رزرو هتل های شیراز

منبع: پلازا

1

1402/10/19

10:56


رزرو هتل های شیراز

شیراز یکی از خوش‌آب‌وهواترین شهرهای ایران است که سالیانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. خوشبختانه در این شهر توریستی، هتل‌های زیادی هم وجود دارد که مسافران می‌توانند باتوجه‌به بودجه خود در آن‌ها اقامت داشته باشند. در این مقاله، تصمیم داریم به معرفی بهترین هتل های شیراز بپردازیم تا شما نیز با آن‌ها آشنا شوید و برای سفری دلپذیر برنامه‌ریزی کنید.

بهترین هتل های شیراز کدام‌اند؟

در این بخش، برترین هتل‌ های شیراز (4 ستاره، 5 ستاره و 3 ستاره) را نام می‌بریم:

هتل زندیه

اگر می‌خواهید در زمان سفرتان به فارس، به شاه چراغ نزدیک باشید، می‌توانید در هتل زندیه اقامت کنید. این هتل اقامتگاهی 5 ستاره در شیراز است که معماری سنتی بسیار زیبایی دارد و مسئولان آن با 75 اتاق مجلل و بسیاری از امکانات رفاهی و تفریحی جذابی چون سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی، رستوران ایرانی و فرنگی از گردشگران عزیز پذیرایی می‌کنند.

این اقامتگاه یک حمام سنتی بسیار معروف هم دارد که برای مسافران بسیار جالب و شگفت‌انگیز است. به‌صورت‌کلی، با انتخاب هتل زندیه می‌توانید تجربه‌ای جدید و خوشایند را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

فاصله این هتل با مهم‌ترین مراکز گردشگری شیراز عبارت‌‌اند از:

  • تا آرامگاه شاه چراغ: 7 دقیقه
  • فرودگاه شیراز: 24 دقیقه
  • حمام وکیل: 4 دقیقه
  • راه‌آهن: 28 دقیقه
  • باغ غفیف‌آباد: 15 دقیقه

همه این فاصله‌‌ها با خودرو محاسبه شده است.

هتل رویال

یکی از بهترین هتل های 4 ستاره شیراز که در کنار بلوار قرآن قرار گرفته است، رویال نام دارد. این اقامتگاه از فضایی بسیار زیبا و امکانات بسیار عالی همچون کافی‌شاپ و رستوران مجلل، سالن کنفرانس، فروشگاه‌های صنایع دستی، تاکسی سرویس و غیره را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. خبر عالی اینکه این اقامتگاه به بسیاری از مکان‌های تفریحی و گردشگری فارس، ازجمله پارک کوهپایه و بناهای تاریخی این شهر نیز نزدیک است.

هتل پارک سعدی

از بین هتل های شیراز، پارک سعدی از محبوبیت زیادی برخوردار است؛ زیرا آن را در نزدیکی حافظیه و باغ جهان‌نما بنا کرده‌اند. همچنین فضای بسیار پاکیزه و تمیز این هتل باعث شده است مسافران با خیالی آسوده اتاق‌های آن را رزرو کنند. فاصله اقامتگاه پارک سعدی تا مهم‌ترین مراکز شیراز عبارت‌اند از:

  • تا چاه چراغ: 14 دقیقه
  • تا آرامگاه حافظ: 8 دقیقه (پیاده‌روی)
  • تا باغ جهان‌نما: 1 دقیقه (پیاده‌روی)
  • تا فرودگاه شیراز: 21 دقیقه

هتل‌های جهانگردی

مجموعه اقامتگاه‌های زنجیره‌ای جهانگردی جزو بزرگ‌ترین هتل های شیراز و حتی ایران محسوب می‌شوند. درحال‌حاضر، حدود نیم قرن از افتتاح میهمانسراهای جهانگردی می‌گذرد و در طی این مدت نیز مسافران زیادی با اقامت در آن‌ها تجربیاتی بی‌نظیر کسب کرده‌اند. جهانگردی به‌عنوان یک هتل 3 ستاره امکانات مناسبی در اختیار مسافران قرار می‌دهد؛ اما به‌صورت‌کلی، نباید از آن انتظار ارائه امکانات رفاهی هتل‌های 5 ستاره را داشته باشید. با اقامت در این هتل می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی چون باغ جهان‌نما، مسجد نصیرالملک، باغ ارم و غیره بازدید کنید.

رزرو هتل های شیراز

هتل بزرگ شیراز

اگر از نظر هزینه و بودجه هیچ محدودیتی ندارید، حتماً در زمان سفر به فارس، در هتل بزرگ شیراز اقامت کنید. این اقامتگاه بی‌نظیر جزو لوکس‌ترین هتل های شیراز و حتی ایران محسوب می‌شود و به نمای داخلی و خارجی بی‌نظیرش معروف است.

مسافران می‌توانند با رزرو این هتل، به امکانات رفاهی کاملی چون استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، چندین رستوران مجهز با غذاهای ایرانی و بین‌المللی، اینترنت رایگان و غیره دسترسی داشته باشند. به خاطر داشته باشید اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بزرگ شیراز از نظر امکانات و هزینه با یکدیگر متفاوت‌اند؛ ازاین‌رو، هر فردی باید با توجه به سلیقه و بودجه خود، یکی از آن‌ها را رزرو کند. فاصله این اقامتگاه با مراکز مهم شیراز عبارت‌اند از:

  • تا شاه چراغ: 10 دقیقه
  • حافظیه: 5 دقیقه
  • فرودگاه شیراز: 23 دقیقه
  • باغ ارم: 5 دقیقه
  • آرامگاه کوروش: 1 ساعت 20 دقیقه

هتل کریم‌خان

کریم‌خان ازجمله سنتی‌ترین هتل های شیراز است که المان‌های قدیمی ایران در جای‌جای اتاق‌ها، سالن و به‌طورکلی فضای آن دیده می‌شود. این اقامتگاه جذاب در خیابان رودکی فارس قرار گرفته است و محیطی آرام و بسیار دل‌انگیزی دارد. هتل کریم‌خان از 63 اتاق سینگل، دو تخته دبل، دو تخته تویین، سه تخته و یک سوییت یک‌خوابه تشکیل شده است و همه گردشگران می‌توانند یکی از آن‌ها را به سلیقه خود رزرو کنند. خوشبختانه، این اقامتگاه رستوران و کافی‌شاپ هم دارد؛ ازاین‌رو، مسافران به‌سادگی می‌توانند غذای خود را درون هتل صرف کنند و سپس به گشت‌وگذار بپردازند.

هتل چمران

آخرین اقامتگاهی که قصد داریم به شما عزیزان معرفی کنیم، هتل چمران است. از میان هتل های شیراز، چمران نیز یکی از محبوب‌ترین‌ها است؛ زیرا امکانات رفاهی بسیار لوکسی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و از طرفی فاصله آن تا بسیاری از مراکز خرید و گردشگری فارس نیز کوتاه است. فاصله این اقامتگاه تا مهم‌ترین مراکز گردشگری شیراز عبارت‌اند از:

  • تا شاه چراغ: 13 دقیقه
  • باغ ارم: 6 دقیقه
  • آرامگاه سعدی: 20 دقیقه

رزرو هتل های شیراز

رزرو بهترین هتل های فارس

در این مقاله، سعی کردیم برترین هتل های شیراز را برای شما عزیزان نام ببریم تا در زمان سفر به این شهر، با اقامتگاه‌های عالی آن آشنا باشید. شما می‌توانید همین حالا از طریق اسنپ تریپ، یکی از این هتل‌ها را به‌صورت کاملا ًآنلاین رزرو و سفرتان را آغاز کنید. اسنپ تریپ با ارائه خدماتی بسیار عالی، به شما کمک می‌کند بهترین سفرها را داشته باشید. این مجموعه علاوه‌بر رزرو هتل، انواع بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس را نیز به فروش می‌رساند تا همه افراد از همه نقاط ایران، سفری راحت و بدون دردسر را تجربه کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو