حال و هوای شیراز در پاییز

منبع: فوت و فن

5

1402/3/17

11:40


پاییز، فصلی است که معمولا تب و تاب سفرهای تابستانه آرام می‌گیرد و مردم به سر زندگی روزمره خود باز‌می‌گردند.

حال و هوای شیراز در پاییز

پاییز، فصلی است که معمولا تب و تاب سفرهای تابستانه آرام می‌گیرد و مردم به سر زندگی روزمره خود باز‌می‌گردند. با این حال، هستند عده ای که این فصل را نیز غنیمت می‌شمارند و راهی سفرهای پاییزی می‌شوند. به نظر شما یک مقصد خوب پاییزی چه ویژگی‌هایی دارد؟ آیا یک شهر کوهستانی را ترجیح می‌دهید یا یک شهر دریایی را؟

برای انتخاب مقصد پاییزه، راه‌های زیادی وجود دارد. به تعداد سلایق مختلف افراد، مقصد متفاوت برای چنین سفری یافت می‌شود. در برخی از موارد، انسان‌ها نمی‌توانند بین چند مقصد یکی را انتخاب کنند و درنتیجه، چند مقصد همزمان را برمی‌گزینند. یکی از این دوراهی ها که بسیار هم در میان مردم رایج است، دوراهی بین کیش و شیراز است.

برای مثال، ابتدا به کیش سفر می‌کنند و مدتی را در این شهر اقامت دارند. سپس، با پرواز کیش به شیراز رهسپار شیراز شده و ادامه سفر خود را در این منطقه می‌گذرانند. نظر شما درمورد چنین ایده ای چیست؟ علاوه بر انتخاب مقصد، مسائل دیگری نیز وجود دارند که در هنگام برنامه‌ریزی برای سفر باید به آن‌ها دقت داشته باشیم. از جمله این موارد، می‌توانیم به انتخاب هتل مناسب اشاره کنیم. این مسئله، به همان اندازه انتخاب مقصد می‌تواند در سفر شما موثر باشد. با ما همراه باشید تا در ادامه، هتل پارس شیراز و برخی از دیدنی‌های پاییزی آن را بررسی کنیم.

آیا تا به حال نام هتل پارس شیراز را شنیده اید؟

هتل پارس شیراز، هتلی عظیم و چهار ستاره است که در خیابان کریم خان زند شیراز قرار دارد. این مجموعه مجلل و زیبا، در مجموع 9 طبقه و 189 فضای اقامتی دارد که به صورت شبانه روزی در حال خدمات‌رسانی به مسافرین عزیز و گردشگران گرامی اند. البته، توجه داشته باشید که ساعت تخلیه و تحویل اتاق شبانه روزی نیست و کاملا مشخص است. ساعت تحویل راس ساعت 14 و ساعت تخلیه نیز راس ساعت 12 ظهر است. این هتل، در سال 1381 هجری شمسی و توسط فردی به نام اسد الله بخشی به بهره‌برداری رسید. از آن تاریخ به بعد، به صورت فعال در حال خدمات رسانی به مشتریان بوده و هنوز هم به فعالیت خود ادامه می‌دهد. در طول این دوره تقریبا 20 ساله فعالیت، هتل نوسازی و تجهیز شده و امروزه همه امکانات آن مدرن و باکیفیت اند. بنابراین، از نظر سطح کیفیت هتل جایی برای نگرانی وجود ندارد.

شیراز در پاییز

یکی از مزایای بسیار خوب این هتل، موقعیت مکانی آن است. خیابان کریم خان زند شیراز، در میان شهر قرار دارد. همین باعث می‎شود که هتل پارس شیراز فاصله کمی از بسیاری از اماکن تفریحی و گردشگری شیراز داشته باشد. با فاصله بسیار کمی از هتل پارس شیراز، می‌توانید به مراکزی نظیر باغ ارم، حافظیه و دروازه قرآن دسترسی داشته باشید.

کمتر هتلی در شیراز وجود دارد که چنین مزیت جغرافیایی فوق‌العاده‌ای داشته باشد. هتل پارس شیراز، هتلی بین المللی است که علاوه بر داخل ایران، از توریست‌های خارجی نیز مشتریان زیادی دارد. همین مسئله سبب شده که هتل به استاندارهای جهانی نزدیک باشد و کیفیت خوبی در خدمات خود داشته باشد. همچنین، لازم به ذکر است که پرسنل و کادر هتل، کاملا مجرب و باتجربه اند و از این نظر نیز جایی برای نگرانی شما وجود نخواهد داشت. اگر به دنبال هتلی کم‌نقص در شیراز می‌گردید، هتل پارس شیراز یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما خواهد بود.

هزینه هر شب اقامت در هتل پارس شیراز چقدر است؟

شاید با توجه به اینکه هتل پارس شیراز هتلی چهار ستاره و باکیفیت است، انتظار داشته باشید که هزینه اقامت در آن بسیار بالا باشد. با این حال، یکی دیگر از نکات حائز اهمیت درمورد هتل پارس شیراز، همین هزینه اندک اقامت در آن است. نسبت به سایر هتل‌های شیراز   چهار ستاره، این هتل هزینه بسیار به‌صرفه‌تر و معقول‌تری دارد. کف هزینه هر شب اقامت در هتل پارس شیراز، به مبلغ 800 هزار تومان می‌رسد. این هزینه، مربوط به یک شب اقامت در اتاق یک تخته هتل می‌شود. در نقطه مقابل، سقف هزینه هر شب اقامت در هتل پارس شیراز نیز به مبلغ یک میلیون و 980 هزار تومان می‌رسد که به سوئیت یک خوابه دو نفره توئین مربوط می‌شود.

شیراز در پاییز

توجه داشته باشید که هزینه‌های بالا، با احتساب شش درصد تخفیف پاییزه بیان شده اند. با اتمام دوره تخفیف، هزینه اقامت در این هتل افزایش مجدد خواهد داشت. بنابراین، اگر قصد سفر به شیراز را دارید، بهتر است که عجله کنید و هرچه ‌سریع‌تر وارد عمل شوید. هرچند، در ادامه در برخی مناسبت‌ها مانند شب یلدا و عید نوروز نیز تخفیف‌هایی بر روی هزینه اقامت در هتل اعمال خواهند شد. معمولا سنگین‌ترین تخفیف‌ها، مربوط به تخفیف‌های تابستانه اند. بنابراین، اگر قصد دارید که سفری به‌صرفه و کم‎خرج داشته باشید، بهتر است که تا تابستان سال بعد منتظر بمانید.

مقاصد دیدنی شیراز در پاییز

در نهایت، قصد داریم که لیستی از مقاصد دیدنی شهر شیراز در پاییز نیز برای شما تهیه کنیم. حتما تا به حال نام‌هایی مانند سعدیه، حافظیه، بازار وکیل، نارنجستان قوام و … را شنیده اید. این دیدنی‌های شیراز به قدری زیبا و مشهور اند که دیگر نیازی به معرفی ندارند. کمتر کسی وجود دارد که این اماکن را نشناسد. از دیگر دیدنی‌های کمتر‌شناخته‌شده شیراز می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم: عمارت شاپوری، خانه زینت الملک، مسجد جامع عتیق شیراز، باغ عفیف آباد، باغ دلگشا، آب انبار وکیل، باغ جهان‌نمای شیراز و … . درصورتی که هنوز هم درمورد مسائلی مانند پرواز کیش به شیراز یا هتل پارس شیراز سوالاتی دارید، می‌توانید به قسمت پشتیبانی مجموعه ما مراجعه کنید و سوالات خود را با متخصصین ما در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو