معرفی انیمه محبوب یائویی Sasaki and Miyano

منبع: فیگار

6

1402/3/15

21:24


انیمه BL محبوب Sasaki and Miyano یکی از انیمه های پرطرفدار ژانر است. در ادامه به معرفی انیمه محبوب یائویی Sasaki and Miyano می‌پردازیم.

معرفی انیمه محبوب یائویی Sasaki and Miyano

انیمه BL محبوب Sasaki and Miyano یکی از انیمه های پرطرفدار ژانر است. در ادامه به معرفی انیمه محبوب یائویی Sasaki and Miyano می‌پردازیم.

انیمه به دنبال زندگی دانش‌آموزان دبیرستانی ساساکی (یوسوکه شیرای) و میانو (سوما سایتو) و دوستانشان، مسیر دشواری را که نوجوانان برای شناسایی احساسات جدید طی می‌کنند، روشن می‌کند. اما همانطور که سریال بر نزدیکی فزاینده بین ساساکی و میانو تمرکز دارد، انیمه نیز بر اهمیت کشف خود با سرعت خود تأکید دارد.

بله، بسیاری از داستان‌های سنتی Boys Love در این مجموعه وجود دارد، از جمله ماهیت آرام رابطه ساساکی و میانو، که هر کدام در آن کلیشه‌های کلاسیک شوجو قرار می‌گیرند که در آن یکی با اعتماد به‌نفس‌تر و صریح‌تر است و دیگری متزلزل و خجالتی است. اما تفاوت این سریال، تمرکز بر اهمیت دوستی و اعتماد است، نه صرفاً کشف هویت جنسی. در ادامه همراه ما بمانید تا به جزئیات داستان انیمه Sasaki and Miyano بپردازیم.

معرفی انیمه محبوب یائویی Sasaki and Miyano

معرفی انیمه محبوب یائویی Sasaki and Miyano

داستان انیمه Sasaki and Miyano, معرفی انیمه محبوب یائویی Sasaki and Miyano

جالب اینجاست که در ابتدای سریال متوجه می‌شویم که شخصیت میانو به این گرایش جنسی فکر نکرده است، اما او یک فودانشی خودخوانده است: فردی که عاشق مانگا و انیمه BL است. اما میانو به جای دوست داشتن مولفه‌های گاها جنسی‌شده این داستان‌های Boys Love، به شخصیت‌های فردی و پیشرفت‌های شخصی آن‌ها علاقه دارد.

این علاقه منعکس کننده آرک خودش در سریال است. وقتی میانو به ساساکی نزدیک‌تر می‌شود، تمایلات جنسی خود را در نظر می‌گیرد، اما تلاش می‌کند به خود برچسب بزند و در عوض متوجه می‌شود که به جای اینکه به سمت جنس مذکر کشیده شود، فقط به سمت ساساکی کشیده شده است. این استعاره اغلب در داستان‌های عجیب و غریب اتفاق می‌افتد، نه فقط در انیمه‌های دگرباشان، که در آن جذابیت و عشق به جای یک جنسیت به سمت یک شخص معطوف می‌شود.

انیمه BL محبوب Sasaki and Miyano

شخصیت‌های ساساکی و میانو در یک مدرسه پسرانه درس می‌خوانند، اما کاری که این سریال به خوبی انجام می‌دهد این است که کلیشه‌های مردانه را که اغلب در سیستم آموزشی تماماً مردانه پرورش می‌یابند، از بین می‌برد. قضاوت و بی تفاوتی با درک، صبر و پذیرش معامله می‌شود.

شخصیت ساساکی بزرگ‌تر و با اعتماد به نفس‌تر زوج مرکزی سریال است، و همچنین کمی بزهکار است، اما به جای اینکه میانو را به دلیل فودانشی بودن قضاوت کند، او را همان‌طور که هست می‌پذیرد و اعتراف می‌کند که او جذب علاقه پرشور «فن بوی» میانو شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو