بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2023 و تاریخ سینما

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2023 و تاریخ سینما


منبع: فیگار

3

1402/6/26

13:36


بهترین فیلم های ابرقهرمانی برای طرفداران مارول و دی‌سی بسیار مهم هستند، سال 2023 فیلم‌های مورد انتظار ابرقهرمانی زیادی منتشر شدند.

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2023 و تاریخ سینما

بهترین فیلم های ابرقهرمانی برای طرفداران مارول و دی‌سی بسیار مهم هستند، سال 2023 فیلم‌های مورد انتظار ابرقهرمانی زیادی منتشر شدند.

تیم تحریریه‌ی فیگار با بررسی‌های دقیقی که انجام داده سعی کرده تا بهترین فیلم ابرقهرمانی را میان هزاران فیلم در این ژانر پرطرفدار که قبل از مرگ باید ببینید به شما معرفی کند.

همچنین استودیو سونی نیز نقش مهمی در تولید برخی از این فیلم‌ها خواهد داشت، در این نوشتار برای تهیه‌ی لیستی از بهترین فیلم های سینمایی ابرقهرمانی، ترکیبی از بهترین فیلم های مارول و بهترین فیلم های دی سی استفاده شده است.

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2023 و تاریخ سینما

می‌توانید فهرست بهترین فیلم های ابرقهرمانی جهان را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

 

وقتی به فیلم‌های ابرقهرمانی اشاره می‌کنیم، ممکن است با انتقادات شدیدی که برخی کارگردانان و بازیگران مشهور درباره این فیلم‌ها بیان کرده‌اند.

اما در حال حاضر، نگرانی از شکست فیلم‌های ابرقهرمانی وجود ندارد. از سال 2012 و اکران قسمت اول فیلم “انتقام‌جویان”، وضعیت خاص در دنیای فیلم‌های ابرقهرمانی وجود دارد و با اکران این فیلم و شکستن رکورد پرفروش‌ترین فیلم جهان، پیامدی از علاقه بینندگان به این ژانر به نمایش گذاشته شد. پس از آن، فیلم‌های موفقی مانند “آکوامن” و “جوکر” از سوی شرکت دی‌سی ساخته شدند و علاقه‌مندان به این فیلم‌ها کاهشی نداشتند.

با توجه به تعطیلی سینماها در سال 2020 و به تعویق افتادن اکثر فیلم‌ها، سال 2021 پر از فیلم های ابرقهرمانی مارول و دی‌سی بود و اکنون نوبت اکران دنباله‌ی آن‌هاست. تعداد این فیلم‌ها بسیار زیاد است. با ما همراه باشید تا به بررسی بهترین فیلم های ابرقهرمانی تمام دوران بپردازیم.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های ابرقهرمانی تا سال 2025

Logan

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2022

Logan یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی

فیلم لوگان در سال 2017 اکران شد و یکی از پروزه‌های بسیار موفقیت کمپانی فاکس به شمار می‌رود. این فیلم پیر شدن لوگان و ناتوانی او نسبت به گذشته را نشان می‌دهد، اما در ادامه داستان ما متوجه می‌شویم که او یک دختر دارد و تمام ویزگی‌های او را هم به ارث برده است. مانند پنجه‌های آدامانتیوم و قابلیت درمان و… که لوگان را تبدیل به ولورین کرد.

برترین بازیگران برای کاراکتر ولورین در دنیای سینمایی مارول

Avengers: Infinity War

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2022

Avengers: Infinity War یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی

فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت در سال 2018 اکران شد و بسیار موفقیت آمیز بود. این فیلم بی‌نظیر است و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. انتقام جویان در این فیلم به مقابله با شروری به نام تانوس می‌پردازند که قصد دارد با استفاده از سنگ‌های ابدیت نیمی از جمعیت جهان را از بین ببرد. این فیلم جزو بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی تمام دوران قرار می‌گیرد.

برترین کارگردان برای فیلم انتقام جویان جنگ های پنهان

شخصیت‌هایی که احتمالاً در فیلم بعدی انتقام جویان حضور دارند

The Snyder Cut

بهترین فیلم های دی سی 2022

The Snyder Cut یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی دنیای دی سی

فیلم سینمایی لیگ عدالت زک اسنایدر، فیلمی ذر ژانر ابرقهرمانی و ساخته آمریکاست، این فیلم که قرار بود در ابتدا به عنوان مینی سریال در ۴ قسمت پخش شود، اما این مجموعه به صورت یک فیلم سینمایی به مخاطب عرضه شد. این فیلم سینمایی توانست گیشه فروش فیلم‌ها را از آن خود کند. فیلمنتمه این اثر در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ نوشته شد که پس از تغییراتی در حیطه‌های مختلف بالاخره در سال ۲۰۲۱ پخش و اکران شد.

دو هزار سال قبل جنگ سالاری اهل آپوکالیپس، به نام دارک‌ساید، با لشکری از پارادیمون ها به زمین حمله می‌کند و تلاش کرد تا آن را با استفاده از از سه وسیله به نام “جعبه های مادر” تسخیر کند. اما در پی اتحاد خدایان المپ، آمازون‌ها، آتلانتیسی ها، انسان ها و یک گرین لنترن (احتمالا یالان گور) او شکست خورد و زمین را ترک کرد اما جعبه های مادر را در زمین به جا گذاشت…

بهترین کمیک های لیگ عدالت

The Suicide Squad

بهترین فیلم های دی سی 2022

جوخه انتحار یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی دی سی

یکی از بهترین فیلم‌های دنیای ابرقهرمانی، فیلم جوخه انتحار است. این فیلم که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد دنباله و سری دوم جوخه انتحار ۱ می‌باشد.

با اکران این فیلم در آمریکا و همزمان آن در ۵ کشور دیگر توانست نظرات مثبت منتقدان را به خود جلب کند. این را به خاطر شوخی‌ها و کارگردانی و همچنین ویژگی‌های بصری مورد تحسین قرار داده‌اند. برای خواندن نقد و بررسی فیلم جوخه انتحاری 2 می‌توانید به صفحه مربوطه در سایت فیگار مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین ایستراگ های فیلم های دی سی

مهم ترین سوتی های فیلم های دی سی

Morbius

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2022

بهترین فیلم های ابرقهرمانی مارول

برخی فیلم موربیوس راب ه عنوان دومین ابرشرور مارول خون‌آلودترین فیلم های خون آشامی تاریخ سینما می‌دانتد که دارای فیلم اختصاصی خودش است. این فیلم توسط سونی ساخته شد. فیلم موربیوس به کارگردانی دانیل اسپینوزا و بازی جرد لتو را در نقش داشمندی است که یک بیماری لاعلاج دارد و به طور ناخواسته، خودش را  به هیولایی شبیه به یک خون‌آشام تبدیل می‌کند که تشنه به خون انسان‌ها است.

مایکل کیتون نیز یکی دیگر از بازیگرانی است که در این فیلم به ایفای نقش پرداخت؛ مایکل کیتون بازیگر نقش کرکس در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه بود و با توجه به حضورش در این فیلم، ارتباط بین دنیای سینمایی مارول و فیلم‌های مربوط به مرد عنکبوتی در سونی تایید شد.

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی فیلم Morbius

ایستراگ ها و اشارات فیلم موربیوس

Teen Titans Go! & DC Super Hero Girls

در اوایل امسال، فیلمی با حضور تایتان‌های نوجوان و دختران ابرقهرمان دی‌سی ساخته شد که به روایت داستانی در رابطه با جهان چندگانه می‌پرداخت. پس از اینکه لکس لوتور همه‌ی ابرقهرمانان دیگر را از قدرتشان محروم کرد، این دو تیم علی‌رغم اختلاف‌هایی که داشتند با هم همکاری کردند تا با «لژیون دوم» مبارزه کنند.

در حالی که برخی از مخاطبان اعتقاد داشتند که این فیلم نتوانسته رنگ و بوی هر دو فیلم را در خود جای دهد، اما می‌توان از تماشای فیلم لذت برد. در واقع خط داستانی فیلم آن‌قدر جالب و سرگرم کننده است که مخاطبان می‌توانند اوقات خوشی را با دیدن آن سپری کنند. طراحی شخصیت‌ها درست همانند داستان انیمیشن عالیست بنابراین در کل این فیلم توانست برای بزرگ‌سالان یادآور انیمیشن قدیمی و برای کودکان انیمیشنی جذاب باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های انگیزشی

Secret Headquarters

مقر مخفی تنها فیلمی است که در دنیای دی‌سی یا مارول ساخته نشده و توانسته در لیست بهترین فیلم های ابرقهرمانی تیم تحریریه‌ی فیگار جای بگیرد. پارامونت در این فیلم ساخته شده در ژانرهای ماجراجویی و ابرقهرمانی، کاراکترهای واکر اسکوبل و اوون ویلسون را دوباره با هم متحد کرده است. چارلی و دوستانش مقری مخصوص ابرقهرمان‌ها را در زیر خانه‌ی او پیدا می‌کنند. بنابراین وقتی تبهکاران به آن‌ها حمله‌ور می‌شوند، این تیم تصمیم می‌گیرند خودشان و دنیا را نجات دهند.

The Batman

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2022

بتمن یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی

تا پیش از همه گیری ویروس کرونا، قرار بود فیلم بتمن به کارگردانی مت ریوز در سال 2021 در سینما ها اکران شود اما همانند دیگر فیلم‌ها، دچار تاخیر شد و تاریخ اکران آن به سال 2022 موکول شد.

می‌توان به جرعت گفت که بتمن پرطرفدار ترین شخصیت دی‌سی است و در این فیلم، بیشتر به جنبه‌های کاراگاهی او پرداخته خواهد شد تا اکشن و مبارزه. همچنین کتوومن یا زن گربه‌ای نیز در این فیلم حضور خواهد داشت و در روز های ابتدایی کار شوالیه تاریکی، به همراه او خواهد بود.

بیشتر بخوانید: نقد فیلم The Batman

Avengers: Endgame

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2022

بهترین فیلم های ابرقهرمانی

فیلم انتقام جویان: پایان بازی وقایع بعد از فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت را روایت می‌کند. پس اینکه تانوس در فیلم جنگ ابدیت پیروز شد و نیمی از جمعیت جهان از بین رفتند، انتقام جویان سعی می‌کنند تا با استفاده از سفر در زمان و گرفتن سنگ‌های ابدیت، جمعیت از دست رفته را بازگردانند. این یکی از بزرگ‌ترین فیلم های ابرقهرمانی دنیای سینمایی مارول است.

بیشتر بخوانید:

نقطه ضعف هرکدام از اعضای انتقام جویان

10 عضو انتقام جویان که احتمالا در آینده می میرند

Doctor Strange In The Multiverse Of Madness

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2022

Doctor Strange یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی

سرانجام و پس از گذشت 6 سال از اولین حضور بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرینج و در مارول، او برای حضور در دومین فیلم اختصاصی خودش بازخواهد گشت. همچنین اسکارلت ویچ نیز در این فیلم نقش پر رنگی را  ایفا خواهد کرد و شاهد بازگشت او پس از سریال وانداویژن خواهیم بود.

این فیلم دنباله فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست خواهد بود و احتمالاً کابوس شخصیت منفی این فیلم خواهد بود. پس از خارج شدن کارگردان فیلم از پروژه، سم ریمی که پیش از این کارگردانی سه گانه قدیمی مرد عنکبوتی را برعهده داشته است به عنوان کارگردان در این فیلم نیز حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون

سوتی های فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون

DC League Of Super-Pets

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2022

بهترین فیلم های ابرقهرمانی حیوان محور

لیگ ابر حیوانات دی‌سی یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی در میان بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی است. این انیمیشن براساس یک کمیک در دهه 1960 نوشته شده است ساخته شده است.

تحلیل و نقد لیگ قهرمانان حیوانات خانگی

Thor: Love And Thunder

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2022

Thor: Love And Thunder از بهترین فیلم های ابرقهرمانی مورد تایید تیم تحریریه‌ی فیگار

در سکانس‌های نهایی فیلم انتقام جویان: پایان بازی دیدیم که ثور به همراه نگهبانان کهکشان به سوی مقصدی نامشخص می‌رود و رهبری مردمش را دست والکری می‌سپارد. داستان دقیقا از همینجا شروع می‌شود. ما می‌دانیم که قرار است در این فیلم، همانند کامیک‌ها، جین فاستر لیاقت بلند کردن پتک ثور را  پبدا کند و تبدیل به ثور مونث شود!

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی فیلم Thor Love And Thunder

ایستراگ ها و اشارات فیلم Thor Love And Thunder

Black Adam

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2022

بهترین فیلم های 2022 ابرقهرمانی

پس از تاخیر های فراوان، بالاخره فیلم بلک آدام به عنوان فیلم های ابرقهرمانی جدید که مورد تایید تیم تحریریه‌ی فیگار هم هست منتشر شد. دیوان جانسون نقش بلک آدام را در این فیلم ایفا کرد. این فیلم به نظر می‌آید بهترین فیلم ابرقهرمانی جدید است که باید ببینید.

بیشتر بخوانید:نقد و بررسی فیلم Black Adam 2022

Black Panther: Wakanda Forever

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2022

Black Panther: Wakanda Forever از فیلم های ابرقهرمانی جدید

قسمت دوم این فیلم پس از چهارسال از انتشار قسمت اول منتشر شد.

داستان فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد لحظات هیجان انگیزی را به تصویر می‌کشد، اما همچنان حفره‌های داستانی‌ای وجود دارد که به این فیلم ضربه می‌زند. برای مثال مرگ تیچالا در لحظات اول فیلم می‌توانست به بهانه بهتری به بیننده نشان داده شود.

نقد فیلم Black Panther: Wakanda Forever

Shazam: Fury of the gods

بهترین فیلم های دی سی 2022

Shazam: Fury of the gods از بهترین فیلم های ابرقهرمانی Dc

پس از موفقیت قسمت اول فیلم شزم برادران وارنر تصمیم گرفتند به سمت ساخت سری دوم این فیلم ابر قهرمانی بروند. شزم فیلمی در ژانر هیجانی و ابر قهرمانی است، که سری اول آن در سال ۲۰۱۹ ساخته و منتشر شد.

این فیلم، دنباله‌ای بر ماجراجویی ابرقهرمانی بچه‌های دوست داشتنی 2019 Shazam می‌باشد که دوباره به شش فرزند خوانده فیلادلفیا می‌پیوندد که دارای مجموعه‌ای از قدرت‌های جادویی هستند. فیلم با اشاره‌ای حیله‌گرانه به فیلم سریع و خشمگین این را تصدیق می‌کند.

بیشتر بخوانید: نقد فیلم Shazam! Fury of the Gods

Spider-Man: Into The Spider-Verse 2

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2022

بهترین فیلم های ابرقهرمانی جدید

فیلم انیمیشن مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی، یک موفقیت بزرگ در گیشه را برای سونی به ارمغان آورد؛ همچنین نظر منتقدان را بسیار جلب کرد و حتی توانست اسکار بهترین انیمیشن سال را برنده شود. با این تفاسیر اصلاً دور از انتظار نبود که سونی ساخت قسمت دوم این انیمیشن را تایید و خیلی زود آغاز کند.

همانند قسمت اول، شخصیت اصلی این قسمت نیز مایلز مورالز خواهد بود و مرد عنکبوتی‌ های دیگری نیز از جهان‌های موازی مختلف در آن حضور خواهند داشت. همچنین شخصیت اصلی سریال مرد عنکبوتی ژاپنی که در اواخر دهه 1970 پخش می‌شد نیز در این فیلم حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2023 که قبل از مرگ باید دید

فیلم Wonder Woman 3

فیلم های برتر دی سی

فیلم های برتر ابرقهرمانی دی سی

کمپانی برادران وارنر پس از ساخت فیلم واندر وومن 2 اعلام کردند که قسمت سوم این مجموعه نیز ساخته خواهد شد. قسمت دوم این فیلم با موج انتقادهای منفی از سوی طرفداران و منتقدان قرار گرفت و در کل فیلم خوبی از آن در نیامد.

در حال حاضر تاریخ دقیق اکران قسمت سوم واندر وومن مشخص نیست، اما انتظار می‌رود که تا قبل از سال 2024 اکران شود. این فیلم اگر یک داستان خوب و لحظات سرگرم کننده‌ای به نمایش بگزارد، می‌تواند جزو فیلم های برتر دی سی قرار گیرد.

بهترین کمیک های واندر وومن

The Flash

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2022

The Flash از بهترین فیلم های ابرقهرمانی جدید

فیلم فلش که در ابتدا قرار بود در سال 2018 اکران شود، به دلایل مختلف از جمله اختلاف کارگردان با دی‌سی و بعد تر شیوع ویروس کرونا، بارها تاخیر خورد و تاریخ اکران آن به سال 2023 منتقل شد. ارزا میلر که پیش از این نقش فلش را در فیلم بتمن علیه سوپرمن و  لیگ عدالت بازی کرده است، در این فیلم به ایفای نقش پرداخت.

داستان فیلم فلش، اقتباسی از کمیک‌های فلش پوینت خواهد بود که در آن فلش خط زمانی جدیدی را به وجود آورد که در آن جان مادرش را نجات داد. مایکل کیتون و بن افلک نیز قرار است باری دیگر در نقش بتمن ایفای نقش کنند. این فیلم با توجه به مسائل احساسی که در ساختار روایی خود مطرح می‌کند بنا به نظر تیم تحریریه‌ی فیگار یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2023 است که باید ببینید و از آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: نقد فیلم The Flash 

Aquaman And The Lost Kingdom

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2022

Aquaman And The Lost Kingdom از بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2023

در سال 2018 بود که فیلم آکوامن اکران شد و به فروش بیش از 1 میلیارد دلار رسید و به یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی دی‌سی تبدیل شد. با این تفاسیر، دی‌سی متوجه شد که برای فروش بیشتر بلیت‌ها، نیازمند به استفاده مجدد از بتمن و سوپرمن نیست.

با توجه به این موفقیت چشمگیر، دی‌سی خیلی زود اعلام کرد که قسمت دوم فیلم آکوامن ساخته خواهد شد. بنا به حدس تیم تحریریه‌ی فیگار و بررسی‌هایی که انجام شده، فیلم آکوامن به بهترین فیلم ابرقهرمانیجدید در سال 2023 تبدیل خواهد شد.

Blue Beetle

بهترین فیلم های دی سی 2022

بهترین فیلم های ابرقهرمانی جدید در سال 2023

دی‌سی موویز از اواخر سال 2018 درحال برنامه ریزی ساخت یک فیلم از شخصیت بلو بیتل بوده است. اما ساخت این فیلم در اوایل سال 2021 و زمان مشخص شدن کارگردان آن به صورت جدی پیش رفت.

بیشتر بخوانید: نقد فیلم بلو بیتل ؛ اولین ابرقهرمان لاتین دنیای DC

فیلم The Batman 2

برترین فیلم های دی سی

برترین فیلم های ابرقهرمانی جهان در دنیای دی سی

فیلم جدید ابرقهرمان محبوب دی سی، یعنی بتمن، در سال 2022 اکران شد. بازیگر جدید این شخصیت رابرت پتینسون بود که که توانسته بسیار فوق العاده در این نقش جای بگیرد. این فیلم در بین سینمادوستان بسیار مورد استقبال قرار گرفت و نگاه جدید و متفاوتی را به این شخصیت کمیکی محبوب به تصویر می‌کشد. پس از موفقیت این فیلم، وارنر تصمیمی گرفت تا قسمت دوم آن را هم بسازد و با توجه به لحظات آخر فیلم، جوکر شرور قسمت دوم این فیلم خواهد بود.

بهترین شرور های شبیه بتمن

Joker: Folie à Deux

بهترین فیلم های دی سی 2022

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2024

فیلم مستقل جوکر در سال 2019، با تمام فیلم‌های دی‌سی تفاوت داشت و شدیداً مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. می‌توان گفت که طی چند سال اخیر، جوکر و جوخه انتحاری سال 2021 تنها آثار برجسته دی‌سی بودند. قسمت دوم فیلم جوکر قرار است به عنوان یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2024 نیز منتشر شود و ما را از دیدن دوباره‌ی فضای دارک جوکر خوشحال کند.

این فیلم توسط تاد فیلیپس کارگردانی شده و واکین فینیکس نیز برای بازی در آن بازخواهد گشت. اما لازم به ذکر است که لیدی گاگا به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده و نقش هارلی کوئین را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

10 تئوری مورد انتظار در جوکر 2 از نگاه سایت فیگار

بهترین کمیک های جوکر

Ant-Man and the Wasp: Quantumania

بهترین فیلم های جدید

بهترین فیلم های مارول

مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس مارول کامیکس ساخته شده‌است و شخصیت‌های اسکات لانگ / مرد مورچه‌ای و هوپ پیم / واسپ در آن حضور دارند. جهت اطلاعات از داستان و بررسی این فیلم به مقاله‌ی نقد فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania  مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2023 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

گوناگون بهترین فیلم های مارول بهترین فیلم‌های دی‌سی Logan 2017 Avengers Infinity War 2018 2021 The Snyder Cut Morbius 2022 Teen Titans Go DC Super Hero Girls Secret Headquarters The Batman Avengers Endgame Doctor Strange in the Multiverse of Madness DC League of Super-Pets Thor Love and Thunder Black Adam Black Panther Wakanda Forever 2022 Shazam Fury of the gods Spider-Man Into The Spider-Verse 2 2023 Wonder Woman 3 The Flash Aquaman and the Lost Kingdom 2023 Blue Beetle 2023 The Batman 2 2024 Joker Folie à Deux Ant-Man and the Wasp Quantumania ترتیب دیدن فیلم‌ها و سریال‌های مارول ترتیب دیدن فیلم ها و سریال های دی سی پرفروش‌ترین فیلم جهان بهترین سریال های ابرقهرمانی تا سال 2025 بهترین کمیک های لیگ عدالت نقد و بررسی فیلم جوخه انتحاری 2 بهترین ایستراگ های فیلم های دی سی مهم ترین سوتی های فیلم های دی سی خون‌آلودترین فیلم های خون آشامی تاریخ سینما مرد عنکبوتی بازگشت به خانه نقد و بررسی فیلم Morbius ایستراگ ها و اشارات فیلم موربیوس بهترین انیمیشن های انگیزشی بتمن پرطرفدار ترین شخصیت دی‌سی کاراگاهی نقد فیلم The Batman نقطه ضعف هرکدام از اعضای انتقام جویان 10 عضو انتقام جویان که احتمالا در آینده می میرند نقد فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون سوتی های فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی تحلیل و نقد لیگ قهرمانان حیوانات خانگی نقد و بررسی فیلم Thor Love And Thunder ایستراگ ها و اشارات فیلم Thor Love And Thunder نقد و بررسی فیلم Black Adam 2022 نقد فیلم Black Panther Wakanda Forever نقد فیلم Shazam Fury of the Gods بهترین انیمیشن های 2023 که قبل از مرگ باید دید بهترین کمیک های واندر وومن نقد فیلم the flash بهترین شرور های شبیه بتمن 10 تئوری مورد انتظار در جوکر 2 از نگاه سایت فیگار بهترین کمیک های جوکر نقد فیلم Ant-Man and the Wasp Quantumania بهترین فیلم های ابرقهرمانی کمدی بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی تاریخ سینما بهترین سریال های مارول بهترین سریال های دی سی بهترین انیمیشن های دی سی نقد فیلم نقد سریال اخبار سینما

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو