نقدها و نمرات فیلم The Flash

منبع: گیمفا

4

1402/3/17

17:56


به تازگی نقدهای فیلم The Flash منتشر شده و منتقدان نمرات نسبتا خوبی را به جدیدترین اثر از دنیای سینمایی دی‌سی داده‌اند.

نقدها و نمرات فیلم The Flash

به تازگی نقدهای فیلم The Flash منتشر شده و منتقدان نمرات نسبتا خوبی را به جدیدترین اثر از دنیای سینمایی دی‌سی داده‌اند.

فیلم فلش (The Flash) جدیدترین اثر از دنیای سینمایی دی‌سی به شمار می‌رود که به نحوی این دنیای سینما را از نو راه‌اندازی می‌کند و زمینه را برای شروعی دوباره این فیلم‌های اقتباسی تحت هدایت جیمز گان فراهم می‌آورد. سکان کارگردانی این فیلم را اندی موسکیتی در دست داشته و از جمله بازیگران آن نیز می‌توان به ازرا میلر، مایکل کیتون، ساشا کلی، بن افلک و مایکل شنون اشاره کرد.

منتقدان بر این باور هستند که فیلم «فلش» آنقدر از جنبه‌های بسیار برجسته و موفق دی‌سی بهره می‌گیرد تا سرانجام توانسته روی پای خودش بایستد و این در حالی است که درون این فیلم احساسات کافی به چشم می‌خورد و این اثر انرژی لازم برای برداشتن گامی مطمئن را دارد.

تاکنون در وب سایت راتن تومیتوز ۷۸ نقد برای فیلم «فلش» منتشر شده که امتیاز ۷۳ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۶۰ از صد برای این فیلم سینمایی تازه دنیای سینمایی دی‌سی دیده می‌شود که بر اساس ۲۸ نقد منتشر شده برای آن است. در ادامه نیز نظر برخی از منتقدان برتر جهانی درباره این اثر را شاهد هستید.

نظر منتقدان درباره فیلم فلش

  • راتن تومیتوز | ۷۸ نقد – امتیاز ۷۳ درصد
  • متاکریتیک | ۲۸ نقد – امتیاز ۶۰ از صد

فیلم The Flash

فیلم The Flash

«۸۰/۱۰۰ Empire | منتقد: کریس هویت»

فیلم «فلش» یکی از آخرین فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی قدیم به شمار می‌رود که در عین حال، یکی از بهترین‌ها است و با کمدی دلنشین و بامزه خودش اثری شایسته و خوب محسوب می‌شود.

«۷۰/۱۰۰ Screen Daily | منتقد: تیم گریرسون»

دی‌سی در فیلم «فلش» بر مسئله مولتی‌ورس متمرکز شده و توانسته یک ماجراجویی سرگرم‌کننده را رقم بزند که به لطف شخصیت‌های مکمل برجسته و حس شوخ‌طبعی‌اش، توانسته از جنبه‌های آشنا در داستان فراتر برود و به اثری جذاب تبدیل شود.

«۷۰/۱۰۰ IGN | منتقد: جاشوا یل»

با اینکه جلوه‌های ویژه همیشه در بهترین حالت نیستند و اکت سوم فیلم نیز اندکی سنگین و گیج‌کننده است اما نقش‌آفرینی قوی بازیگران و حرارت خاص و تازه سبب شده تا فیلم «فلش» در مسیر درست باقی بماند و بسیاری از فیلم‌های اخیر دی‌سی را سر هم بیاورد. اگر این آخرین اثر در دنیای ساخته شده توسط زک اسنایدر به شمار می‌رود، پس واقعا پایانی خوب بوده است.

«۷۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: دیوید رونی»

این نمایش مستقل و طولانی برای سریعترین مرد، اثری سرگرم‌کننده و لذت‌بخش است حتی با اینکه این فیلم به جای نوآوری تنها روی ارائه مجدد برخی از جنبه‌های آشنا تمرکز کرده است.

«۷۰/۱۰۰ Polygon | منتقد: جاشوا ریویرا»

فیلم «فلش» یک اثر تازه و روشن است که درگیر توصیه‌های شرکتی شده و مهر تأیید و پایانی بر فیلم‌هایی است که هرگز آن طور که باید نتیجه ندادند.

«۶۷/۱۰۰ IndieWire | منتقد: کیت اربلند»

فیلم «فلش» در بهرتین لحظات خودش، روی چیزهای جدید و هیجان‌انگیزی دست می‌گذارد اما اغلب اوقات، این گذشته است که مانع سرعت گرفتن این اثر می‌شود.

«۶۷/۱۰۰ RogerEbert | منتقد: مت زولر سیتز»

فیلم «فلش» یکی از دیدنی‌ترین و خسته‌کننده‌ترین ترکیب‌های بلاک‌باسترهای ابرقهرمانی است و به طور همزمان متفکرانه و گیج‌کننده به نظر می‌رسد. این در حالی است که در کنار جلوه‌های بسیار عالی، جلوه‌های ویژه بدی نیز در این اثر وجود دارند.

«۵۸/۱۰۰ Entertainment Weekly | منتقد: کریستین هولوب»

فیلم «فلش» یک ایده جذاب و تازه را به نمایش در نمی‌آورد و احساس می‌شود که باید آخرین اثر درباره مولتی‌ورس باشد.

«۵۸/۱۰۰ Collider | منتقد: راس بونیم»

حضورهای کوتاه جالب و فن سرویس‌های فیلم «فلش» جالب هستند اما باید در کنار آن‌ها، داستانی قوی نیز وجود داشته باشد ولی چنین چیزی در فیلم «فلش» به چشم نمی‌خورد.

«۵۰/۱۰۰ Variety | منتقد: اوون گیلبرمن»

مشکل فیلم «فلش» آن است که هر چه داستان آن بیشتر به جلو می‎‌رود، از میزان بازیگوشی سفر در زمان آن کم می‌شود و جنبه‌های خود بزرگ بینی آثار بلاک‌باستری بیشتر در آن نمایان می‌شود.

«۴۰/۱۰۰ The Guardian | منتقد: پیتر بردشاو»

فیلم «فلش» لحظات سرگرم‌کننده خودش را دارد اما این لحظات نمی‌توانند این واقعیت را پنهان کنند که این اثر چندان درخشان نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو