بهترین فیلم جدید در سال 2022 که باید ببینید +[تاریخ اکران، امتیاز IMDB و دسته‌بندی ژانر]

بهترین فیلم جدید در سال 2022 که باید ببینید +[تاریخ اکران، امتیاز IMDB و دسته‌بندی ژانر]


منبع: فیگار

660

1401/8/22

19:35


آشنایی با جدیدترین فیلمهای سال 2022 دغدغه فیلمبازان است. در این مطلب به معرفی و بررسی بهترین فیلم های 2022 به همراه دسته‌بندی بر اساس ژانر پرداخته شده است.

بهترین فیلم جدید در سال 2022 که باید ببینید +[تاریخ اکران، امتیاز IMDB و دسته‌بندی ژانر]

آشنایی با جدیدترین فیلمهای سال 2022 دغدغه فیلمبازان است. در این مطلب به معرفی و بررسی بهترین فیلم های 2022 به همراه دسته‌بندی بر اساس ژانر پرداخته شده است.

این نوشتار با مشخص شدن تاریخ پخش هر فیلم به‌روز می‌شود. همراهان عزیز فیگار می‌توانید با بوک‌مارک کردن این مقاله، با جدیدترین و بهترین فیلم های 2022 کاملا به روز آشنا شوید و زودتر از هر سایتی تحلیل آن‌ها را مطالعه نمایید.

این سوال برای علاقه‌مندان سینما به وجود می‌آید که بعد از دیدن بهترین فیلم های 2021 منتظر کدام فیلم باشند تا از دیدنش اوقات فراغت خود را سپری کنند و لذت دو عالم را ببرند؟ Dune، The Green Knight، و CODA به خوبی نشان دادند که بهترین‌های سال 2021 بودند و حتی نیکلاس کیج موفق شد بازی خوبی را با Pig به تصویر بکشد. از طرفی دو فیلم The Last Duel و The Many Saints of Newark جزو پر طرفدارترین فیلم‌های 2021 هم شدند.

سینما (به فرانسوی: cinéma)، یک رسانهٔ مهم دیداری و شنیداری مبتنی بر فناوری است که افزون‌بر بعد هنری، یک فعالیت اقتصادی نیز به حساب می‌آید. یک اثر سینمایی که فیلم سینمایی نامیده می‌شود، از عناصر تصویر (به صورت مجموعه‌ای از فریم‌ها) و صدا (گفت‌وگو، صدا و موسیقی) تشکیل شده‌است.


این مقاله با منتشر شدن فیلم های جدید و قرار دادن نقد و بررسی آن‌ها بروز خواهد شد.

مقاله‌های مکمل را بخوانید:

بهترین فیلم های جهان سینما

فیلم هایی که قبل از مرگ باید ببینید

بررسی و معرفی بهترین فیلم های نتفلیکس +[2021 و تمام دوران]


بهترین فیلم های 2022

بهمراه تاریخ اکران، امتیاز IMDB و دسته‌بندی ژانر

فهرست جدیدترین و بهترین فیلم های 2022 در یک نگاه:

جداول اکران مورد انتظارترین فیلم‌های 2022 در فصول آتی:


بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی بهترین فیلم های منتشر شده 2022

پر بیننده ترین فیلم ها و سریال های 2022 + 2021 از نگاه IMDB


بهترین فیلم های 2022

بهترین فیلم ها در سال 2022

برای اطلاع از مقاله‌های جدید سایت فیگار، مرور خلاصه‌ای از نقد فیلم و سریال و آشنایی با بهترین فیلم‌ها و سریال‌ها در ژانرهای مختلف، به صفحه اینستاگرام فیگار رجوع نمایید. با دنبال کردن این صفحه در قرعه کشی‌های هفتگی شرکت کنید و از پست‌های سرگرم کننده لذت ببرید:


به لطف تأخیرهای مختلف در عناوین 2021 و فیلم‌هایی که قبلاً قرار بود در سال 2021 عرضه شوند، تقویم اکران هالیوود مملو از جدیدترین فیلم های سال 2022 است. در حالی که هر لحظه ممکن است تغییرات بیشتری رخ دهد، اکنون زمان خوبی است تا بررسی کنیم که تقویم تاریخ انتشار بهترین فیلم های 2022 تاکنون چگونه به نظر می‌رسد.

Scream (جیغ)

  • منتشر شده
  • امتیاز: 6.3

مورد انتظارترین فیلم های 2022, فیلم هایی که در سال 2022 اکران می شوند

بهترین فیلم های سال 2022
  • کارگردان: Matt Bettinelli-Olpin و تایلر گیلت
  • نویسنده: جیمز وندربیلت و گای بوزیک
  • موسیقی: برایان تایلر
  • بازیگران اصلی: Neve campbell، دیوید آرکت و کورتنی کاکس
  • تاریخ اکران: ۲۴ دی ۱۴۰۰
  • دانلود فیلم Scream 2022

جیغ، یکی از بهترین فیلم های جدید به کارگردانی تایلر ژیلت و مت بتینلی-اولپین است که قرار است در 14 ژانویه سال 2022 اکران شود. این پنجمین قسمت از حماسه جیغ است که برای اولین بار توسط وس کریون که در سال 2015 درگذشت کارگردانی نمی‌شود. هر چهار قسمت قبل را وس کریون طی سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۱ کارگردانی کرده بود و حال پس از مرگ او، سکان هدایت مجموعه به دست این هنرمندان تازه‌نفس افتاده است.

ده سال پس از انتشار فصل چهارم، این فیلم با خالق اصلی این روایت، بنام کوین ویلیامسون، به عنوان تهیه کننده اجرایی برگشته است تا شما را به اوج هیجان از این مجموعه برسانند. اگر شما از طرفداران فیلم‌های ترسناک هستید، مطلب ترسناک ترین فیلم های 2021 را از دست ندهید.

داستان این فیلم در ژانر ترسناک روایت می‌شود که دنباله زن جوانی را می‌گیرد که برای یافتن هویت قاتلی که جنایات هولناکی را مرتکب شده است، به زادگاه خود برمی‌گردد.

تحلیل فیلم جیغ

فیلمهای سینمایی 2022

بهترین فیلمهای 2022

تنها نکته مثبتی که فیلم می‌تواند داشته باشد، موسیقی آن است. موسیقی فیلم یکی از موضوعاتی است که توجه مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کرد. در موسیقی جذاب این فیلم، گروه‌های کر موجب شده‌اند که وحشت فیلم بیشتر از قبل شود و حس ترس در مخاطب برانگیخته خواهد شد.

همچنین بسیاری از طرفداران این فیلم اعتقاد دارند که موسیقی این فیلم شباهت بسیاری به آهنگ فیلم The Matrix: Resurrections (نقد فیلم ماتریکس 4) دارد. علاوه بر این، برخی نیز می‎‌گویند که ساختار روایی این فیلم بیشتر به سبک فیلم هالووین 2018 (بهترین فیلم های شبیه Halloween Kills) به نظر می‌رسد. در انتها باید بگوییم که این فیلم یکی از بدترین فیلم های اسلشر تاریخ است که به هیچ وجه توصیه نمی‌شود آن را ببینید.

مهم‌ترین های ژانر ترسناک سال 2022 در نتفلیکس را از طریق مقاله‌ی زیر بشناسید:

Morbius (موربیوس)

  • منتشر شده
  • امتیاز: 5.2

مورد انتظارترین فیلم های 2022, فیلم هایی که در سال 2022 اکران می شوند

جدیدترین فیلم های 2022
  • کارگردان: دنیل اسپینوزا
  • بازیگران: جرد لتو، آدریا آرجونا، مت اسمیت
  • موسیقی:‌ یون اکستراند
  • فیلم‌بردار: الیور وود

موربیوس یک فیلم در ژانر ترسناک، هیجان‌انگیز و ابر قهرمانی براساس ضدقهرمانی با نام موربیوس می‌باشد که در کتاب‌های کامیک منتشر شده سر و صدای زیادی را به پا کرده است. یک یاز فیلم های جدید 2022 است که قطعا باید دیده شود.

جدیدترین فیلم سونی در جهان مرد عنکبوتی داستان اصلی دانشمندی (دکتر مایکل موربیوس با بازی جرد لتو) را روایت می‌کند که ناخواسته و هنگام معالجه بیماری‌اش، خود را به یک خون آشام تبدیل کرده است. بنابراین بود که این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 باشد، اما تاریخ اکران آن به تعویق افتاد و حال جزء فیلم های سینمایی سال 2022 و یکی از بهترین فیلم های جدید قرار گرفته است.

این فیلم به کارگردانی دنیل اسپینوزا است که در 28 ژانویه سال 2022 اکران خواهد شد. از بازیگران سرشناس، محبوب و جذاب آن می‌توان به جرد لتو در نقش موربیوس، آدریا آرجونا، مت اسمیت، جرد هریس و ترسی گیبسون اشاره کرد. موربیوس که سومین فیلم این جهان سینمایی است پس از دو فیلم «ونوم» و «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» نمایش داده می‌شود.

نقد فیلم موربیوس


موربیوس در تلاش است تا در یک فیلم خون آشامی، کمی از جنبه‌های خشونت آمیز شخصیت موربیوس را به نمایش بگذارد اما با توجه به درجه سنی، این اتفاق غیرممکن است. آن‌ها در سکانس قتل پرستار بیمارستان لحظاتی ترسناک را به وجود می‌آورند اما هنگامی که ترس و خشونت به اوج خود می‌رسد، از نمایش آن‌ها جلوگیری می‌کنند. شاید اگر این فیلم از ابتدا لحن ملایم‌تری داشت و لازم نبود تا خشونت خود را پنهان کند وضعیت بهتری داشت. اما همچنان نمایش خشونت به این صورت، باعث ضعف آن شده است.

در ادامه می‌توانید ضمن آشنایی با بهترین فیلم های 2022 به مقالات ذیل نیز رجوع نمایید:

Deep Water

  • منتشر شده
  • امتیاز: 5.4

فیلم های 2022

بهترین فیلم 2022

ژرف آب با داشتن ساختار روایی ترسناک، دلهره آور و منحصر به فردش قطعا می‌تواند یکی از بهترین فیلم های 2022 در این ژانر باشد. این فیلم اقتباسی از رمان Patricia Highsmith درباره یک زوج متاهل بوده که با یکدیگر اختلاف دارند.

آنها خود را در جریان یک بازی خطرناک قرار می‌دهند که در نهایت به قتل منجر می‌شود. Deep Water یکی از فیلم های مورد انتظار 2022 است که پیش از به تعویق افتادن آن، برای آگوست 2021 برنامه ریزی شده بود. از بهترین فیلم های جدید سال 2022 که قطعا باید آن را ببینید و لذت ببرید همین فیلم است.

تحلیل فیلم ژرف آب


دو شخصیت اصلی فیلم در طول ساختار روایی این فیلم به عنوان دو انسان به آرامش و سکوتی خشونت‌آلود اما سراسر اروتیک می‌رسند. از آنجایی که ویک به زور در حال و هوای یک زندگی مشترک باقی می‌ماند… باعث می‌شود که قبول کند و همسرش را با دوستان متعددش (مرد) ببیند که با آنها می‌خوابد.

بخشی از لذت دیدن فیلم Deep Water در این است که ملیندا عمداً ویک را به لبه پرتگاه حسادت هل می‌دهد. درواقع آنها درگیر یک بازی هستند؛ به خوبی می‌بینیم که حسادت و کشتار معنای یگانه‌ای به خود می‌گیرند.

دو قهرمان داستان یکدیگر را شکنجه ذهنی می‌کنند و دائماً یکدیگر را به چالش می‌کشند. اگرچه این فیلم به عنوان یک تریلر اروتیک توصیف شده است، اما فضای زیادی از سینمای پلیسی نیز دارد. در ادامه می‌توانید ضمن آشنایی با بهترین فیلم های 2022 به مقاله ذیل نیز رجوع نمایید:

بیشتر بدانید: بهترین فیلم های شبیه به فیلم آب عمیق 2022

Nope

  • منتشر شده
  • امتیاز: 7.1

بهترین فیلم های 2022

بهترین فیلم های سینمایی 2022
  • کارگردان جوردن پیل
  • تهیه‌کننده جردن پیل، ایان کوپر
  • نویسنده جردن پیل
  • بازیگران دنیل کالویا، کیکه پالمر، استیون ین
  • موسیقی مایکل آبلز
  • فیلم‌بردار هویته ون هویتما

جواب منفی یک فیلم ترسناک علمی تخیلی آمریکایی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی مشترک جوردن پیل است که تحت عنوان مانکی‌پا پروداکشنز ساخته شده‌است. در ادامه می‌توانید ضمن آشنایی با بهترین فیلم های 2022 به مقاله ذیل نیز رجوع نمایید:

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های علمی تخیلی 2022

در این فیلم دنیل کالویا، کیکه پالمر و استیون ین به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان این فیلم ساکنان یک شهر منزوی را دنبال می‌کند که شاهد یک اتفاق مرموز و غیرعادی می‌شوند. این فیلم قرار است در ۲۲ ژوئیه ۲۰۲۲ توسط یونیورسال پیکچرز اکران شود.

نقد و بررسی فیلم Nope 2022

Gone in the Night

  • منتشر شده
  • امتیاز: 4.9

بهترین فیلم های 2022

بهترین فیلم های جدید در سال 2022
  • کارگردان : الی هوویرتز
  • نویسندگان : الی هوویرتز، متئو دربی
  • موسیقی : دیوید بالدوین
  • بازیگران : وینونا رایدر، برایان تجو، جان گالگر جونیور، اوون تیگ

این فیلم، به کارگردانی الی هورویتز، و نویسندگی  نمرات خوبی را از سمت مردم و منتقدین Rotten Tomatoes دریافت نکرد. اما توانست فروش خوبی را در گیشه‌ی سینمای دراماتیک به ثبت برساند. این اثر، ششمین فیلم بلند این کارگردانِ آمریکایی می‌باشد که جدی‌ترین کار او است.

نقد و بررسی فیلم گمشده در شب

Prey

  • منتشر شده
  • امتیاز: 7.2

بهترین فیلم های 2022

بهترین فیلم ها در سال 2022

ماجرای شکار 300 سال پیش در کشور کومانچ اتفاق می‌افتد. و درباره‌ی شخصیت یک زن جوان بنام نارو (امبر میدتاندر جذاب) یک جنگجوی توانا است که با وجود پتانسیل بسیار بالایش جهت شکار و جنگیدن در مقابل اعضای مرد قبیله خود جدی گرفته نمی‌شود.

نقد و بررسی فیلم Prey 2022

Flux Gourmet

  • منتشر شده
  • امتیاز: 5.8

بهترین فیلم های 2022

بهترین فیلم های سال 2022

Flux Gourmet یک فیلم ترسناک کمدی سیاه و نسبتا فانتزی، محصول 2022 به نویسندگی و کارگردانی پیتر استریکلند و با بازی آسا باترفیلد و گوندولین کریستی است. ادامه نقد حاوی اسپول است. شاید بشود این فیلم را در جمله‌ی “گروهی از هنرمندان پرفورمنس تجربی، که به‌خاطر فرآیند «کترینگ صوتی» (که صداهای خاص را از غذاهای مختلف ضبط و پخش می‌کنند) شهرت دارند در یک موسسه هنری دور افتاده که توسط کارگردانی مرموز اداره می‌شود، اقامت می‌کنند.

یک فرد خارجی (استونزِ نفاخ) وظیفه تمرین‌نگاری و ثبتِ کارهای روزانه گروه را بر عهده دارد اما متوجه می‌شود که او به آرامی در حال تبدیل شدن به بخشی از جمع آنها است…”، خلاصه کرد اما به نظر این اثر حرفهای بیشتری برای گفتن دارد.

نقد Flux Gourmet 2022

The Black Phone

  • منتشر شده
  • امتیاز: 7.0

بهترین فیلم های 2022

بهترین فیلم های سال 2022

تلفن سیاه یک فیلم دلهره‌آور و ترسناک آمریکایی است به کارگردانی اسکات دریکسون و اقتباس دریکسون و سی رابرت کارگیل از یک داستان کوتاه به همین نام از سال ۲۰۰۴ توسط جو هیل. تهیه‌کنندگی این فیلم توسط دریکسون، کارگیل و جیسون بلام از کمپانی بلوم‌هاوس پروداکشنز انجام شد و بازیگرانی همچون ایتان هاوک و جرمی دیویس ستارگان آن هستند.

سال 1978 در یک شهر کوچک در نزدیکی دنور، کودکان ناپدید می‌شوند – به ویژه پسران نوجوان. پس از مدتی، پسری تودار و منفعل به نام فینی (میسون تیمز) توسط The Grabber (اتان هاوک) ربوده شده و در زیرزمینی حبس می‌شود.

نقد فیلم The Black Phone

Halloween Ends

بهترین فیلمهای 2022, جدیدترین فیلم های 2022, فیلم جدید امسال, بهترین فیلم 2022, بهترین فیلم های سینمایی 2022, بهترین فیلم های جدید در سال 2022

بهترین فیلمهای 2022

در این فیلم، داستان ادامه‌ی زندگی لوری استرود روایت می‌شود که پس از آخرین برخوردش با مایکل مایرز، سعی دارد آن را به فراموشی بسپرد. مایرز از آخرین زمان که با او درگیر شده، دیگر دیده نشده و لوری سرانجام تصمیم می‌گیرد خود را از خشم و ترس رهایی ببخشد و زندگی خود را ادامه بدهد. با این حال، زمانی که مردی جوان متهم به قتل یک پسر می‌شود که از آن نگهداری می‌کرد، موجی از خشونت و وحشت ایجاد می‌شود که لوری را مجبور می‌کند با شیطانی که نمی‌تواند کنترلش کند به مقابله بپردازد.

نقد و بررسی فیلم Halloween Ends 2022 ؛ پاسخ به پرسش‌های احتمالی

Incantation

  • منتشر شده
  • امتیاز: 6.2

بهترین فیلم های 2022

جدیدترین فیلم های 2022

شروعی مستندوار، تصاویر وحشتناک از بدن یک بچه و اعترافات یک زن جلوی دوربینِ خودش نوید بخش یک فیلمِ ترسناک خوب در ژانرِ “ویدئوی پیداشده” است. این ژانر باعث باورپذیری و همراه ساختنِ مخاطب با فیلم شده و حس را به مراتب قوی‌تر به او منتقل می‌کند.

تحلیل ساختاری و نقد فیلم Incantation

Barbarian

بهترین فیلم 2022, بهترین فیلم های سینمایی 2022, بهترین فیلم های جدید در سال 2022

بهترین فیلم 2022

این فیلم، داستان زنی را روایت می‌کند که از یک وبسایت اجاره‌ی اقامتگاه، خانه‌ای را برای مدت کوتاهی کرایه می‌کند و پس از رسیدن به آنجا، می‌بیند که خانه، به صورت تصادفی، توسط مرد دیگری هم رزرو شده است. او طی اتفاقات عجیبی که برایش رخ می‌دهد، کنجاو به گشتن خانه می‌شود و می‌بیند که این خانه، راز مخوفی را درون خودش پنهان کرده است.

نقد و بررسی فیلم Barbarian 2022 ؛ یک روانشناختی کلیشه‌ای

Speak No Evil

  • منتشر شده
  • امتیاز: 6.7

بهترین فیلم های سینمایی 2022, بهترین فیلم های جدید در سال 2022

بهترین فیلم های سینمایی 2022

بد حرف نزن یا مهمانان (به دانمارکی) فیلمی دانمارکی در ژانر ترسناک روانشناختی از سال ۲۰۲۲ به کارگردانی کریستین تافدروپ است. داستان فیلم بر روی یک خانواده دانمارکی تمرکز دارد که برای تعطیلات آخر هفته به خانه روستایی یک خانواده هلندی دعوت می‌شوند.

میزبانان به زودی شروع به آزمایش محدودیت‌های مهمانان خود می‌کنند و اوضاع تشدید می‌شود. این فیلم در ژانویه ۲۰۲۲ در سی‌ و هشتمین جشنواره فیلم ساندنس نمایش داده شد و در دانمارک در ۱۷ مارس ۲۰۲۲ به صورت سینمایی اکران شد.

نقد فیلم Speak No Evil

Pearl

بهترین فیلم های جدید در سال 2022

بهترین فیلم های جدید در سال 2022

تی وست ترکیبی از ژانر را به نمایش گذاشته است که یادآور محصولات استودیویی هالیوودی با تزئینات مجلل از نیمه اول قرن بیستم است. ملودرام را با کمدی سیاه، عناصر موزیکال، هیجان‌های روان‌شناختی و اپتیک‌های رنگارنگ افسانه‌ای ترکیب می‌کند.

درست در همان ابتدا، یک در انبار باز می‌شود و منظره مزرعه را نشان می‌دهد که با رنگ‌های روشن روی صفحه می‌درخشد، گویی دوروتی به شکل باور نکردنیی در را به روی قلمرو جادویی اوز باز کرده است.

نقد و بررسی فیلم Pearl 2022 ؛ فانتزی اسلشر از نوع نامتعارف

11th Hour Cleaning

11th Hour Cleaning

بهترین فیلم ها در سال 2022

فیلم 11th Hour Cleaning در موارد زیادی دنباله‌رو کلیشه‌های فیلم‌های ترسناک است. در طول فیلم بارها شما کاملا متوجه تکراری بودن و کلیشه بودن این اتفاقات می‌شوید و به همین دلیل فیلم تا حدی قابل پیش‌بینی می‌شود. اما دیدنش خالی از لطف نیست.

نقد و بررسی فیلم 11th Hour Cleaning

The Requin

بهترین فیلم های اسلشر 2022

بهترین فیلم های سال 2022

یک فیلم ترسناک آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی Le-Van Kiet است. یک زن و شوهر مجروحش که پس از طوفان شدید گرمسیری در دریا گیر افتاده اند، در حالی که کوسه‌های سفید بزرگ در زیر آن حلقه می‌زنند، برای بقا می‌جنگند. این فیلم با بازی آلیشیا سیلورستون و جیمز تاپر به صورت ویدیویی در 28 ژانویه 2022 منتشر شد.

Smile

بهترین فیلمهای 2022, جدیدترین فیلم های 2022, بهترین فیلم 2022, بهترین فیلم های سینمایی 2022, بهترین فیلم های جدید در سال 2022

بهترین فیلمهای 2022
  • منتشر شده
  • امتیاز: 6.8

لبخند یا اِسمایل یک فیلم فراطبیعی ترسناک آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی پارکر فین در نخستین کارگردانی فیلم بلند او است. در این فیلم سوزی بیکن در نقش درمانگری بازی می‌کند که پس از مشاهدهٔ خودکشی عجیب یک بیمار، تجربه‌های نگران‌کننده و دلهره‌آوری را پشت سر می‌گذارد و به این باور می‌رسد که آنچه تجربه می‌کند فراطبیعی است. جسی آشر، کایل گالنر، کیتلین استیسی، کل پن و راب مورگان نیز در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

نقد و بررسی فیلم Smile 2022 ؛ از لبخند بترسید!

The 355

  • منتشر شده
  • امتیاز: 5.4

مورد انتظارترین فیلم های 2022, فیلم هایی که در سال 2022 اکران می شوند

جدیدترین فیلم های 2022
  • کارگردان: سیمون کینبرگ
  • تدوین‌گر: جان گیلبرت
  • توزیع‌کننده: یونیورسال استودیوز
  • کشور: آمریکا

فیلم ۳۵۵ داستان گروهی از بهترین مأموران زن را به تصویر می‌کشد که در آژانس دولتی در کل دنیا فعالیت دارند. این افراد تلاش می‌کنند در مقابل سازمانی شرور بایستند که سعی در تولید یک سلاح مرگ‌بار جهت به آشوب کشیدن جهان، دارند.

در واقع ۳۵۵ را باید نوعی مأموریت غیرممکن یا جیمز باند کاملا زنانه در نظر گرفت که بازیگران زن شناخته‌شده‌ای چون جسیکا چستین، پنه‌لوپه کروز و لوپیتا نیونگو را به خدمت گرفته است. این فیلم، یکی از فیلم های سینمایی سال 2022 است که قرار بوده در سال 2021 منتشر شود و جزء بهترین فیلم های اکشن 2021 باشد، فیلم سینمایی 355 است.

عنوان فیلم از یکی از اولین جاسوس‌های ایالات متحده گرفته شده‌ است که در طی جریان انقلاب آمریکا فعالیت می‌کرد. مسئله مهمی که وجود دارد این است که این جاسوس هم یک زن بوده. به‌همین ترتیب مأمور ۳۵۵ تبدیل به یک واژه به خصوص برای افرادی که در سازمان سیا کار می‌کردند، شد. این فیلم هم قطعا یکی از بهترین فیلم های جدید می‌باشد که انتظار کشیدن برای دیدنش خالی از لطف نخواهد بود.

نقد فیلم سی صد و پنجاه و پنج

فیلم های سینمایی جدید 2022

فیلم های سینمایی جدید 2022

شاید برای شما مهم باشد که بدانید نام این فیلم بر اساس یک فرد واقعی انتخاب شده است. یک جاسوس زن با نام مأمور 355 در یکی از اولین سازمان‌های جاسوسی در ایالات متحده فعالیت می‌کرد.

بعد از نام‌گذاری مأمور 355، این واژه به یک اصطلاح عامیانه در میان مردم تبدیل شد. تقریباً تمام افرادی که در سیا کار می‌کردند، این واژه را بکار می‌بردند. البته توجه داشته باشید که این افراد، تنها زن‌های جاسوس را با این نام خطاب می‌کردند.

منتقدان اعتقاد دارند که در این فیلم، تصاویر اغراق‌‌آمیزی درباره شخصیت‌ها دارد که باعث می‌شود حوصله مخاطب سر برود. منتقدان می‌گویند که اگر به‌جای مانور بیش از حد روی شخصیت‌ها، روی فیلم‌برداری فیلم تمرکز می‌کردند، این فیلم تا حد زیادی موفق‌تر می‌شد.

Uncharted

  • منتشر شده
  • امتیاز: 6.4

مورد انتظارترین فیلم های 2022, فیلم هایی که در سال 2022 اکران می شوند

بهترین فیلم های سال 2022
  • کارگردان: روبن فلیشر
  • تهیه‌کننده: آوی آراد، آری آراد، چارلز راون و آلکس گارتنر
  • بازیگران: تام هالند، مارک والبرگ، آنتونیو باندراس

این فیلم پیش‌درآمدی برای بازی ویدئویی آنچارتد ساخته ناتی داگ محسوب می‌شود که اقتباسی از سری چهارم این مجموعه، آنچارتد ۴: عاقبت یک دزد است. داستان این فیلم ضمن آشکار ساختن ریشه‌های ناتان دریک و ویکتور سالیوان و دوستی آن‌ها، به خاستگاه بازی‌ها می‌پردازد.

این جزو بهترین فیلم های 2022 دوبله فارسی است. می‌گوییم دوبله فارسی، چون این فیلم حقیقتا برای طرفداران فیلم های اکشن جدید دوبله فارسیش لذت بخش است.

تریلر فیلم Uncharted

نقد فیلم سرزمین های ناشناخته

باید اعتراف کنیم بدون جانب‌داری جلوه‌ها نسبتِ به نُرمِ امروزیِ هالیوود باورپذیر از آب درنیامده‌اند. حتی در بخشِ جدی‌ای از فیلم (مانند فرار از هواپیما، همان سکانس ابتدایی) به شدت انیمیشن‌مانند به نظر می‌رسید اما بدل‌کاری خوب و کروگرافی موجود در میزانسن تا حدودی این نقیصه را جبران می‌کرد. در ادامه می‌توانید ضمن آشنایی با بهترین فیلم های 2022 به مقاله ذیل نیز رجوع نمایید:

نقد فیلم آنچارتد 2022

ریتم فیلم خوب است. مخاطب را همراه فیلم‌نامه‌ی نسبتا خوب فیلم می‌کند و تمپو و زیبایی‌های بصری باعث می‌شود که هنگام دیدن فیلم و خوردن پاپ کورن (شما بخوانید پفک) آدم خوابش نگیرد. در کارگردانی نوآوری (نسبت به این دست فیلم‌ها) دیده نمی‌شود و همانند نسخه‌ای کپی از فیلم‌هایی مانند ایندیانا جونز است.

The Northman

  • منتشر شده
  • امتیاز: 7.2

مورد انتظارترین فیلم های 2022, فیلم هایی که در سال 2022 اکران می شوند

مورد انتظارترین فیلم های 2022
  • کارگردان: رابرت اگرز
  • تهیه‌کننده: لارس نودسن، مارک هوفام و آرنان میلشان
  • نویسنده: رابرت اگرز و اسجون
  • فیلم‌بردار: جارین بلاشکه

یک فیلم سینمایی آمریکایی در ژانر درام تاریخی که حول یک حماسه انتقام جویی وایکینگی روایت می‌شود که اتفاقات آن در ایسلند اواخر قرن دهم جریان دارد. درواقع ماجرای این فیلم در اواخر قرن دهم در ایسلند واقع شده و الکساندر اسکاشگورد در نقش شاهزاده نوردیک آملت بازی می‌کند، که پس از قتل پدرش به دنبال انتقام است. با دانلود بهترین فیلم های 2022 از کانال تلگرامی فیگار، می‌توانید لذت دو عالم را ببرید. کافیست برای دانلود فیلم های جدید سال 2022 کمی تامل بفرمایید تا ما فایل‌های دانلود فیلم 2022 را در اختیارتان قرار دهیم.

نقد فیلم مرد شمالی

مرد شمالی با نوید یک ماجراجویی فراموش نشدنی وایکینگی می‌درخشد که بیننده را با داستانی اسطوره‌ای آشنا می‌کند؛ درواقع بیننده با یک زیست پر مغز روبرو است. علاوه بر این، یکی دیگر از منابع قدرتمند در روایت او، نگارش صحنه‌هایی با فانتزی نسبتا خاص می‌باشد که حواس تماشاگر را قطعاً به بعد دیگری از شخصیت‌ها منتقل می‌کند. این فضای فانتزی در فیلم مملو از نمادها و ایجاد پیشزمینه‌هایی است که بیننده را در صحنه‌های اصلی داستان غافلگیر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

Sonic the Hedgehog 2

  • منتشر نشده

مورد انتظارترین فیلم های 2022, فیلم هایی که در سال 2022 اکران می شوند

مورد انتظارترین فیلم های 2022
  • کارگردان: جف فاولر
  • بازیگران: بن شوارتز، جیم کری و جیمز مارسدن
  • موسیقی: جانکی ایکس ال
  • فیلم‌بردار: استیون اف. ویندن
  • تدوین‌گر: استیسی شرودر و دبرا نیل-فیشر
  • توزیع‌کننده: پارامونت پیکچرز

این فیلم بر اساس فرنچایز بازی ویدئویی ساخته کمپانی سگا به رشته تحریر درآمده است. داستان آن در رابطه با خارپشتی ماورایی با سرعت مافوق صوت است که به زمین آمده است و در همین حین با پلیسی به نام تام آشنا می‌شود و به او کمک می‌کند تا دکتر رباتنیک به قدرت او دست پیدا نکند. این فیلم هم همچون آنچارتد جزو بهترین فیلم های 2022 دوبله فارسی است که باید دیده شود. شما همراهان عزیز می‌توانید با مراجعه به کانال تلگرامی فیگار به محض انتشار فایل‌های دانلود، با دانلود بهترین فیلم های 2022 لذت دو عالم را ببرید.

نقد فیلم سونیک خارپشت

حضور جیم کری در هر فیلمی نویدبخشِ جذابیت هرچه بیشتر آن فیلم است. جیم کری آرتیستی موقعیت‌شناس و بازیگری توانمند با میمیک‌های قدرتمند و بی‌همتا است. او خلاقیتِ بالایی در خلقِ هر کاراکتری دارد و اگر شما کارگردان باشید و او در فیلم شما بازی کند می‌توانید با خیالی راحت به کار خود ادامه دهید.

حقایق پنهان، رازها و ایستراگ های فیلم سونیک 2

John Wick: Chapter 4

  • منتشر نشده

بهترین فیلم های 2022, مورد انتظارترین فیلم های 2022, جدیدترین فیلم های 2022, بهترین فیلم های سال 2022, فیلم های 2022

جدیدترین فیلم های 2022
  • کارگردان: چاد استاهلسکی
  • نویسنده: مایکل فینچ، شای هاتن و درک کلستاد
  • بازیگران: کیانو ریوز، بیل اسکارسگارد و شامیر اندرسون
  • تاریخ اکران: 4 فروردین 1402

از فیلم هایی که در سال 2022 اکران می شوند جان ویک 4 است. جان ویک اینبار از سرانی که به او خیانت کرده‌اند و خواهان مرگ قطعی وی می‌باشند به شدت عصبانی است و قصد دارد با کمک دوست خود که زخم بدی را در طول جنگ قبلی خورده‌است با افرادی که کشتن او تنها هدفشان است مقابله کند و انتقام خودش را به سرانجام برساند.

یک فیلم اکشن و نئو-نوآر آمریکایی رو به اکران در ادامه فیلم جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم (۲۰۱۹) است. این فیلم چهارمین قسمت در سری فیلم‌های جان ویک به کارگردانی چاد استاهلسکی، با فیلم‌نامه‌ای مشترک به نویسندگی شی هتن و مایکل فینچ است که براساس کاراکترهای دریک کولستاد ساخته شده‌است. کیانو ریوز در این فیلم یکبار دیگر نقش جان ویک را ایفا می‌کند.

Mission: Impossible 7

  • منتشر نشده

مورد انتظارترین فیلم های 2022, فیلم هایی که در سال 2022 اکران می شوند

فیلم های جدید 2022 خارجی
  • کارگردان: کریستوفر مک‌کوری
  • تهیه‌کننده: تام کروز، کریستوفر مک‌کوری و چیک مایرز
  • بازیگران: تام کروز، سایمون پگ،‌ربکا فرگوسن، ونسا کربی و هایلی اتول
  • موسیقی: لورن بالفه
  • فیلم‌بردار:‌ فریزر تاگرت
  • تدوین‌گر: ادی همیلتون
  • توزیع‌کننده: پارامونت پیکچرز
  • تاریخ اکران: ۸ مهر ۱۴۰۱

مأموریت: غیرممکن ۷ دنباله‌ای بر فیلم مأموریت: غیرممکن – فال‌اوت (۲۰۱۸) است که جزو آن دسته از فیلم هایی که در سال 2022 اکران می شوند می‌باشد و در مجموع هفتمین فیلم از مجموعه فیلم‌های مأموریت غیرممکن به‌شمار می‌رود. در این فیلم باری دیگر تام کروز در نقش ایتن هانت نقش خودش را دوباره تکرار می‌کند.

درواقع بعد از موفقیت قسمت ششم در گیشه و در نظر منتقدان، پرونده ساخت قسمت هفتم از ژانویه ۲۰۱۹ باز شد. و حالا باید برای دیدن این فیلم مهیج و بسیار پر طرفدار منتظر باشیم. قطعا فیلم جدید 2022 که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم همین فیلم است.

Bullet Train

  • منتشر شده
  • امتیاز: 7.5

بهترین فیلم های 2022

بهترین فیلم های 2022
  • کارگردان: David Leitch
  • بازیگران: Brad Pitt, Joey King, Andrew Koji

همانطور که در مشخصات می‌بینید این فیلم را دیوید لیچ کارگردانی کرده؛ مردی که در تولید اولین فیلم مجموعه جان ویک نقش بسیار حیاتی را داشت و پس از آن Atomic Blonde، Deadpool 2 و Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw را جلوی دوربین برد.

و اما در رابطه با ساختار روایی این فیلم باید بگوییم که فیلم داستان پنج قاتل را روایت می‌کند که سوار یک قطار سریع‌السیر شده‌اند و درمی‌یابند مأموریت‌هایشان نقاط مشترکی با یکدیگر دارد.

قطار سریع‌السیر فیلم خوبی نیست، ولی برد پیت، لحظات خوشی را به فیلم می‌افزاید. برد پیت می‌تواند با خلق لحظات خوش‌آیندی مانند صحنه‌ای که در آن با شخصیت بد بانی بر سر یک کیف حامل مواد منفجره مبارزه می‌کند، یا زمانی که در موهایش را با سشوار در دستشویی ژاپنی خشک می‌کند، به فیلم اضافه کند. وی می‌تواند به‌اندازه‌ای فیلم را جذاب جلوه دهد که مخاطب ضعف فیلمنامه و عدم توان کارگردان در داستان‌پردازی روی پرده‌ی سینما را به کل از یاد ببرد.

The Lost City of D

  • منتشر شده
  • امتیاز: 6.1

فیلم های سینمایی سال 2022

جدیدترین فیلم های سال 2022
  • کارگردان: Aaron Nee, Adam Nee

این فیلم 2022 اکشن و ماجراجویانه که ابعاد منحصر به فردی را از فضاهای کمیک و عاشقانه دارد، ساندرا بولاک را در نقش یک داستان‌نویس منزوی رمان‌های عاشقانه به تصویر می‌کشد.

نویسنده با مدل جلد آخرین کتابش (با بازی چنینگ تیتوم) به توری تبلیغاتی برای فروش کتابش می‌پیوندد. اما این دو پس یک تلاش نافرجام برای ربایش، از یک جنگل پرخطر سر درمی‌آورند.

در مجموع روابطی که بین شخصیت‌ها در فیلم The Lost City شکل می‌گیرد به شدت سطحب بنظر می‌رسد. فیلم The Lost City دارای شوخی‌ها و صحنه‌های کمدی سطحی و ضعیفی است. و در نهایت باید بدانید که فیلم The Lost City با وجود پتانسیلی که دارد، بیشتر از فرمول تکراری فیلم‌های مشابه پیروی کرده است. در ادامه می‌توانید ضمن آشنایی با بهترین فیلم های 2022 به مقالات ذیل نیز رجوع نمایید:

Top Gun

  • منتشر شده
  • امتیاز: 8.5

بهترین فیلم های سینمایی 2022

بهترین فیلم های سینمایی 2022
  • کارگردان: Joseph Kosinski
  • بازیگران: Tom Cruise, Miles Teller, Jennifer Connelly

در این فیلم جدید 2022 ماجراهای کاپیتان پیت ماوریک میچل را پی می‌گیریم، او پس از سی سال خدمت به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین خلبانان ارتش با هواپیماهای جدید و تغییریافته پرواز می‌کند و با ارزیابی و آزمایش آن‌ها همواره خطرکردن و جسارت را به‌عنوان اصلی‎ترین خصیصه‌اش حفظ کرده است. او از ارتقای مقام و درجه که باعث محدودیت‌های بیشترش می‌شوند گریزان است. انتشاز می‌رود این فیلم بهترین فیلم سال هم بشود.

نقد و بررسی فیلم Top Gun: Maverick

Emily the Criminal

  • منتشر شده
  • امتیاز: 6.8

بهترین فیلم 2022, بهترین فیلم های سینمایی 2022, بهترین فیلم های جدید در سال 2022

بهترین فیلم 2022

فیلم با مدیومی جذاب و مملو از میمیک‌های متناسبِ امیلی آغاز می‌شود. این شروع نویدبخشِ فیلمِ خوبی است. آبری پلازا (بازیگر نفش امیلی) گویی متوجه حضور دوربین نیست (در عینِ توجهش) و با بازیِ تکنیکالش مخاطب را از همان سکانس اولیه تحت تاثیر قرار می‌دهد.

سیستم سرمایه‌داری و یا همان کاپیتالیسم (که اکنون تبدیل به نوعی از برداریِ پست‌مدرن شده است) زنی که در گذشته بر اثر اتفاق دچار جرم شده را به جرمی واقعی و جابرانه دعوت می‌کند. امیلی هم این دعوت را اجابت می‌کند و وارد گروهی خلاف‌کار می‌شود.

نقد فیلم Emily the Criminal

The Contractor (پیمانکار)

جدیدترین فیلم های اکشن 2022

جدیدترین فیلم های 2022
  • کارگردان: طارق صالح
  • نویسنده: جی پی دیویس
  • بازیگران: کریس پاین، بن فاستر، جیلیان جیکوبز، ادی مارسن
  • تاریخ اکران: ۱ آوریل ۲۰۲۲ (۱۲ فروردین ۱۴۰۱ خورشیدی)

داستان فیلم پیمانکار درباره شخصیتی به نام جیمز رید جریان دارد؛ فردی که از نیروی دریایی اخراج می‌شود و برای امرار معاش به یک سازمان شبه نظامی می‌پیوندد. جیمز به‌همراه تیم خود برای تحقیق روی یک پرونده مرموز به لهستان می‌روند و در همان ابتدای مأموریت متوجه می‌شود که تنها مانده و باید برای زنده ماندن تمام تلاش خودش را به کار بگیرد تا بتواند زنده به خانه برگردد و انگیزه واقعی افرادی که به او خیانت کردند را فاش کند.

The Man from Toronto

  • منتشر شده
  • امتیاز: 5.8

بهترین فیلم های 2022

بهترین فیلم های 2022
  • کارگردان: پاتریک هیوز
  • تهیه‌کننده: تاد بلک، جیسون بلومنتال و استیو تیچ
  • فیلمنامه‌نویس: رابی فاکس و کریس برمنر
  • داستان: رابی فاکس و جیسون بلومنتال
  • موسیقی: رامین جوادی

اگر بخواهیم در رابطه با داستان این فیلم به شما چیزی بگوییم می‌توان به مرگبارترین قاتل جهان و دست و پا چلفتی‌ترین فرد نیویوک اشاره کرد که در طول روایت جای آن‌ها عوض می‌شود. یکی از نکات مهم این فیلم این است که موسیقی این فیلم توسط رامین جوادی ساخته خواهد شده‌ است. کسی که اخیرا طراحی موسیقی فیلم جاودانگان (اترنالز) کلوئی ژائو را هم به عهده گرفته بود.

Knives Out 2

بهترین فیلم های خنده دار 2022, بهترین فیلم کمدی 2022, فیلم های خنده دار جدید

بهترین فیلم های 2022
  • نام فارسی: چاقوها 2
  • کارگردان: راین جانسون
  • ستارگان: دنیل کریگ، دیو باتیستا، اتان هاک
  • ژانر: کمدی، درام، جنایی

این فیلم در ادامه “چاقوکشی ۲۰۱۹” ساخته شده است. در قسمت اول این مجموعه با یک کارآگاه آشنا شدیم. او در مورد مرگ پدرسالار یک خانواده عجیب و غریب و جنگجو تحقیق می‌نمود. کارگردان این قسمت “راین جانسون” می‌باشد.

Marry Me

بهترین فیلم های خنده دار 2022, بهترین فیلم کمدی 2022, فیلم های طنر جدید

بهترین فیلم ها در سال 2022
  • نام فارسی: با من ازدواج کن
  • کارگردان: کت کویرو
  • ستارگان: جنیفر لوپز، اوتکارش امبود، کار آون ویلسون، بردی نون
  • ژانر: کمدی، موزیکال، عاشقانه

فیلم “با من ازدواج کن” در یازدهم فوریه ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. کارگردانی آن برعهده کت کویرو می‌باشد. سوپراستارهای موسیقی “کت والدز” و “باستیان” درحال برگزاری مراسم ازدواج در حضور تماشاگران جهانی از طرفداران خود هستند.

اما وقتی کت، چند ثانیه قبل از بیان عهد ازدواج، متوجه می‌شود که باستیان خیانت کرده است، تصمیم می‌گیرد با چارلی، غریبه‌ای در میان جمعیت، ازدواج کند. جنیفر لوپز، اوتکارش امبود و کار آون ویلسون، از بازیگران این فیلم هستند.

Moonfall

  • منتشر شده
  • امتیاز: 5.2

مورد انتظارترین فیلم های 2022, فیلم هایی که در سال 2022 اکران می شوند

بهترین فیلم های 2022
  • کارگردان: رولاند امریش
  • تهیه‌کننده: رولاند امریش و هارالد کلوسر
  • فیلم‌بردار: رابی باومگارتنر
  • توزیع‌کننده: لاینزگیت
  • دانلود فیلم Moonfall 2022

یکی از مورد انتظارترین فیلم‌هایی که من خودم به شخص به شدت منتظر اکرانش هستم همین فیلم سقوط ماه می‌باشد. فیلمی با این روایت که وقتی ماه ناگهان از مدار خارج می‌شود غریبه‌ها باید برای نجات زمین بهم بپیوندند. از مورد انتظارترین فیلم های 2022 و بهترین فیلم سال است که باید لحظه شماری کنیم برای دیدنش.

تحلیل فیلم سقوط ماه


این فیلم اساسا یک بازسازی بد از دنیای فیلم گرینلند بود. در Moonfall این نوع ساختار روایی فقط و فقط به یک داستان فرعی تبدیل می‌شود، ولاغیر. طرح اصلی یک طرح فضایی می‌باشد که عملاً همتراز با آرماگدون یا حتی فیلم چینی The Wandering Earth است که نتفلیکس آن را قبل‌تر ساخته.

دیالوگ‌ها بی‌محتوا هستند و تمرکز معمول روی ایالات متحده در این فیلم خسته کننده به نظر می‌رسد: سرنوشت بشریت در دستان یک کشور. در ادامه می‌توانید ضمن آشنایی با بهترین فیلم های 2022 به مقالات ذیل نیز رجوع نمایید:

نقد فیلم Moonfall

مهم‌ترین های ژانر فضایی و آخرالزمانی سال 2022

Jurassic World: Dominion

  • منتشر شده
  • امتیاز: 5.7

مورد انتظارترین فیلم های 2022, فیلم هایی که در سال 2022 اکران می شوند

فیلمهای جدید 2022
  • کارگردان: کالین ترورو
  • فیلمنامه‌نویس: امیلی کارمیچال، درک کانلی و کالین ترورو
  • داستان: کالین ترورو و درک کانولی
  • موسیقی: مایکل جاکینو
  • فیلم‌بردار: جان شوارتزمن
  • تاریخ اکران: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱

متاسفانه هیچ‌گونه اطلاع دندان‌گیری در رابطه با این فیلم در دسترس نیست. حتما با بدست آوردن اطلاعات مهم درباره این فیلم شما را با آپدیت کردن این نوشتار در جریان خواهیم گذاشت. این فیلم گویا قرار است یکی از بهترین فیلمهای سال ۲۰۲۲ باشد.

Fantastic Beasts

  • منتشر شده
  • امتیاز: 6.2

بهترین فیلم های 2022

بهترین فیلم های 2022
  • کارگردان: David Yates

سومین قسمت از مجموعه جانوران شگفت‌انگیز که پیش‌درآمدی بر مجموعه هری‌ پاتر است و از نظر زمانی وقایع سال‌ها پیش از ورود هری به هاگوارتز را روایت می‌کند، پس از ماجراهای جنایات گریندل‌والد جریان دارد.

نیوت و همراهانش همچنان به دنبال جادوگر شیطانی‌اند و همین مسأله کار را به ایجاد جنگ جهانی دوم می‌کشاند؛ باید بدانید که پس از حذف جانی دپ از مجموعه، نقش جادوگر شیطانی حالا بر عهده‌ی مس میکلسن گذاشته شده است. اگر این فیلم جزو بهترین فیلمهای سال ۲۰۲۲ نباشد کدام فیلم می‌تواند این جایگاه را از آن خود کند؟ در ادامه می‌توانید ضمن آشنایی با بهترین فیلم های 2022 به مقالات ذیل نیز رجوع نمایید:

مهم‌ترین های ژانر فنتزی و ماورایی سال 2022

نقد فیلم جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها

فیلم جدید2022

بهترین فیلم های 2022

یکی از مهم‌ترین نکاتِ پلات فیلم حیوانِ نجیبی به اسم چیلین است. بعدا مشخصا می‌شود خون چیلین باعث می‌شود شما آینده را ببینید و همچنین در نقشه راهبردی گریندلوالد، چیلین نقش مهمی در به قدرت رسیدنش خواهد داشت.

در مورد بازی‌ها باید بگوییم که آقای دپ نقش گریندل‌والد را اگزجره‌ بازی می‌کند و البته از مرزهای رئالیسم در بازیگری عبور نمی‌کرد و اکت‌های باورپذیری ارائه می‌داد. توجه شما را به سکانس فرار وحشیانه‌اش از زندان و یا سخنرانی‌اش در قبرستانِ پرلاشز در فرانسه جلب می‌کنیم.

نقد فیلم جانوران شگفت انگیز اسرار دامبلدور

Transformers: Rise of the Beasts

  • منتشر نشده

فیلم های جدید سینمایی 2022

فیلم های جدید سینمایی 2022
  • کارگردان: Steven Caple Jr.
  • تاریخ اکران: 20 خرداد 1402

یکی از فیلم های جدید سینمایی 2022 «تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران» به عنوان یک اکشن علمی-تخیلی و هفتمین فیلم از مجموعه تبدیل‌شوندگان است که از سال ۲۰۰۷ تا کنون با شش فیلم سینمایی شناخته می‌شود. داستان فیلم طی سال ۱۹۹۴ جریان دارد؛ دو باستان‌شناس از بروکلین با یک نزاع باستانی روبه‌رو می‌شوند که با سه جناح از تبدیل‌شوندگان در ارتباط است.

Crimes of the Future

  • منتشر شده
  • امتیاز: 5.9

بهترین فیلم های 2022

بهترین فیلم های 2022
  • کارگردان دیوید کراننبرگ
  • تهیه‌کننده رابرت لنتوس
  • نویسنده دیوید کراننبرگ
  • موسیقی هاوارد شور

در آینده‌ای نامشخص، اثرات فاجعه‌بار آلودگی و گرمایش جهانی باعث ایجاد پیشرفت‌هایی در زیست‌فناوری شده‌است، از جمله اختراع ماشین‌ها و رایانه‌های آنالوگ که می‌توانند مستقیماً با ساختار عمل‌کردی بدن انسان ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را کنترل کنند.


جنایات آینده یک فیلم علمی-تخیلی وحشت جسمی محصول ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی دیوید کراننبرگ و با بازی ویگو مورتنسن، لئا سیدو و کریستن استوارت است. این فیلم اگرچه عنوان مشترکی با فیلم کراننبرگ در سال ۱۹۷۰ به همین نام دارد، اما یک بازسازی نیست زیرا داستان و مفهوم آن به هم مرتبط نیستند. این نشان‌دهندهٔ بازگشت کراننبرگ به ژانرهای علمی تخیلی و ترسناک برای نخستین بار از زمان اگزیستنز (۱۹۹۹) است.

بیشتر بخوانید:

Death on the Nile

  • منتشر شده
  • امتیاز: 6.3

مورد انتظارترین فیلم های 2022, فیلم هایی که در سال 2022 اکران می شوند

بهترین فیلم های 2022
  • کارگردان: کنت برانا
  • تهیه‌کننده: کنت برانا، جوی هافلند، سیمون کینبرگ و ریدلی اسکات
  • نویسنده: مایکل گرین بر پایه مرگ بر روی نیل از |آگاتا کریستی
  • بازیگران: کنت برانا، تام بیتمن، آنت بنینگ، راسل برند و علی فضل
  • موسیقی: پاتریک دویل
  • دانلود فیلم مرگ بر روی نیل 2022

داستانی جنایی را روایت می‌کند در رابطه با کارآگاهی بنام هرکول پوارو که در سفر به نیل مصر، باید قاتلی را پیدا کند. او به زودی متوجه می‌شود که قتل با یک مثلث عشقی مرموز در ارتباط است.

کنت برانا در فیلم سینمایی «مرگ بر روی نیل» علاوه بر کارگردانی، نقش هرکول پوآرو را برعهده خواهد داشت. برانا پس از موفقیت نسبتا غافلگیرکننده فیلمی که سال ۲۰۱۷ تحت عنوان «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» (Murder on the Orient Express) کارگردانی کرد، یک بار دیگر در همین نقش ظاهر خواهد شد. این فیلم یکی از بهترین فیلم های سال 2022 است که باید دید. شما همراهان عزیز همانطور که گفته شد می‌توانید با دانلود فیلم های 2022 از کانال تلگرامی فیگار لذت دیدن را برای خود سرعت بخشید.

تحلیل فیلم مرگ بر روی نیل


دکوپاژِ فرمالیستی کنت برانا در طول فیلم کارکردهای ساختاری خود را حفظ می‌کند. در رقص ریتم را می‌افزاید و در جنایت، شک و رمزآلود بودن را تشدید می‌کند. دکوپاژِ برانا روی کشتی حالت تهوع و دریازدگی را القا می‌کند و در بازجویی هوش و ذکاوت پوآرو را. میزانسن‌ها همانند دکوپاژ خلاقانه هستند و در خدمت محتوای جناییِ فیلم.

نقد فیلم مرگ بر روی نیل

شخصیت‌پردازی (با وجود تعدد شخصیت‌ها) خوب از آب درآمده و در حد توان به شخصیت‌ها پرداخته شده. در حدی که لزبین بودن مادرخوانده لینت هم پرداخت می‌شود.

Yaksha: Ruthless Operations

بهترین فیلم های پلیسی 2022 و تمام دوران

بهترین فیلم های 2022
  • کارگردان : نا هین
  • بازیگران : پارک هی سو، جین یانگ،لی ال
  • سال انتشار : 2022
  • امتیاز : 6.2
  • خلاصه داستان : داستان این فیلم درباره‌ی رهبر بی‌رحم یک گروه عملیاتی خارج از کشور است که نام مستعار خود را از روحی آدم خوار گرفته و در شهری پر از جاسوس، ماموریتی خطرناک را بر عهده می‌گیرند.

اگر به دنبال یک فیلم اکشن و هیجان‌انگیز کره‌ای هستید که در سال 2022 ساخته شده باشد و بیشتر به عنصر هیجان و آدرنالین تمرکز داشته باشد، فیلم Yaksha: Ruthless Operations، یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید به تماشای آن بپردازید. داستان فیلم در نگاه اول پوچ به‌نظر می‌رسد و صرفاً به داستانی مملو از اکشن می‌پردازد، اما در ادامه، شما را با داستانی خاص از درگیری‌های بین کره‌ای‌ها و مردم ژاپنی بیان می‌شود که فیلم را خاص می‌کند.

این فیلم، یک داستان جاسوسی جذاب را به همراه فیلمسازی شرقی به بیننده نشان می‌دهد تا بتواند لذت بسیاری ببرد و سرگرمی زیادی را تجربه کند. همچنین این فیلم کره‌ای، جزو آثاری بود که سال 2022 از شبکه‌ی نتفلیکس خریداری شد و به صورت سرویس استریم، در اختیار مردم جهان قرار گرفت.

Ambulance

  • منتشر شده
  • امتیاز: 6.1

بهترین فیلم های 2022

بهترین فیلم های 2022
  • کارگردان مایکل بی
  • بازیگران جیک جیلنهال، یحیی عبدالمتین دوم و ایزا گونزالس
  • فیلم‌بردار روبرتو دی آنجلیس

یک فیلم سینمایی اکشن و دلهره‌آور آمریکایی به کارگردانی و تهیه کنندگی مایکل بی است. مایکل در این فیلم تا حدودی مقیاس کار را کوچک‌تر کرده و تریلری جمع‌وجورتر درباره سارقینی ساخته است که به شکل سهوی آمبولانسی را حامل یک پیراپزشک و یک بیمار که وضع وخیمی دارد، دزدیده‌اند. با دانلود فیلم های 2022 از کانال تلگرامی فیگار نگرانی را از این سایت به آن سایت رفتن و جست و جو برای پیدا کردن فایل‌های دانلود فیلم های 2022 از خود دور کنید.

تحلیل فیلم آمبولانس


بازی گرفتن شعور مخاطب تا حدی پیش‌روی می‌کند که ما شاهد این هستیم که پلیس آمریکا و اف بی آی حتی به ذهن مبارکشان خطور نمی‌کند تلفن دنی را شنود کنند. از این هم بگذریم، چرا وقتی آن‌ها را گم می‌کنند بلافاصله تلفن پلیسِ مجروحِ درون آمبولانس را ردیابی نمی‌کنند؟ واقعا خنده‌دار است.

تحلیل فیلم آمبولانس

نکته دیگر در تحلیل فیلم آمبولانس موسیقی است. موسیقی فیلم هم در خدمت و هم در خیانت به فیلم است. اما باید اذعان داشت لورن بالف موسیقی جذابی طراحی کرده است اما کارکردش در فیلم برای جبران ریتم و تمپویی است که گاها در عینِ جذابیتِ بصری (به واسطه دکوپاژهای فوق جذاب) به صفر تمایل پیدا می‌کرد و دچار سکته می‌شد.

Decision to Leave

  • منتشر شده
  • امتیاز: 7.4

بهترین فیلمهای سال 2022

بهترین فیلمهای سال 2022

فیلم Decision to Leave درباره‌ی یک پلیس وظیفه شناس به نام هائه-جون است که همیشه عطش زیادی برای حل پرونده‌های تازه دارد. او جوان‌ترین افسری است که تا به حال در شهر بوسان به عنوان بازرس انتخاب شده.

وقتی جسد مردی در نزدیکی یک کوه پیدا می‌شود، پلیس بوسان وظیفه‌ی حل پرونده را به هائه-جون می‌سپارد. او سپس با سئو رائه، همسر آن مرد، دیدار می‌کند و وارد یک رابطه‌ی عجیب می‌شود. مشکل این‌جاست که هائه-جون قبلا ازدواج کرده و سئو رائه هم مظنون به قتل همسرش است.

نقد و بررسی فیلم Decision to Leave 2022

ویدئوی کامل بررسی فیلم تصمیم به رفتن 2022 در برنامه فیکست – یوتیوب

The Banshees of Inisherin

  • منتشر شده
  • امتیاز: 8.1

مارتین مک‌دونا، نمایشنامه‌نویس و فیلم‌ساز انگلیسی-ایرلندی، متخصص در فیلم‌های کمدی سیاه و تیره درباره تمایل انسان‌ها به کینه توزی‌های خشمگین و تدافعی است. او معمولا انسان‌هایی باشکوه و نامرتب (از جهت شخصیتی) را به نمایش گذاشته است. شاید افرادی که کارهای او را دوست دارند، که شامل فیلم‌هایی مانند در بروژ، هفت روانی، نگهبان و سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری می‌شود، از فیلم جدید مارتین مکدونا غافلگیر شده‌اند.

فیلم جدید مارتین مک‌دونا، یک کمدی سیاه هولناک از غرور سمی مردانه و احساسات جریحه دار شده‌ی مردانه است که حول داستانی عجیب جریان دارد که در جزیره‌ای خیالی به نام Inisherin در سواحل ایرلند روایت می‌شود. فیلم بنشی‌های اینیشرین در سال 1923 در طول جنگ داخلی اتفاق می‌افتد.

نقد فیلم The Banshees of Inisherin

Where the Crawdads Sing

  • منتشر شده
  • امتیاز: 7.1

جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند یک فیلم درام معمایی آمریکایی از سال ۲۰۲۲ است که بر پایه رمانی به همین نام از دلیا اونز به کارگردانی اولیویا نیومن و فیلمنامه‌ای از لوسی آلیبار و تهیه‌کنندگی ریس ویترسپون ساخته شده‌است. در این فیلم دیزی ادگار-جونز، تیلور جان اسمیت، هریس دیکینسون، مایکل هایت، استرلینگ میسر جونیور و دیوید استراترن ایفای نقش می‌کنند.

باید در ابتدای امر اشاره کنم که درام فیلم در اوایل فیلم درنیآمده بود. ترک کایا توسط تک تک اعضای خانواده موجه نبود. حداقل برادرش می‌توانست او را ببرد. از خیر مادر و خواهر و پدرش گذشتم. شروع معمایی و جنایی با دو پلیسِ ملال‌آور نیز فیلم را از ریتم می‌انداخت. روایت اما پس از دستگیری کایا نرم می‌شود.

نقد فیلم Where the Crawdads Sing

Amsterdam

بهترین فیلم جدید 2022

بهترین فیلم جدید 2022

فیلم آمستردام یا همان Amsterdam 2022 یک فیلم درام و تاریخی معاصر به کارگردانی و نویسندگی دیوید او. راسل کارگردان فیلم‌هایی مانند American Hustle 2013 و Fighter است. داستان این فیلم، در دهه‌ی 30 آمریکا و دقیقاً بین دو جنگ جهانی اول و دوم رخ داد و به داستان سه دوست که شاهد یک قتل بودند را روایت می‌کند. خود آن افراد در آن قتلی که شاهدش بودند مظنون می‌شوند و حالا به دنبال مدرکی می‌گردند که ثابت بر بی‌گناهی‌شان باشد.

نقد و بررسی فیلم Amsterdam 2022 ؛ آمریکا علیه نازی‌های آلمان

The Batman

  • منتشر شده
  • امتیاز: 7.9

مورد انتظارترین فیلم های 2022, فیلم هایی که در سال 2022 اکران می شوند

بهترین فیلم های 2022
  • کارگردان: مت ریوز
  • تهیه‌کننده: دیلان کلارک و مت ریوز
  • نویسنده: مت ریوز و متسون تاملین
  • بازیگران: رابرت پتینسون، جفری رایت، زوئی کراویتز، پل دینو و اندی سرکیس
  • موسیقی: مایکل جاکینو
  • فیلم‌بردار: گریک فریزر
  • شرکت تولید: دی‌سی فیلمز
  • توزیع‌کننده: برادران وارنر
  • دانلود فیلم بتمن 2022

این فیلم بعد از شوالیه تاریکی برمی‌خیزد که در سال ۲۰۱۲ اکران شد، اولین فیلم مستقل بتمن است. فیلمبرداری اولیه بتمن در شهریور ۱۳۹۸ آغاز شد. به گفته پتینسون، این فیلم مستقل از دنیای فیلم جوکر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

گفته می‌شود که بتمن جدید نسبت به فیلم‌های قبلی این ابرقهرمان فضایی تیره‌تر دارد و بازراه‌اندازی این مجموعه خواهد بود. بتمن این ابرقهرمان را در گاتهام سیتی حین مبارزه با فساد نشان می‌دهد؛ او در این فرایند با یک قاتل سریالی به نام ریدلر مواجه می‌شود. از جدی ترین و بهترین فیلم های سال 2022 است که همه دیدنش را حیاتی می‌دانند. قطعا در رابطه با دانلود فیلم های 2022 از کانال تلگرامی فیگار، این فیلم را به شکل ویژه‌ای در اختیارتان خواهد گذاشت؛ بهمراه کلی نقد و مطالب جالب پیرامون فیلم بتمن جدید.

تحلیل فیلم بتمن 2022


بتمن فیلمی است که بیشتر تحت تاثیر فیلم‌های هیجان انگیز (بهترین فیلم های دلهره آور 2022دهه نود است تا اقتباس‌های قبلی از این شخصیت تاریک در کمیک‌هایی (بهترین کمیک های بتمن) که شاید خوانده باشید. مت ریوز کارگردانی یک فیلم ابرقهرمانی را بر عهده داشته که عاجزانه تلاش می‌کند ابرقهرمانی نباشد. شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق کانال تلگرامی فیگار این فیلم جدید ابرقهرمانی را با کیفیت‌های مختلف دانلود کنید.

نقد فیلم بتمن 2022

همانطور که گفته شد فیلم بتمن سعی می‌کند یک فیلم هیجان‌انگیز باشد، با ارجاع مستقیمِ بسیاری به بخشی از سینمای دیوید فینچر، عناصری از فیلم نوآر، کلاسیک و مدرن را در ساختار سینماتیک خودش فضاسازی می‌کند. در ادامه می‌توانید ضمن آشنایی با بهترین فیلم های 2022 به مقالات ذیل نیز رجوع نمایید:

مهم‌ترین های ژانر ابرقهرمانی سال 2022

The Marvels

  • منتشر نشده

بهترین فیلم های 2022

بهترین فیلم های 2022
  • کارگردان: Nia DaCosta
  • بازیگران: Brie Larson, Iman Vellani, Teyonah Parris
  • تاریخ اکران: ۲۰ آبان ۱۴۰۱

طبق گزارش‌های تایید نشده، The Marvels چند شخصیت منفی خواهد داشت که با در نظر گرفتن تعداد شخصیتی‌های اصلی، چندان عجیب نیست. یکی از شخصیت‌های منفی مایکل کورواک نام دارد که در زمین-۶۱۹ ساکن است.

زندگی معمولی او ادامه دارد تا اینکه منظومه شمسی توسط یک نژاد بیگانه به نام بادون‌ها تصرف می‌شود. در جریان حمله، کورواک به بشریت خیانت کرده و با بیگانگان همکاری می‌کند. یک روز و در حین کار، کوراک از فرط خستگی خوابش می‌برد. بادون‌ها که چنین رفتاری برایشان قابل‌پذیرش نیست، به عنوان مجازات مایکل را به سایبورگ تبدیل می‌کنند.

Black Panther

  • منتشر نشده

فیلم های جدید سینمایی 2022

بهترین فیلم های 2022
  • کارگردان: Ryan Coogler
  • تاریخ اکران: 20 آبان ۱۴۰۱

ظاهرا قرار است در قسمت دوم از مجموعه پلنگ سیاه تمرکز داستان روی شوری خواهر تچالا قرار بگیرد. گویا جهان واکاندا و انواع و اقسام شخصیت‌های جالبش را بیشتر خواهیم دید گرچه دقیقا نمی‌دانیم فیلم چه برنامه‌ای برای توضیح نبود تچالا تدارک دیده است.

Doctor Strange in the Multiverse of Madness

  • منتشر شده
  • امتیاز: 7.0

مورد انتظارترین فیلم های 2022, فیلم هایی که در سال 2022 اکران می شوند

دانلود فیلم های جدید خارجی 2022
  • کارگردان: سم ریمی
  • تهیه‌کننده: کوین فایگی
  • موسیقی: مایکل جاکینو

یک فیلم ابرقهرمانی بر پایهٔ شخصیت خیالی به همین نام در کمیک‌های مارول است. این فیلم بیست و نهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول و ششمین فیلم از فاز چهارم مارول است و داستان آن با سریال‌هایی چون وانداویژن، لوکی (نقد سریال لوکی) و فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست ارتباط خاصی دارد.

در ادامه می‌توانید ضمن آشنایی با بهترین فیلم های 2022 به مقالات ذیل نیز رجوع نمایید:

«دکتر استرنج در چند جهانی دیوانگی» اولین فیلم از چهار اثری است که در سال ۲۰۲۲ در قالب جهان سینمایی مارول اکران می‌شوند؛ سه فیلم دیگر «ثور: عشق و تندر»، «پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد» و «مارول‌ها» خواهند بود.

تحلیل فیلم دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی

فیلم در آشفتگی آغاز می‌شود. چیزی که برازنده نام جهان‌های موازی جنون است. آمریکا چاوز در کنار نسخه‌ای از دکتر استرنج جنگیده و در نهایت آن دکتر استرنج کشته می‌شود. اما اکنون زمان آن رسیده است تا آمریکا چاوز (بهترین کمیک های آمریکا چاوز) با دکتر استرنج اصلی و محبوب مارول آشنا شود.

نقد فیلم دکتر استرنج 2

Aquaman and the Lost Kingdom

  • منتشر نشده

بهترین فیلم های 2022

بهترین فیلم های 2022
  • کارگردان: James Wan
  • بازیگران: Jason Momoa, Amber Heard, Patrick Wilson
  • تاریخ اکران: ۲۵ آذر ۱۴۰۱

این فیلم دنباله آکوامن (۲۰۱۸) و سیزدهمین فیلم در دنیای توسعه‌یافته دی‌سی (DCEU) باشد. موموآ در طول ساخت فیلم نخست، ایدهٔ داستانی برای دنبالهٔ آکوامن را طرح کرد، اما وان نمی‌خواست برای ساخت فیلم بعدی عجله کند.

او موافقت کرد که بر ساخت دنباله در ژانویه ۲۰۱۹ نظارت کند و یک ماه پس از آن جانسون-مک‌گلدریک برای نوشتن فیلم‌نامهٔ این فیلم قرار داد بست. تأیید شد که کارگردانی این فیلم را در اوت ۲۰۲۰ بر عهده می‌گیرد و گفت که این فیلم در جهانی‌سازی آکوامن نخست گسترش خواهد یافت. او عنوان این دنباله را در ژوئن ۲۰۲۱ اعلام کرد و فیلم‌برداری آن در همان ماه در لندن آغاز شد.

Thor: Love and Thunder

  • منتشر شده
  • امتیاز: 6.7

مورد انتظارترین فیلم های 2022, فیلم هایی که در سال 2022 اکران می شوند

جدیدترین فیلم های 2022
  • کارگردان: تایکا وایتیتی
  • تهیه‌کننده: کوین فایگی
  • فیلم‌بردار: شاون ماورر
  • تدوین‌گر: ماریان براندون

فیلم جدید۲۰۲۲ با عنوان ثور: عشق و تندر، یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر پایهٔ شخصیت خیالی ثور از شرکت مارول کامیکس اکران خواهد شد. گفته شده که فاستر در بخشی از داستان از چکش ثور استفاده خواهد کرد.

نقد و بررسی فیلم Thor Love And Thunder

بیشتر بخوانید:

Black Adam

  • منتشر نشده

بهترین فیلم های 2022

بهترین فیلم های 2022
  • کارگردان ژاومه کویت-سرا

بلک ادم یک فیلم رو به اکران در ژانر ابرقهرمانی بر پایه شخصیتی به همین نام از شرکت دی‌سی کامیکس و به کارگردانی ژاومه کویت-سرا و محصول سال ۲۰۲۲ کشور ایالات متحده آمریکا است. فیلم‌نامه این فیلم توسط آدام استیکیل، روری هِینز و سهراب نوشیروانی به رشته تحریر درآمده است.

این فیلم به عنوان اسپین‌آف فیلم شزم! (۲۰۱۹) محسوب می‌شود و همچنین یازدهمین فیلم در دنیای توسعه‌یافته دی‌سی به‌شمار می‌رود. در این فیلم دوئین جانسون در نقش تث ادم / بلک ادم، در کنار بازیگرانی همچون نوحا سنتینو، آلدیس هاج، سارا شاهی (بازیگر ایرانی)، کوئینتسا سوئیندل و پیرس برازنان حضور دارند. بلک ادم توسط برادران وارنر پیکچرز برای اکران در ۲۱ اکتبر ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده‌است.

نقد و بررسی فیلم Black Adam 2022 ؛ ظهور یک شرور از جنس صاعقه

Werewolf by Night

نحوه روایت داستان در این اپیزود ویژه کاملاً مورد قبول است. چرا که با وجود زمان بسیار کوتاه، احساس کم و کاستی در داستان احساس نمی‌شود. ما شاهد یک پایان خوب در همین 52 دقیقه هستیم اما می‌دانیم که داستان هنوز تمام نشده است.

شاید اگر مارول قصد داشت تا سریالی کاملاً براساس شخصیت گرگینه در شب بسازد، این اپیزود ویژه می‌توانست به خوبی همانند اپیزود نخست آن عمل کند. هرچند که درحال حاضر چیزی از ادامه داستان این شخصیت در دنیای سینمایی مارول نمی‌دانیم، اما می‌توانیم احتمال بدهیم که او در فصل دوم سریال مون نایت و یا فیلم بلید حاضر خواهد شد.

همچنین باید گفت که اگرچه گرگینه در شب شخصیت اصلی داستان است، اما السا بلاداستون نیز شخصیت بسیار مهمی بود که در این ویژه برنامه معرفی شد و انتظار حضور پررنگ او در آثار ماورایی آینده مارول را داریم.

نقد و بررسی فیلم Werewolf by Night ؛ نقد اپیزود ویژه هالووین مارول

Hotel Transylvania 4

  • منتشر شده
  • امتیاز: 6

بهترین فیلم های 2022

بهترین فیلم های 2022

در این قسمت هیولاها را در وضعیتی جالب می‌بینید که طی اتفاقی غیرمنتظره تبدیل به انسان می‌شوند و قدرت‌های خود را از دست می‌دهند و تمام این ماجراها زیر سر ون هلسینگ و اختراع او است.

این قسمت آخرین قسمت از مجموعه هتل ترانسیلوانیا است و ابتدا قرار بود سال ۲۰۲۱روی پرده برود اما پس از اوج‌گیری مجدد کرونا در آمریکا، سونی برنامه توزیع فیلم را متوقف کرد و سپس حق توزیع را به قیمت ۱۰۰ میلیون دلار به آمازون فروخت. چهارمین قسمت از انیمیشن محبوب هتل ترانسیلوانیا قرار بود در آگوست 2021 اکران شود و در فهرست بهترین انیمیشن های 2021 قرار بگیرد؛ اما تاریخ اکران آن به سال 2022 موکول شد.

تحلیل انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۴

فیلم جدید2022

بهترین فیلم های 2022

کمدی موقعیت و کمدی کلامی در این انیمیشن به خوبی رخ می‌دهد. خنده را در هیجانی‌ترین لحظات به خوبی می‌گیرد و هیجان را در خنده‌دارترین موقعیت‌ها به خوبی به انسان تلقین می‌کند. این فیلم با تکنیک انیمیشین‌سازی سه بعدی ساخته شده است. پیشتر و در نقد انیمیشین Encanto 2021 به بررسی این تکنیک پرداخته شده است.

53٪ از 59 بررسی مثبت هستند. با میانگین امتیاز 5.30/10. اجماع انتقادی این وب‌سایت می‌گوید: “هتل ترانسیلوانیا: ترانسفورمانیا مانند فیلم‌های سه‌گانه‌ای قبلی فیلمی متوسط برای تماشای خانوادگی است. فیلم بد نیست اما در کل نسبتا بدور از خلاقیت است.”

نقد انیمیشین هتل ترانسیلوانیا 4

Minions: The Rise of Gru

  • منتشر شده
  • امتیاز: 6.6

فیلم سینمایی 2022

فیلم سینمایی 2022
  • کارگردان: Kyle Balda

در آخرین قسمت از این فیلم سینمایی 2022 دیدیم که مینیون‌ها پیش از ملاقات با گرو جوان در انگلستان دهه ۱۹۶۰ حسابی خرابکاری به بار آوردند؛ شاید ماجراجویی بعدی آن‌ها اولین تجربه‌شان با گرو باشد.

نقد انیمیشن مینیون‌ها ظهور گرو

Rumble

  • منتشر شده
  • امتیاز: 5.9

بهترین فیلم های 2022

بهترین فیلم های 2022
  • کارگردان همیش گریو
  • تهیه‌کننده برد بوکر
  • موسیقی لورن بالفه

در فیلم رامبل دختری جوان قصد دارد مربی یک هیولای بی‌تجربه در مسابقات شود و او را به مقام قهرمانی برساند. این اثر سینمایی اقتباس آزادی است از یک رمان گرافیکی نوشته راب هارل. از جدی‌ترین فیلمهای 2022 است که می‌شود از آن لذت برد.

انیمیشن Rumble می‌توانست با تمرکز بیشتر روی یک اثر اورجینال‌تر، کمی از داستان‌های تکراری دوری کند، اما سازندگان راه ساده‌تر را دنبال کردند و نتیجه هم داستانی آشنا از شکست شخصیت‌های اصلی در ابتدا انیمیشن تا لحظاتی که همه فکر می‌کنند همه‌چیز تمام شده و درنهایت پیروزی و شکست شخصیت شرور داستان، را شاهد هستیم.

حتی شخصیت اصلی داستان نیز درواقع شخصیتی است که کسی او را جدی نمی‌گیرد و سال‌ها در مسابقات کشتی تنها شکست می‌خورد و درنهایت هم به شکلی غیر عادی پیروز می‌شود. شاید این هیولا برخلاف مسیر پدرش قرار است به قهرمان جدید شهر تبدیل شود، اما باعث نمی‌شود خود انیمیشن هم اثر متفاوت‌تری باشد.

Turning Red

  • منتشر شده
  • امتیاز: 7

بهترین فیلم های 2022

بهترین فیلم های 2022

قرمز شدن نام یک پویانمایی رایانه‌ای فیلم فانتزی می‌باشد که توسط استودیو پیکسار ساخته شده و قرار است توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع شود. این انیمیشن یک کمدی فانتزی مربوط به دوران بلوغ است. فیلم روایتگر داستان دختری ۱۳ ساله است که هر وقت از چیزی هیجان‌زده می‌شود به یک پاندای غول‌پیکر قرمز تبدیل می‌شود.

تحلیل انیمیشن قرمز شدن


تکنیک استفاده شده در این انیمیشن همان سه بعدی همیشگی این‌روزهای والت‌دیزنی است با این تفاوت که مولف اثر تصمیم گرفته فانتزی بودن کاراکترها را نگه دارد و بجای سوپر رئال نشان دادن فضا و کاراکترها سعی در عروسکی دیده شدن کاراکترها داشته است که در نقد Turning Red 2022 حائز اهمیت است.

پرداخت انیمیشن قرمز شدن به مسئله پریود به نظر کمی به کارِ جهان سوم بیاید چون در فرهنگ خانوادگی و در بحث آموزش مدارسِ فرنگ این مفاهیم و دغدغه‌ها خیلی زود به پسرها و دخترها توضیح داده می‌شود.

نقد Turning Red 2022

Lightyear

  • منتشر شده
  • امتیاز: 5.9

فیلم جدید سینمایی 2022

فیلم جدید سینمایی 2022
  • کارگردان: Angus MacLane
  • بازیگران: Chris Evans

«لایتیر» دومین انیمیشن استودیوی پیکسار است که سال ۲۰۲۲ شاهد اکران آن خواهیم بود. به هر حال به نظر می‌رسد که مجموعه داستان اسباب بازی احتمالا به آخر خط رسیده اما پیکسار هنوز برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای را با استفاده از شخصیت‌های این مجموعه برای‌مان تدارک دیده است.

در واقع انیمیشن لایتیر را باید نوعی پیش‌درآمد بر مجموعه داستان اسباب‌ بازی به حساب آورد. پیش‌درآمدی که نشان می‌دهد اساسا لایتیر چطور چنان معروف شد که طی سال‌های بعد حتی اسباب‌ بازی‌اش را هم ساختند. قطعا فیلم 2022 دوبله فارسی که باید دنبالش باشید همین انیمیشن می‌باشد و مطمعنا به محض انتشار در کانال تلگرامی فیگار بارگزاری خواهد شد.

نقد و بررسی انیمیشن Lightyear

DC League of Super-Pets

  • منتشر شده
  • امتیاز: 7.6

فیلم های مورد انتظار 2022

بهترین فیلمهای 2022
  • کارگردان: Jared Stern

در یکی از رویدادهای DC (دی سی) برای اولین‌بار تبلیغاتی برای انیمیشن «ابر حیوانات لیگ دی‌سی» انجام شد. این انیمیشن درباره سگ قهرمان سوپرمن است که با یک گربه پرنده همراه شده تا جلوی جرم و جنایت بایستد.

تحلیل و نقد لیگ قهرمانان حیوانات خانگی

Ice Age: Adventures of Buck Wild

  • منتشر شده
  • امتیاز: 4.3

فیلم های ۲۰۲۲

فیلم های ۲۰۲۲

عصر یخبندان یکی از پر طرفدارترین انیمیشن‌های جهان است که خیلی از افراد آن را محبوب ترین انیمیشن تاریخ انیمیشن‌سازی می‌دانند. جدیدترین قسمت این مجموعه قرار است در سال 2022 پخش شود و با توجه به تعداد بالای طرفداران این مجموعه انتظار می‌رود عصر یخبندان 6 یکی از بهترین فیلم های 2022 باشد.

در این انیمیشن، سه شخصیت محبوب، جذاب و خاطره انگیز با نام‌های کرش، ادی و باک وارد حفره‌ای می‌شوند که پر از دایناسور است و مشغول ماجراجویی‌های جدیدی می‌شوند.

قطعا فیلم 2022 دوبله فارسی که باید دنبالش باشید همین انیمیشن است و مطمعنا با مراجعه به کانال تلگرامی فیگار (دانلود فیلم 2022 بدون سانسور) می‌توانید این انیمیشن را دانلود کنید و از دیدنش لذت کافی را ببرید.

نقد انیمیشن عصر یخبندان 6

The Bob’s Burgers Movie

  • منتشر نشده

فیلم جدید سینمایی 2022

دانلود فیلم های جدید خارجی 2022
  • کارگردان: Loren Bouchard
  • بازیگران: H. Jon Benjamin, Dan Mintz, Eugene Mirman

برگری باب یک مجموعه انیمیشن کمدی است که از سال ۲۰۱۱ تا کنون از شبکه فاکس در حال پخش است. حال این انیمیشن که درباره صاحب یک رستوران و خانواده عجیب او است قرار است در قالب یک کمدی موزیکال فیلم بلند سینمایی اختصاصی خود را داشته باشد.

لورن بوچارد که خود خالق مجموعه برگری باب به حساب می‌آید،‌ کارگردانی این اثر سینمایی را بر عهده گرفته است. او با ساخت این انیمیشن،‌ تولید اولین فیلم سینمایی بلندش را تجربه می‌کند. صداپیشگان قبلی هم برای ایفای نقش‌های اصلی دوباره بازگشته‌اند. فیلم جدید سینمایی 2022 که باید منتظرش بمانید و آن را ببینید همین انیمیشن است.

Lego Star Wars Summer Vacation

  • منتشر شده
  • امتیاز: 5.6

کسی که فیلم‌های جنگ ستارگان را دوست داشته باشد و همزمان هم کمی کودک درونش بیدار باشد احتمالا مجموعه انیمیشین‌های لگو جنگ ستارگان را دوست خواهد داشت. آنها کاملا ریتمیک هستند، همیشه خنده‌دار هستند و همیشه جنگ ستارگانِ اصلی را تداعی می‌کنند.

نقد Lego Star Wars Summer Vacation

Luck

  • منتشر شده
  • امتیاز: 6.3

  • کارگردان پگی هلمز
  • نویسنده کیل موری و جاناتان ایبل و گلن برگر
  • تدوین‌گر ویلیام جی کاپارلا

Luck که به زیبایی با پیامی لطیف ساخته شده است، قصد دارد توضیح دهد که واقعاً خوش شانس بودن چیست. از همان ابتدا مشخص است که تیم پشت سر آن تلاش می‌کند تا با قدرت هرچه تمام‌تر از همه‌ی پتانسیل‌های خود استفاده کند تا انیمیشن خوبی را به تصویر بکشد.

نقد و بررسی انیمیشن Luck 2022

Downton Abbey 2

  • منتشر شده
  • امتیاز: 7.5

بهترین فیلم های 2022

فیلم های مورد انتظار 2022
  • کارگردان: Simon Curtis

درواقع دانتون ابی سریالی بریتانیایی بود که از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ پخش شد و خالق آن جولین فلوز فیلم‌نامه هر دو فیلم سینمایی را که با همین عنوان ساخته شده به رشته تحریر درآورده است.


گرچه هنوز جزییات چندان مفصلی را از خط داستانی این فیلم جدید 2022 نمی‌دانیم اما مشخص است که این قسمت ماجراهای فیلم سال ۲۰۱۹ را ادامه می‌دهد. این فیلم جدید۲۰۲۲ را می‌توانید به محض انتشارش از کانال تلگرامی فیگار دانلود کنید.

The In Between

  • منتشر شده
  • امتیاز: 5.9

نقد فیلم برزخ 2022

بهترین فیلم های 2022
  • کارگردان: Arie Posin

صحنه ابتدایی با یک حادثه رانندگی آغاز می‌شود. دو نوجوان در جاده دراز کشیده اند، دختر به سختی حرکت می‌کند، پسر بی‌حرکت است. نوجوانی به نام تسا در بیمارستان چشم باز می‌کند. در فلاش بکی، ۱۸۲ روز قبل نمایش داده می‌شود. فضایی دارک در معیت موسیقی متن کلا خوبِ فیلم و موقعیتی که به وجود آمده (تصادف)، نویدبخشِ فیلمی دراماتیک است.

در صبح یک روز تسا در حال عکس گرفتن در شهر ساحلی است. او برای تماشای یک فیلم قدیمی فرانسوی به سالن تئاتر محلی می‌رود. اسکایلار، شخص دیگری از فیلم است که دیدگاه‌های بسیار متفاوتی با تسا دارد. “برزخ” فیلمی عاشقانه با تمِ فانتزی است که زندگی و مرگ و عشقِ دو جوان را دست‌مایه قرار داده است. ضمن آشنایی با بهترین فیلم های 2022 می‌توانید نقد این فیلم عاشقانه را نیز مطالعه نمایید:

تحلیل ساختاری و نقد فیلم The In Between

در سکانس سینما بی‌پروایی و دانشِ اسکای، تسا را تحت تاثیر قرار می‌دهد. شخصیت‌پردازی اسکای کمی غیرقابل باور است. او مردی همه فن حریف است که از هر انگشتش هنری میبارد. به نظر می‌رسد دوست نداشتن اسکای کار سختی باشد.

وند آشنایی و عاشق شدن این دو نفر چفت و بستِ خوبی داشت. فیلم از دقیقه چهل به بعد کسل کننده می‌شود، چراکه وارد دورِ تسلسل در روایت می‌شود. این روندِ روتین را شوکِ ظاهر شدن عکسهایی از اسکایلرِ مُرده برطرف می‌کند. البته برای شوکه شدن از این اتفاقاتِ ماورایی باید به امر ماورایی باور داشته باشید.

Moonshot

  • منتشر شده
  • امتیاز: 5.5

تحلیل فیلم Moonshot

بهترین فیلم های 2022
  • کارگردان: Christopher Winterbauer

Moonshot فیلمی است درباره عشق. این عشق می‌تواند علاقه یک انسان به انسان دیگر، یک انسان به یک سیاره و کهکشان و حتی علاقه یک انسان به یک ربات باشد. داستان فیلم در آینده روایت می‌شود. آینده‌ای که بشر بر روی مریخ سکونت نسبی دارد و همچنان مشغول تست و آزمایش روی این سیاره است.

نقد و بررسی فیلم Moonshot

سفر به مریخ مانند یک سفر عادی هواپیمایی است. هرکس می‌تواند با خرید بلیط به قیمت یک میلیون دلار خود را به مریخ برساند. “والت” دانشجوی متوسط و نه نابغه‌ای است که آرزوی رفتن به مریخ را دارد. از زمان کودکی تنها چیزی که “والت” رویای آن را داشته سفر به مریخ است.

او 37 بار درخواست سفر به مریخ را به دانشگاه داده که هر بار درخواست او رد شده است. حال او قصد دارد به صورت پنهانی سوار سفینه عازم مریخ شود و خود را به آن جا برساند. “والت” در این مدت با دختری به نام “سوفی” آشنا می‌شود که او هم قصد رفتن به مریخ پیش خانواده و دوست‌پسرش را دارد. البته “سوفی” بلیط سفر به مریخ را خریده و بنا به دلایلی به “والت” کمک می‌کند تا به صورت غیرقانونی و پنهانی سوار سفینه شود.

Cyrano

  • منتشر شده
  • امتیاز: 6.3

بهترین فیلم های 2022

بهترین فیلم های 2022
  • کارگردان: Joe Wright

فیلم سیرانو 2022 ساخته‌ کارگردان نام‌ آشنای سینمای هالیوود، “جو رایت” است. فیلم‌سازی که با اقتباس‌هایش از رمان‌های کلاسیک شناخته می‌شود و در اقتباس و بازسازی داستان‌های کلاسیک خوب ظاهر می‌شود.

این نمایشنامه که در قرن نوزدهم میلادی به نگارش درآمده، بارها و بارها در شکل‌ها و محیط‌های گوناگون اقتباس شده است. نمایشنامه‌ای که حتی به زبان فارسی نیز ترجمه شده است. در قرن بیستم سه اقتباس بزرگ سینمایی از این نمایشنامه ساخته شده که در تمام نسخه‌ها، محوریت اصلی آن حفظ شده است.

“سیرانو دو برژراک” عمیقا عاشق زنی زیبا به نام “روکسان” می‌باشد. اما سیرانو متوجه می‌شود که روکسان در نگاه اول عاشق مرد دیگری به نام “کریستین” شده است. حال که سیرانو می‌داند موقعیت اجتماعی و ظاهر فیزیکی‌اش او را برای همیشه از عشق روکسان دور نگه می‌دارد، از مهارت‌های خود به عنوان یک شاعر استفاده می‌کند تا به کریستین کمک کرده و یک بار برای همیشه این دو عاشق را به هم نزدیک کند. علاوه بر آشنایی با بهترین فیلم های 2022 در ژانر عاشقانه، می‌توانید نقد این فیلم را مطالعه نمایید:

نقد فیلم Cyrano 2022

Persuasion

  • منتشر شده
  • امتیاز: 5.7

ترغیب یک فیلم درام آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی کری کرانل است که بر اساس فیلمنامه‌ای از رانالد بس و آلیس ویکتوریا وینسلو ساخته شده‌است. فیلم‌نامهٔ این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشتهٔ جین آستن ساخته شده و داکوتا جانسون، کوسمو جارویس، نیکی آموکا-برد، میا مک کنا-بروس، ریچارد ئی. گرانت و هنری گلدینگ بازیگران این فیلم هستند. این فیلم در ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۲ از طریق نتفلیکس منتشر شد.

نقد فیلم Persuasion 2022

Purple Hearts

  • منتشر شده
  • امتیاز: 6.7

نقش عشق در فیلم قلب ارغوانی وسیع است اما عمیق نیست با این همه فیلم‌نامه نسبتا خوب از پس کار برآمده و کلیشه‌ی “زن و مردی که مجبورا با هم ازدواج می‌کنند تا منافعشان تامین شود و در ابتدای امر از هم‌دیگر خوششان نمی‌آبد و بعدا به هم علاقه‌مند می‌شوند را زنده کرده است.”

نقد فیلم Purple Hearts

Elvis

  • منتشر شده
  • امتیاز: 7.6

بهترین فیلم های سینمایی سال 2022

فیلم های برتر 2022
  • کارگردان: Baz Luhrmann

فیلم جدید۲۰۲۲ را که برای شما معرفی می‌کنیم… یک اثر بیوگرافی است که روی ارتباط الویس پریسلی و مدیرش تام پارکر تمرکز دارد و لورمن کارگردانی فیلم را بر عهده گرفته است. آستین باتلر برای حضور در نقش الویس از فرایندهای طولانی گزینش عبور کرده و قرار است روبه‌روی تام هنکس به ایفای نقش بپردازد.

هنکس نقش سرهنگ تام پارکر را بر عهده دارد. او هنگام فیلم‌برداری همین اثر سینمایی کرونا گرفت و ماجرای ابتلای او و همسرش به این بیماری در ماه‌های ابتدایی همه‌گیری بسیار خبرساز شد. شاید یکی از فیلم های برتر 2022 همین فیلم باشد.

نقد و بررسی فیلم الویس

Blonde

  • منتشر نشده

بهترین فیلم های 2022

بهترین فیلم های 2022
  • کارگردان اندرو دامینیک

بلوند یک فیلم زندگی‌نامه‌ای آمریکایی به کارگردانی اندرو دامینیک بر اساس رمانی از اندرو دامینیک می‌باشد؛ که زندگی مریلین مونرو ستاره گذشته هالیوود را نشان می‌دهد. آنا د آرماس و آدرین برودی نقش‌های اصلی این فیلم را بر عهده دارند. یکی از تهیه‌کننده‌های این فیلم برد پیت می‌باشد.

نقد فیلم بلوند (Blonde 2022) ؛ بی‌رحمانه‌ترین بیوگرافی تاریخ سینما

جدول اکران فیلم های 2022 در پاییز 1401

ردیف نام فیلم تاریخ اکران
1 Don’t Worry Darling 1 مهر 1401
2 Blonde 6 مهر 1401
3 Halloween Ends 22 مهر 1401
4 Black Adam 29 مهر 1401
5 Black Panther: Wakanda Forever 20 آبان 1401
6 The Son 20 آبان 1401
7 Avatar 2 25 آذر 1401
8 Shazam! Fury of the Gods 30 آذر 1401

جدول اکران فیلم های احتمالی 2022 در زمستان 1401

ردیف نام فیلم تاریخ اکران
1 Babylon 4 دی 1401
2 The Expendables 4 سال 2022
3 Knives Out 2 سال 2022
4 Enola Holmes 2 سال 2022
5 The Pale Blue Eye سال 2022
6 Shotgun Wedding سال 2022

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین فیلم های سال 2022

چه فیلم هایی در سال 2022 در ژانر ابرقهرمانی تولید شده اند؟

خوشبختانه در سال 2022 شاهد اکران فیلم های متنوعی در حوزه فیلم های ابر قهرمانی هستیم. فیلم هایی چون بتمن با بازی رابرت پتینسون و دکتر استرنج و همچنین ثور: عشق و تندر از جمله فیلم های ابرقهرمانی هستند.

مهم ترین معیارهای انتخاب بهترین فیلم های 2022 توسط سایت فیگار چیست؟

ما سعی کردیم همه سلیقه‌ها را در فهرست جدیدترین فیلم های امسال به عنوان بهترین فیلم های خارجی 2022 قرار دهیم. در این لیست ژانرهای مختلفی از اکشن و ترسناک گرفته تا ورزشی و ابرقهرمانی را معرفی کرده‌ایم. همچنین امتیازات و بازخوردهای کاربران و منتقدان را هم از ذهن گذرانده‌ایم.

سینما بهترین اکران امتیاز می‌شود سینمایی منتشر کارگردان داستان می‌کند بهترین فیلم تاریخ اکران رجوع نمایید view this this post post instagram جدیدترین فیلم امتیاز بهترین منتشر نشده view this post this post instagram امتیاز بهترین فیلم بهترین فیلم های 2021 Dune The Green Knight CODA Pig بهترین فیلم های جهان سینما فیلم هایی که قبل از مرگ باید ببینید بهترین فیلم های ترسناک 2022 Scream دانلود فیلم از تلگرام morbius deep water Nope Gone in the Night Prey Flux Gourmet The Black Phone Halloween Ends دانلود از تلگرام Incantation Barbarian Speak No Evil Pearl 11th Hour Cleaning The Requin smile 500 فیلم ترسناک تاریخ سینما که باید ببینید بهترین فیلم های اکشن 2022  The 355 uncharted The Northman Sonic the Hedgehog 2 John Wick Chapter 4 Mission Impossible 7 Bullet Train The Lost City of D Top Gun Emily the Criminal The Contractor بهترین فیلم های کمدی 2022 The Man from Toronto Knives Out 2 Marry Me بهترین فیلم های علمی تخیلی 2022 Moonfall Fantastic Beasts Jurassic World Transformers Rise of the Beasts Crimes of the Future بهترین فیلم های جنایی معمایی Death on the Nile Yaksha Ruthless Operations Ambulance Decision to Leave The Banshees of Inisherin Where the Crawdads Sing AMSTERDAM بهترین فیلم های ابر قهرمانی 2022 The Batman The Marvels Black Panther Doctor Strange Aquaman and the Lost Kingdom Thor Love and Thunder Black Adam Werewolf by Night 500 تا از بهترین فیلم های مارول جهان 2021 تا 2024 بهترین انیمیشن های ۲۰۲۲ Hotel Transylvania 4 Minions The Rise of Gru Rumble Turning Red lightyear DC League of Super-Pets Ice Age Adventures of Buck Wild The Bob’s Burgers Movie Lego Star Wars Summer Vacation Luck بهترین فیلم های عاشقانه 2022 Downton Abbey 2 The In Between Moonshot Cyrano Persuasion Purple Hearts فیلم های بیوگرافی Elvis Blonde جدول اکران فیلم های 2022 در پاییز 1401 جدول اکران فیلم های احتمالی 2022 در زمستان 1401 نقد و بررسی بهترین فیلم های منتشر شده 2022 Scream جیغ دانلود فیلم Scream 2022 ترسناک ترین فیلم های 2021 matrix نقد فیلم ماتریکس 4 فیلم های شبیه Halloween Kills بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس 2022 Morbius موربیوس بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 ونوم ونوم بگذارید کارنیج بیاید نقد و بررسی فیلم Morbius بهترین فیلم های شبیه موربیوس Morbius 2022 ایستراگ ها و اشارات فیلم موربیوس بهترین کمیک های موربیوس هر آنچه از فیلم موربیوس 2 می دانیم دانلود فیلم آب عمیق 2022 سینمای پلیسی بهترین فیلم های شبیه به فیلم آب عمیق 2022 نقد و بررسی فیلم Nope 2022 نقد و بررسی فیلم گمشده در شب نقد و بررسی فیلم Prey 2022 نقد Flux Gourmet 2022 نقد فیلم The Black Phone شیطانی تحلیل ساختاری و نقد فیلم Incantation نقد فیلم Speak No Evil نقد و بررسی فیلم 11th Hour Cleaning نقد و بررسی فیلم Smile 2022 از لبخند بترسید جیمز باند بهترین فیلم های اکشن 2021 تریلر فیلم Uncharted نقد فیلم آنچارتد 2022 معرفی و تحلیل بهترین فیلم های شبیه The Northman نقد و بررسی فیلم The Northman پارامونت پیکچرز حقایق پنهان رازها و ایستراگ های فیلم سونیک 2 نقد و بررسی فیلم Top Gun Maverick نقد فیلم Emily the Criminal دانلود فیلم Moonfall 2022 نتفلیکس نقد فیلم Moonfall بهترین فیلم های فضایی 2022 بهترین فیلم های آخرالزمانی 2022 Jurassic World Dominion بهترین فیلم های فانتزی 2022 بهترین فیلم های ماوراءالطبیعه 2022 نقد فیلم جانوران شگفت انگیز اسرار دامبلدور بررسی و نقد فیلم جنایات آینده معرفی و تحلیل بهترین فیلم های شبیه جنایات آینده دانلود فیلم مرگ بر روی نیل 2022 نقد فیلم مرگ بر روی نیل کره‌ای ژاپنی تحلیل فیلم آمبولانس نقد و بررسی فیلم Decision to Leave 2022 یوتیوب نقد فیلم The Banshees of Inisherin نقد فیلم Where the Crawdads Sing درام تاریخی دانلود فیلم بتمن 2022 نقد فیلم The Batman 2022 بهترین دیالوگ های بتمن 2022 بهترین فیلم های ابرقهرمانی شبیه بتمن 2022 بهترین فیلم های دلهره آور 2022 بهترین کمیک های بتمن نقد فیلم بتمن 2022 بهترین فیلم های دی سی 2022 DC بهترین فیلم های مارول 2022 Doctor Strange in the Multiverse of Madness مارول لوکی نقد سریال لوکی تئوری های فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی جنون همه چیز درباره مرد عنکبوتی 3 راهی به خانه نیست بهترین کمیک های آمریکا چاوز نقد فیلم دکتر استرنج 2 نقد و بررسی فیلم Thor Love And Thunder ایستراگ ها و اشارات فیلم Thor Love And Thunder تمام خدایان در فیلم Thor Love And Thunder Black Adam مون نایت دانلود فیلم هتل ترانسیلوانیا 4 بهترین انیمیشن های 2021 نقد انیمیشین Encanto 2021 نقد انیمیشین هتل ترانسیلوانیا 4 نقد انیمیشن مینیون‌ها ظهور گرو دانلود انیمیشن قرمز شدن پیکسار دیزنی نقد Turning Red 2022 نقد و بررسی انیمیشن Lightyear DC دی سی تحلیل و نقد لیگ قهرمانان حیوانات خانگی دانلود انیمیشن عصر یخبندان 6 نقد انیمیشن عصر یخبندان 6 نقد Lego Star Wars Summer Vacation نقد و بررسی انیمیشن Luck 2022 تحلیل ساختاری و نقد فیلم The In Between نقد و بررسی فیلم Moonshot نقد فیلم Cyrano 2022 نقد فیلم Persuasion 2022 نقد فیلم Purple Hearts نقد و بررسی فیلم الویس محبوب ترین فیلم های اکران شده سال 2022 بهترین فیلم های پلیسی 2022 و تمام دوران بهترین فیلم های جنگی 2022 2021 و تمام دوران نقد فیلم نقد سریال اخبار سینما ابرقهرمانی فیلم ها و سریال های جنایی و معمایی فیلم ها و سریال های عاشقانه فیلم ها و سریال های علمی تخیلی فیلم ها و سریال های کمدی فیلم‌های اکشن فیلم‌های ترسناک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو