واکنش جیمز گان به ساخت دی سی کانن در فلش

منبع: فیگار

4

1402/3/17

12:18


واکنش جیمز گان به ساخت دی سی کانن در فلش توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است. مدیرعامل و فیلم ساز شرکت دی سی استودیوز، رسما به حضور دی…

واکنش جیمز گان به ساخت دی سی کانن در فلش

واکنش جیمز گان به ساخت دی سی کانن در فلش توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است. مدیرعامل و فیلم ساز شرکت دی سی استودیوز، رسما به حضور دی سی واکنش نشان داد.

جیمز گان به حضور رسمی دی سی در فیلم فلش واکنش نشان داد. فلش فیلمی رو به اکران در ژانر ابرقهرمانی بر پایه شخصیتی به همین نام از شرکت دی‌سی کامیکس است.

فلش یا همان بری آلن یک شخصیت ابرقهرمانی محسوب می‌شود که در کتاب‌های کمیکی که توسط شرکت دی سی کامیکس منتشر می‌شوند، حضور پیدا می‌کند بری آلن پس از چند سال وقفه سرانجام تابستان امسال فیلم تک نفره خود را با نام فلش با بازی ازرا میلر به عنوان نماد دی سی در سینماها اکران می‌کند.

واکنش جیمز گان به ساخت دی سی کانن در فلش

واکنش جیمز گان به ساخت دی سی کانن در فلش

علی رغم برخی جنجال‌های پشت پرده، کارگردان فلش متعهد به بازگشت ازرا میلر در صورت وقوع دنباله بود. تا به این لحظه، استودیو گان و دی سی در مورد اینکه آیا فلش آخرین باری خواهد بود که به عنوان Justice League بازی می کند یا خیر، اظهار نظر قطعی نکرده‌اند.

این احتمال وجود دارد که این شخصیت در کنار دیگر شخصیت های محبوب مانند سوپرمن و بتمن دوباره ساخته شود تا دنیای دی سی شروعی تازه را تجربه کند. البته، میلر ممکن است به عنوان بری آلن ادامه دهد.

به تازگی یک تبلیغ برای The Flash منتشر شده است و تایید می‌کند که سه ابرقهرمان اصلی در حماسه آینده دنیای دی‌سی نخواهند بود. این تبلیغ که برای مخاطبان بین المللی تهیه شده است، اخیراً در توییتر منتشر شده است.

در آن، بری آلن (ازرا میلر) عواقب ناخواسته ماموریت خود برای تغییر تاریخ را بیان می کند و نشان می‌دهد که او ناخواسته حداقل سه نماد از بزرگترین نمادهای دنیای دی‌سی را از وجود پاک کرده است.

واکنش جیمز گان به ساخت دی سی کانن در فلش در حالییست که مشخصاً The Flash هیچ اشاره مهمی به جیمزگان نخواهد کرد، اما جالب است بدانید در DCEU، کارگردان Guardians of the Galaxy و اکنون رئیس استودیو DC به عنوان یک شخص، جیمز گان حضور دارد. اگر دقیق تر به پوسترهایی از فیلم های دیگر که در واقع توسط برادران وارنر منتشر شده اند نگاه بیاندازید، متوجه این امر می شوید.

آیا فلش در واقع قرار است بخشی از دنیای دی سی جیمز گان باشد؟

در حالی که فیلم فلش به عنوان یک بازسازی جزئی برای DCEU عمل خواهد کرد و به چشم انداز جدید گان تبدیل می شود، هنوز تایید نشده است که آیا Scarlet Speedster بخشی از فرنچایز آینده او خواهد بود یا خیر؟ حتی اگر چندین شخصیت Justice League به عنوان بخشی از پروژه های آینده در استودیوهای دی سی را داشته باشند.

در صورتی فیلم فلش سرنوشتی مانند جوکر و بتمن خواهد داشت که در ماجراهای جدید ادامه پیدا کند که نحوه عملکرد فلش در گیشه و استقبال، چشمگیر باشد.

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو