این افراد اجازه اقامت در هتل پارس شیراز را ندارند

منبع: پلازا

4

1402/3/17

13:38


این افراد اجازه اقامت در هتل پارس شیراز را ندارند

برای رزرو هتل شیراز گزینه‌های مختلف و متعددی پیش روی شما است که یکی از بهترین این انتخاب‌ها هتل پارس شیراز است. این هتل در خیابان کریم خان زند واقع شده و در سال 1381 به بهره برداری رسیده است. با توجه به قرار گرفتن هتل در مرکز شهر، دسترسی مسافران به مراکز دیدنی و مراکز خرید شهر نیز بسیار ساده خواهد بود. اگر شما نیز قصد رزرو  هتل شیراز را دارید، با ما همراه شوید تا کمی بیشتر با این هتل زیبا آشنا شویم.

معرفی هتل پارس شیراز

هتل پارس شیراز یکی از هتل‌های 5 ستاره در این شهر است که بیش از 2 دهه فعالیت حرفه‌ای در زمینه هتلداری و ارائه خدمات به مهمانان را در کارنامه خود دارد. این هتل دارای معماری بسیار خاص و زیبا چه در بیرون و چه در داخل ساختمان است که توجه شما را در نگاه اول به خود جذب خواهد کرد. هتل پارس شیراز در دو برج 13 طبقه ساخته شده و 188 اتاق لوکس و فول امکانات، 27 سوئیت لوکس و 2 آپارتمان دارد. همان طور که در بالا نیز اشاره شد، این هتل در بلوار کریم خان شیراز واقع شده و دارای دسترسی عالی به دیگر نقاط شهر است.

رستوران ها و کافی شاپ های هتل پارس شیراز

فرقی نمی کند که شما عاشق غذاهای ایرانی و یا فست فود باشید، با اقامت درهتل پارس، رستوران‌های مختلفی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند. در لابی هتل یک کافه تریا جمع و جور و زیبا وجود دارد که می‌توانید خستگی روز خود را با یک نوشیدنی و میان وعده خوشمزه از تن به در کنید. در این کافه تریا صدای زنده پیانو روح شما را آرام کرده و نورپردازی حرفه‌ای آن خستگی چشم‌ها و بدن شما را خواهد گرفت.

در طبقه اول هتل رستوران گل سرخ با ظرفیت 200 نفر واقع شده که در آن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی توسط سرآشپزان حرفه‌ای سرو می‌شود. اگر دوست دارید، غذای خود را همراه با شنیدن موسیقی زنده نوش جان کنید، این رستوران بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

اگر دوست دارید غذاهای ایتالیایی و یا یک لاته ناب و خوشمزه را تجربه کنید، کافه رستوران ایتالیایی در هتل پارس شیراز آماده خدمت رسانی به شما است. در این هتل همچنین یک رستوران بین المللی وجود دارد تا مهمانان با هر سلیقه و ذائقه‌ای بتوانند غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

هتل پارس شیراز

خدمات و امکانات هتل

بدون شک خدمات یک هتل یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب و رزرو هتل شیراز و هر شهر دیگر است. هتل 5 ستاره پارس از این نظر نیز نمره قبولی بالایی از شما دریافت خواهد کرد. سیستم گرمایش و سرمایش و تهویه مناسب در هر اتاق، تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، یخچال ار امکانات داخل اتاق به شمار می‌رود.

هتل به صورت 24 ساعته خدمات خانه داری ارائه می‌کند. این هتل همچنین جز معدود هتل‌هایی است که برای اقامت افراد دارای معلولیت مناسب است. هتل دارای بخش خدمات پزشکی بوده و می‌توانید در صورت بروز مشکل به آن مراجعه کنید.

در هتل پارش شیراز 3 سالن لوکس و عالی برای برگزاری کنفرانس‌ها، جلسات و همایش‌ها وجود دارد. سالن آینه، سالن برلیان و سالن زمرد دارای بهترین تجهیزات جهت برگزاری جلسات و همایش‌ها هستند. در صورتی که به دنبال دریافت خدمات تفریحی در هتل هستید، جکوزی و استخر، ماساژ و اسپا، سالن بدنسازی با مدرن‌ترین و جدیدترین دستگاه‌ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

هزینه اقامت در هتل پارس شیراز چقدر است؟

با وجود 5 ستاره بودن هتل، هزینه اقامت در آن بسیار مناسب است. برای اقامت در این هتل و انتخاب اتاق‌ها و سوئیت‎های آن از اتاق 1 نفره تا سوئیت یک خوابه دو نفره شما هزینه‌ای بین 1 تا 3 میلیون تومان به ازای هر شب پرداخت خواهید کرد.

هتل پارس شیراز

اقامت در هتل پارس شیراز برای چه کسانی ممنوع است؟

مانند هر هتل دیگر شما برای رزرو هتل شیراز و هتل پارس محدودیت‌هایی دارید. رزرو هتل و اقامت در آن در یک اتاق برای افراد نامحرم ممنوع است. برای اقامت در هتل پارس شیراز باید همراه خود شناسنامه و یا عقد نامه داشته باشید تا محرم بودن شما به یکدیگر مورد تایید باشد. در صورت به همراه داشتن صیغه نامه، باید مهر و تائید رسمی داشته باشد.

برای اقامت اتباع خارجی و توریست‎های خارجی نیز به همراه داشتن ویزا و پاسپورت الزامی است. در غیر این صورت از پذیرش مهمانان خارجی نیز ممانعت به عمل خواهد آمد. پذیرش افراد زیر 18 سال به تنهایی در هتل پارس شیراز انجام نمی شود و این افراد باید همراه با خانواده خود برای اقامت اقدام کنند.

در صورتی که شما بخواهید همراه خود مهمان داشته باشید، مهمان نیز برای اضافه شدن به اتاق و تخت اضافه باید از محارم و اعضای خانواده باشد، درغیر این صورت باید نسبت به رزرو اتاق جداگانه اقدام کند.

بانوان نیز در صورت ارائه مدارک شناسایی معتبر محدودیتی برای اقامت تنهایی در هتل پارس شیراز ندارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو