حراجی بزرگ ایران خودرو با شرایط اقساطی | فروش فوری ایران خودرو با شرایط از دم قسط

4

1402/3/16

14:31


حراجی بزرگ  ایران خودرو با شرایط اقساطی | فروش فوری ایران خودرو با شرایط از دم قسط

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

طرح فروش فوری ایران خودرو  با توجه به قانون ابلاغی از وزارت صمت هر چند وقت یکبار اجرایی می شود. طرح فروش فوری ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوری ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوری ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوری ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

غیبت گروه خودروسازی ایران خودرو در مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه یکی از چالش‌های اصلی این طرح بود. حالا مدیر این سامانه حضور این شرکت در مرحله سوم طرح فروش را تلویحاً تائید کرده است.

ایران خودرو درباره حضور در مرحله سوم فروش یکپارچه توضیح داد.

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ضمن اشاره به تداوم روند فروش یکپارچه خودروها از فروش سامانه یکپارچه خودرو برای مرحله سوم خبر داد: طرح فروش یکپارچه خودرو ختم به این دو مرحله نخواهد شد، اما اینکه فرآیند مرحله سوم دقیقا چه زمانی باشد، هنوز مشخص نیست و قطعا پس از اتمام مرحله دوم، برای مرحله سوم و اجرای آن برنامه‌ریزی صورت خواهد گرفت.

مهدی تقدسی ادامه داد: طبیعتا با توجه به چالش‌های برگزاری مرحله دوم ازجمله غیبت ایران خودرو که مورد انتقاد بسیاری از متقاضیان قرار گرفته، از حالا بسیاری مشتاق برگزاری مرحله سوم فروش یکپارچه خودرو با حضور شرکت ایران‌خودرو هستند.

برخی فعالان بازار این اظهار نظر را به معنای برنامه ایران خودرو برای حضور در مرحله سوم سامانه یکپارچه تلقی کرده‌اند.

براساس این گزارش، تمامی مدارک و مستندات بهای تمام شده تولید پژو ۲۰۷ با موتور TU3 به نهادهای مرتبط قیمت   گذاری ارسال شده و به محض اعلام قیمت، فراخوان دعوت از مشتریان برای تکمیل وجه و تحویل خودرو آغاز خواهد شد.

این گزارش می افزاید، تولید پژو ۲۰۷ با موتور TU3 در حال انجام بوده و تعهدات سررسید شده نیز آماده واگذاری است و به محض اعلام قیمت، نسبت به ایفای تعهدات و واگذاری خودروها اقدام خواهد شد.

در طرح جدید پیش فروش ایران خودرو، پژو ۲۰۷ (اتوماتیک و دنده‌ای)، دنا پلاس (دستی، دستی توربو، اتوماتیک توربو) و سورن پلاس (دوگانه، بنزینی مالتی مدیا) با شرط تحویل آبان 1402 شده است.

فروش فوری ایران خودرو

محصولات عرضه شده در طرح پیش فروش ایران خودرو خرداد ۱۴۰۲

طبق اعلام ایران خودرو این طرح ویژه متقاضیان عادی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها بـه عنـوان بخش دوم اولویت های پاییز ۱۴۰۲ بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است. گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا با واریز پیش پرداخت در این طرح ثبت‌ نام کنند.

لینک ثبت نام ایران خودرو خرداد 1402

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس  https://esale.ikco.ir/ انجام می شود  درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. 

مهلت واریز وجه پیش فروش ایران خودرو سامانه یکپارچه

طبق اطلاعیه ایران خودرو،  آخرین مهلت واریز وجه طرح پیش فروش ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه خودرو روز شنبه ۱۳ خرداد ماه است. برای اینکار لازم است پیش پرداخت خودرو پرداخت شود. دقت کنید پس از واریز، امکان تغییر خودرو وجود نخواهد داشت. گفتنی است واریز وجه از ۳ خردادماه اعلام شده است.

قیمت خودرو ، مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود. فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی الحساب خودرو را از مطابق با جدول فوق واریز می کند و الباقی وجه خودرو پس از تعیین قیمت نهاییی در زمان ارسال دعوتنامه، با لحاظ هزینه های قانونی تعیین و دریافت خواهد شد. /اقتصادآنلاین

بر اساس آنچه اعلام شده، سند خودرو یکسال در رهن شرکت خواهد بود، انتقال امتیاز به شخص ثالث و فروش حواله خودرو به صورت وکالتی ممنوع است و در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود و الباقی وجه خودرو، پس از تعیین قیمت نهایی در زمان ارسال دعوتنامه، با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.

در صورت عدم واریز کامل پیش‌پرداخت علی‌الحساب خودرو در موعد تعیین شده، ثبت‌نام کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود. ضمن اینکه در صورت انصراف مشتری یا مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی، در هر مرحله پیش از تحویل خودرو، ثبت‌نام لغو و وجه مشتری ظرف مدت ۲۰ روز مسترد می‌شود.

همانطور که اشاره شد، مجدد تاکید می‌شود که قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل خواهد بود؛ فرد منتخب در حال حاضر بایستی مبلغ پیش‌پرداخت علی‌الحساب را مطابق بخشنامه  از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو واریز کند؛ الباقی وجه خودرو پس از تعیین نهایی در زمان ارسال دعوتنامه و با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو