زیباترین و رویایی ترین کشورهای دنیا در سال 2023

زیباترین و رویایی ترین کشورهای دنیا در سال 2023


منبع: نم نمک

13

1402/3/19

14:51


زیباترین کشور دنیا و زیباترین و بهترین کشور دنیا کجاست و زیباترین و بهترین کشور جهان کجاست و عروس جهان کدام کشور است و رتبه ایران در زیباترین کشورهای جهان و رویایی ترین کشور جهان و زیبا ترین کشور جهان برای زندگی و زشت ترین کشور جهان و زیباترین کشور جهان از نظر طبیعت و کدام کشور زیباترین مردم را دارد و زیباترین کشور آسیا در نم نمک.

زیباترین و رویایی ترین کشورهای دنیا در سال 2023

زیباترین و رویایی ترین کشورهای جهان

هر کشور چیزی برای ارائه دارد ، از جمله غذاهای عالی ، معماری شگفت انگیز ، تاریخ و بسیاری موارد دیگر. با این حال ، تعیین کمیت زیبایی مفهومی دشوار است ، اما یک مطالعه جدید کشورهای زیبای جهان را با تجزیه و تحلیل تعداد شگفتی های طبیعی در هر مکان ، از جمله صخره های مرجانی و جنگل های بارانی استوایی ، و همچنین آتشفشان ها ، یخچال های طبیعی و سایر طبیعی ها رتبه بندی کرده است. با سایت نم نمک همراه باشید.

زیباترین و رویایی ترین کشورهای دنیا در سال 2023

زیباترین و رویایی ترین کشورهای دنیا در سال 2023

بنابراین ، اگر خود را عاشق طبیعت می دانید ، به خواندن ادامه دهید تا مقصد بعدی خود را پیدا کنید.

زیباترین کشورهای جهان : 10 کشور برتر

در اینجا لیستی از 10 کشور برتر وجود دارد که می توانید در هر 100000 کیلومتر مربع طبیعی ترین مناظر از جمله کوه ها ، آتشفشان ها ، صخره های مرجانی و غیره را بیابید. در پایین ، لیست کامل را نیز قرار داده ایم.

10. کومور

زیباترین و رویایی ترین کشورهای جهان

مجمع الجزایر کومورو در شمال ماداگاسکار در اقیانوس هند واقع شده است. از چهار جزیره آتشفشانی تشکیل شده است که با صخره های مرجانی هم مرز هستند.

کومور دارای چندین سواحل زیبا است و بازدید از اینجا شامل زمان زیادی برای استراحت ، شنا و غواصی است. با این حال ، بسته بندی چکمه های پیاده روی خود نیز ارزش دارد زیرا کومور فرصت هایی برای اکتشاف فعال ارائه می دهد. همه جزایر دارای مسیرهای پیاده روی هستند که بسیاری از آنها از جنگل های بارانی بکر عبور می کنند.

جزایر کومور به ندرت مورد بازدید قرار می گیرند و سالانه تنها حدود 12000 گردشگر دارند. در نتیجه زیرساخت های گردشگری تقریباً وجود ندارد.

9. پاپوآ گینه نو

زیباترین و رویایی ترین کشورهای جهان

پاپوآ گینه نو ، در 160 کیلومتری شمال استرالیا ، بخشی از یک قوس کوهستانی بزرگ است که از آسیا ، از اندونزی و تا اقیانوس آرام جنوبی امتداد دارد. پاپوآ گینه نو از بیش از 600 جزیره تشکیل شده است که ارتفاعات آن بیش از یک سوم جمعیت را در خود جای داده است.

پاپوآ گینه نو مناظر بسیار متنوع و شگفت انگیزی را ارائه می دهد ، با چشم انداز کوهستانی باشکوهی که خط افق را سوراخ می کند. این کشور دارای کوه های آتشفشانی ، جنگل های بارانی بکر ، دره های حاصلخیز و آبشارهای آبشاری است.

پاپوآ گینه نو یکی از کم بازدیدترین کشورهای جهان است که به آن اجازه می دهد تا زیبایی خشن و طبیعی خود را بدون توریسم و ​​زیرساخت های انبوه حفظ کند. به دلیل جمعیت کم انسان و دوری فیزیکی ، بسیاری از صخره های مرجانی در پاپوآ گینه نو سالم مانده اند.

8. فرانسه

زیباترین و رویایی ترین کشورهای جهان

فرانسه بیشتر به خاطر غذا و صحنه هنری اش شناخته شده است ، اما این کشور بیشتر از آن را ارائه می دهد. فرانسه کشوری پر از شگفتی های طبیعی است ، از دره های خیره کننده دو وردون ، بزرگ ترین دره اروپا ، تا Dune du Pilat ، مرتفع ترین تپه های شنی اروپا.

چشم انداز فرانسه بسیار متنوع است. در سواحل جنوب شرقی ، جایی که ریویرا فرانسه واقع شده است ، سواحل باشکوهی وجود دارد و در جنوب و شرق ، می توانید کوه های آلپ فرانسوی پوشیده از برف را ببینید. کوه های آلپ فرانسه خانه بلندترین قله اروپا ، مونت بلان است که ارتفاع خیره کننده 4810 متری دارد!

7. هند

زیباترین و رویایی ترین کشورهای جهان

هند ، هفتمین کشور بزرگ جهان ، با کوه ها و دریاهایش که به این کشور هویت جغرافیایی متمایز می دهد ، از بقیه آسیا متمایز است.

بسیاری از قله ها و رشته های کوه های زیبا و قدرتمند را می توان در شبه جزیره هند یافت. هیمالیاهای بزرگ که تقریباً تمام قله های مرتفع جهان را در خود جای داده اند ، قابل مشاهده ترین هستند.

هند خانه طیف متنوعی از گیاهان و جانوران و همچنین پارک های ملی متعدد ، پناهگاه های حیات وحش ، و ذخیره گاه های زیست کره است که همگی منظره های حیات وحش مسحورکننده ای را ارائه می کنند.

6. کنیا

زیباترین و رویایی ترین کشورهای جهان

اگر به تور در سراسر آفریقا علاقه دارید ، کنیا یک مکان عالی برای شروع است. این کشور در شرق آفریقا با خط ساحلی در اقیانوس هند واقع شده است. کنیا محل دشت ها ، دره بزرگ ریفت و ارتفاعات کوهستانی است.

ساحل دیانی که بهترین ساحل آفریقا محسوب می شود ، در کنیا قرار دارد و به خاطر صخره های مرجانی اش معروف است. نهر میدا ، پارک ملی دروازه جهنم و ساحل شانزو از دیگر جاذبه های طبیعی این کشور هستند.

5. مکزیک

زیباترین و رویایی ترین کشورهای جهان

مکزیک به خاطر سواحل و دسرهایش و همچنین چند شهر کلیدی مانند مکزیکو سیتی و سن میگل دی آلنده معروف است ، اما بسیاری از مردم نمی دانند که این کشور همچنین کشوری با زیبایی های طبیعی خیره کننده است. مکزیک از نظر پوشش گیاهی ، حیات وحش و مناظر خیره کننده به طرز چشمگیری متنوع است. در واقع از نظر تنوع زیستی یکی از پنج کشور برتر کره زمین است.

مکزیک با کوه های شیب دار و دره های عمیق در مرکز ، بیابان های وسیع در شمال و جنگل های بارانی متراکم در جنوب و شرق ، سرزمین تضادها است.

4. تانزانیا

زیباترین و رویایی ترین کشورهای جهان

جنگل ها و جنگل ها بیش از یک سوم تانزانیا را شامل می شود ، از جمله جنگل های ساحلی و بیشه های تانزانیا. حیوانات وحشی ، شیرها ، بز کوهی ، یوزپلنگ ها و فلامینگوها در زمین های وسیعی که تقریباً دست نخورده بوده اند ، رشد می کنند.

صخره های مرجانی را می توان در بیشتر خط ساحلی تانزانیا یافت ، و صخره های سدی توسعه یافته را می توان در امتداد بیشتر سواحل شرقی این جزایر که رو به اقیانوس است یافت. حدود دو سوم فلات قاره تانزانیا را صخره ها پوشانده اند.

3. کلمبیا

زیباترین و رویایی ترین کشورهای جهان

کلمبیا پس از برزیل دومین کشور از نظر تنوع زیستی در جهان است و با شگفتی های طبیعی متعدد ، مقصد رویایی عاشقان طبیعت است.

اکولوژی منحصر به فرد کلمبیا باعث می شود که زیبایی های طبیعی باورنکردنی در سراسر کشور پیدا شود. این کشور توپوگرافی متنوعی دارد ، از کوه های آند گرفته تا جنگل های بارانی آمازون ، و دارای 500000 کیلومتر مربع جنگل استوایی است.

2. نیوزلند

زیباترین و رویایی ترین کشورهای جهان

هزاران نفر به دلیل تنوع جغرافیایی نیوزلند ، برای تجربه زیبایی های طبیعی آن به سمت نیوزلند می شتابند. تپه های غلتان ، قله های کوهستانی و آتشفشان های فعال همگی در نیوزلند یافت می شوند.

نیوزلند همچنین دارای تعداد زیادی یخچال است که بیش از 5000 یخچال در هر 100000 کیلومتر مربع دارد. خط ساحلی این کشور 15000 کیلومتر طول دارد که نهمین طولانی ترین خط ساحلی جهان است. اگر عاشق اقیانوس هستید سفرهای جاده ای وجود دارد که شما را در هر مرحله با دریا در تماس نگه می دارد.

همه اینها توضیح می دهد که چرا نیوزلند توسط بسیاری از تولیدات و فیلم ها از جمله ارباب حلقه ها به عنوان محل فیلمبرداری انتخاب شده است.

1. اندونزی

زیباترین و رویایی ترین کشورهای جهان

اندونزی با بیش از 17000 جزیره دارای امتیاز زیبایی طبیعی 7.77 از 10 است و در صدر فهرست زیباترین کشور جهان قرار دارد. بیش از 50000 کیلومتر مربع از صخره های مرجانی ، سرشار از حیات ، درست در سواحل جزایر اندونزی قرار دارد که بسیاری از آنها را می توان از بالی بازدید کرد.

جنگل های استوایی سوماترا و کالیمانتان و تعدادی از سایت های میراث جهانی یونسکو ، مانند پارک ملی کومودو ، از محبوب ترین جاذبه های طبیعی اندونزی هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو