بهترین بازی های PS5 2023 از نگاه سایت فیگار

بهترین بازی های PS5 2023 از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

8

1402/3/21

20:30


بازی های هیجان انگیز زیادی هستند که در کنسول ps5 عرضه شده‌اند و طرفداران زیادی را پیدا کرده است. در ادامه می خواهیم بهترین بازی های PS5 2023 معرفی کنیم.

بهترین بازی های PS5 2023 از نگاه سایت فیگار

بازی های هیجان انگیز زیادی هستند که در کنسول ps5 عرضه شده‌اند و طرفداران زیادی را پیدا کرده است. در ادامه می خواهیم بهترین بازی های PS5 2023 معرفی کنیم.

پلی استیشن 5 با بهترین بازی های PS5 2023 خود به دنبال تسلط بر فضای کنسول است. مانند بقیه صنعت، سونی شاهد چندین تاخیر بزرگ در بازی در سال 2022 (و امسال بیشتر) بود؛ اما از آن زمان تاکنون چندین بازی موفق جدید مانند God of War Ragnarok، بازسازی Resident Evil 4 و Forspoken و غیره را حذف کرده است. بازی‌های زیادی روی PS5 برای هر گیمری وجود دارد. همچنین تعداد زیادی عناوین عالی در راه هستند و فراموش نکنید که لیست ما از سرگرم کننده ترین بازی های PS5 2023 است که میخواهیم آن ها را بررسی و معرفی کنیم.

همه‌ی مقاله‌های پلی استیشن را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های پلی استیشن

 بهترین بازی های PS5 2023

  • برترین بازی های PS5 2023

در ادامه قرار است بهترین بازی های PS5 2023 را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

 بهترین بازی های PS5 2023

بهترین بازی های PS5 2023

مه بهترین بازی های PS5 2023 را بررسی کرده‌ایم، از بازی‌های اسکیت‌بردی رنگارنگ گرفته تا RPG‌های حماسی با صدها ساعت محتوا برای سرگرم شدن. اگر به دنبال چیز جدیدی برای بازی هستید و نمی‌خواهید انتخاب اشتباهی را داشته باشید می‌توانید از لیست جالب ترین بازی های PS5 2023 یکی ازآن ها را خریداری و لحاظاتی سرگرم کننده را برای خود فراهم کنید.

God of War Ragnarök

 بهترین بازی های PS5 2023

بازی های برتر PS5 2023

وقتی دنباله‌ای برای یک بازی بسیار تحسین‌شده می‌تواند واقعاً مطابق با نسخه قبلی خود باشد، همیشه تأثیرگذار است. این چیز در مورد God of War Ragnarok صدق می‌کند که با موفقیت سوار قطار هیپ تا پرتاب شدن از آن این را که جزء بازی های هیجان انگیز PS5 2023 با نقد های بسیار خوب قرار گرفت. این بازی اکشن و ماجراجویی آن را تا حد زیادی با پایبندی به فرمول تعیین شده در God of War (2018) به پایان می‌رساند؛ اما برخی تغییرات کلیدی را ایجاد می‌کند تا به برجسته‌تر شدن آن کمک کند.

بزرگ‌ترین نقطه قوت آن‌ها از نبرد پیشرفته‌اش ناشی خواهد شد که باعث می‌شود از بین بردن دشمنان با تبر Leviathan و Blades of Chaos رضایت‌بخش‌تر باشد. ممکن است مسافت پیموده شده شما در طول داستان متفاوت باشد؛ اما God of War Ragnarok بدون شک یک بازگشت پیروزمندانه برای کریتوس است.

Star Wars Jedi: Survivor

 بهترین بازی های PS5 2023

جذاب ترین بازی های PS5 2023

Star Wars Jedi: Survivor دنباله‌ای از Star Wars Jedi: Fallen Order در سال 2019 است و تقریباً از هر نظر آن را گسترش می‌دهد. داستان در عین حال جاه‌طلبانه‌تر و شخصی‌تر به نظر می‌رسد؛ زیرا همه جهان‌هایی که بازیکنان می‌توانند کاوش کنند، پر از محتوا‌های جالب بیش از قبل هستند و به لطف موقعیت‌ها و امتیازات جدیدی که بازیکنان می‌توانند از آن استفاده کنند، نبرد به‌گونه‌ای زیباتر شده است.

این یک ماجراجویی کاملاً تک نفره در جنگ ستارگان و در عین حال یک ماجراجویی بسیار جذاب و پر چالش است. این بازی به راحتی می‌تواند شما را به مدت 20 ساعت یا بیشتر سرگرم کند و جذاب‌ترین روایت جنگ ستارگان را از زمان Andor به نمایش می‌گذارد . این یکی از بهترین بازی‌های جنگ ستارگان بوده که تا به حال ساخته شده است، بنابراین طرفداران این فرنچایز، نباید این بازی را از دست بدهند.

Resident Evil 4

 بهترین بازی های PS5 2023

سرگرم کننده ترین بازی های PS5 2023

قبل از اینکه وارد نوستالژی خود شوید، باید بدانید که این رزیدنت اویل 4 محصول 2005 نیست. به جای ارائه یک بازسازی شات به شات و یک بازسازی واقعاً متحول کننده که از بیرون انداختن چیزهایی که کارساز نبوده و هراسی ندارد. همچنین این بازی جزء برترین بازی های PS5 2023 بوده که چرخش خلاقانه خود را در همه چیز از داستان، از طراحی سطحی گرفته تا مبارزات بسیار بهبود یافته خود به کار گرفته است. Capcom هر آنچه را که بیشتر می‌خواهید در این بازدید مجدد از یکی از نمادین‌ترین عناوین سری Resident Evil ارائه می‌کند.

بهترین بازی های Resident Evil به ترتیب داستان

Call of Duty: Modern Warfare II

 بهترین بازی های PS5 2023

جالب ترین بازی های PS5 2023

در حالی که Call of Duty امسال با وجود مشکلات سرعت و برخی از انتخاب‌های عجیب رابط کاربری، کمی ترکیبی از تصاویر زیبا و چند نفره کلاسیک است جزء بازی های برتر PS5 2023 می‌باشد. Call of Duty: Modern Warfare II به طرفداران COD آنچه را که می خواهند می‌دهد که یک بازی‌های دیگر COD آن را ندارند. اگر جنگ‌های سریع و سفارشی‌سازی تفصیلی اسلحه برای شما مهم است، این سبک تیراندازی اول شخص برای شما مناسب است. (حداقل تا زمانی که Warzone 2.0 منتشر نشود).

بهترین بازی های Call of Duty بر اساس خط زمانی

Like a Dragon: Ishin!

 بهترین بازی های PS5 2023

بازی های هیجان انگیز PS5 2023
بازسازی Ryuu ga Gotoku Ishin در سال 2014! (فقط در ژاپن منتشر شد) Like a Dragon: Ishin! در سال 1867 و در دوران تغییر رژیم ژاپن باکوماتسو اتفاق می‌افتد و ساکاموتو ریوما، شخصیتی شبیه کازوما کیریو، قهرمان سابق سریال Like a Dragon، در آن بازی می‌کند. این قسمت جدید مانند یک اژدها که به غرب وارد شده است برای طرفداران قدیمی و تازه واردان به طور یکسان یک غوغا خواهد بود.

بهترین بازی های سامورایی برای کامپیوتر

The Last of Us Part I

 بهترین بازی های PS5 2023

بهترین بازی های PS5 2023
در حالی که نسخه اصلی The Last of Us برای PS3 هنوز پابرجاست، از زمانی که بازی برای اولین بار در سال 2013 عرضه شد، فناوری پیشرفته و فوق العاده‌ای داشته که این موارد آن را جزء جذاب ترین بازی های PS5 2023 قرار داده است. چیزی که دریافت می‌کنید نسخه اصلاح‌شده بازی‌ است که قبلاً یکی از بهترین بازی‌هایی بود که تا کنون ساخته شده بود.
البته، جلوه‌های بصری بازنگری شده است و شخصیت‌های آن شبیه همتایان خود در The Last of Us Part II هستند. مجموعه‌ای از بهبودهای گیم پلی، مانند هوش مصنوعی هوشمندتر، اعمال شده است که باعث می‌شود تا شما بیشتر وقت خود را در بازی بگذرانید. همچنین از بهترین ویژگی‌های PS5 از جمله بازخورد لمسی استفاده می‌کند. توقف کامل، این نسخه قطعی The Last of Us است.

مقایسه سکانس سریال و بازی The Last of Us

The Callisto Protocol

 بهترین بازی های PS5 2023

جذاب ترین بازی های PS5 2023
The Callisto Protocol یک بازی بقا-ترسناک بوده که در یک زندان با حداکثر امنیت در قمر مشتری، Callisto، جریان دارد و جزء سرگرم کننده ترین بازی های PS5 2023 قرار گرفته است. بازیکنان نقش شخصیتی را بر عهده می‌گیرند که سعی می‌کند از زندان فرار کند در حالی که با انواع دشمنان وحشتناک روبرو می‌شوند. این بازی دارای گیم پلی سخت، جوی هیجان انگیز و گرافیک بالا است که تجربه‌ای واقعاً فراگیر را ایجاد می‌کند. همچنین دارای یک داستان جالب و سرگرن کننده است که عنصر ترسناک در را بقا برای شما تضمین می‌کند که بسیار برای شما شوکه کننده خواهد بود.

Marvel’s Midnight Suns

 بهترین بازی های PS5 2023

بازی های برتر PS5 2023

بازی RPG استراتژی مارول Midnight Suns که هم شخصیت‌های نمادین Avengers و هم شخصیت‌های مبهم‌تر ماوراء طبیعی را دنبال می‌کند که در مقابل لیلیت، مادر شیاطین قرار می‌گیرند. بازیکنان می توانند در بین ماموریت‌ها قدم بزنند و با دیگر قهرمانان ترکیب شوند، در حالی که گیم پلی استراتژی نوبتی آن با تمرکز بر توانایی‌های کارت محور از عناوین قبلی Firaxis متمایز است.

بهترین بازی های ابرقهرمانی تاریخ

Horizon Forbidden West

 بهترین بازی های PS5 2023

برترین بازی های PS5 2023

Horizon Forbidden West نقطه اوج همه چیزهایی است که Guerrilla Games در طول سال‌ها آموخته است. این یک بازی RPG اکشن جهان باز با داستانی درخشان، شخصیت‌های خوش‌ساخت و گیم‌پلی فوق‌العاده راضی‌کننده است که کنار گذاشتن آن بسیار کار را سخت می‌کند. این یک بازی گران به نظر می‌رسد و دارای برخی از زیباترین تصاویری است که تا به حال دیده ایم. مکانیک‌های گیم پلی بازی نسبت به نسخه‌های قبلی خود اصلاح شده است و عبور از جهان، شکست دادن دشمنان و پیشرفت در داستان را بسیار آسان تر می کند که این موارد Horizon Forbidden West را جزء جالب ترین بازی های PS5 2023 قرار می‌دهد.

بهترین بازی های ویدیویی با قهرمان زن

Elden Ring

 بهترین بازی های PS5 2023

بهترین بازی های PS5 2023

الدن رینگ به نوعی فراتر از انتظارات بود و بر اساس پیشینیان خود ساخته شد و سفری باورنکردنی پر از رمز و راز و ناراحتی را به نمایش گذاشت و جزء بازی های هیجان انگیز PS5 2023 قرار گرفت. این یکی از بزرگترین نقاط قوت این بازی است: این بازی شما را تشویق می‌کند تا با ریختن اقلام و نبردهای الهام‌بخش باس ها در سراسر جهان به کاوش بپردازید.

هر اینچ از این بازی با دقت زیادی ساخته شده است و رازهای زیادی برای کشف وجود دارد. البته، اکتشاف بازی یک نقطه فروش است؛ اما مبارزات آن نیز مانند یک تکامل چشمگیر از بازی‌های Souls است. توسعه دهنده FromSoftware کاملاً می‌داند که هنگام ساخت یک RPG اکشن چه کاری انجام می‌دهد و ما امیدواریم که استودیو به ایجاد جهان‌های بازهایی مانند این ادامه دهد. Elden Ring یک جواهر مطلق است که هر بار که بازی می‌کنید شگفتی‌های شما را به وجود می‌آورد.

بهترین فیلم ها و سریال ها برای طرفداران الدن رینگ

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های PS5 2023 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو