کمدی دومین تجربه کارگردانی حسین نمازی در زمینه تولید یک سریال است، او که پیش از این نیز سریال‌های خود در شبکه‌های تلویزیونی صدا و سیمای ایران نیز منتشر نموده بود، مدتی است که از این بخش فاصله گرفته و سریال جدیدی را برای تلویزیون کارگردانی نمی‌کند و ترجیح داده است که فیلم و سریال‌های خود را در سینما و شبکه نمایش خانگی منتشر نماید.

حال پس از انتشار آخرین ساخته خود در سینما و استقبال خوب تماشاگران از فیلم شادروان، حسین نمازی قرار است، که در سال ۱۴۰۲ اولین سریال کمدی شبکه نمایش خانگی را وارد بازار کند، که انتظار می‌رود همانند دیگر ساخته‌های این کارگردان با استقبال خوب تماشاگران نیز مواجه شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو