باکس آفیس | زور مرد عنکبوتی به تبدیل‌‎شوندگان نرسید

باکس آفیس | زور مرد عنکبوتی به تبدیل‌‎شوندگان نرسید


منبع: گیمفا

3

1402/3/22

11:08


انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse در دومین هفته اکرانش صدر جدول را به فیلم Transformers: Rise of the Beasts واگذار کرد.

باکس آفیس | زور مرد عنکبوتی به تبدیل‌‎شوندگان نرسید

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse در دومین هفته اکرانش صدر جدول را به فیلم Transformers: Rise of the Beasts واگذار کرد.

فیلم تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران (Transformers: Rise of the Beasts) محصولی مشترک از پارامونت، هازبرو و اسکای‌دنس است که در اولین هفته اکرانش روی پرده سینماهای داخل آمریکا توانست به فروش ۶۰٫۵ میلیون دلار دست پیدا کند و صدر جدول باکس آفیس را از انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Across the Spider-Verse) بگیرد.

فیلم «تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران» در گیشه‌های بین‌المللی نیز توانست به فروش ۱۱۰ میلیون دلار دست پیدا کند و با احتساب فروشش در داخل آمریکا، فروش جهانی خودش را در اولین هفته اکران سراسری به مبلغ ۱۷۰٫۵ میلیون دلار برساند و در صدر جدول فروش این هفته چه در داخل آمریکا و چه در خارج از آن قرار بگیرد.

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

انیمیشن «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» که هفته گذشته در صدر جدول باکس آفیس قرار داشت، در دومین هفته اکرانش زورش به فیلم «تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران» نرسید و به جایگاه دوم بسنده کرد. این فیلم در این هفته به فروش ۵۵٫۴ میلیون دلاری در داخل آمریکا دست پیدا کرد و فروش کلی‌اش در داخل آمریکا را به مبلغ ۲۲۵٫۴ میلیون دلار رساند.

این انیمیشن تازه کمپانی سونی در فروش این هفته خود در گیشه‌های بین‎‌المللی مبلغ ۴۷ میلیون دلار را بدست آورد تا فروش کلی‌اش در خارج از آمریکا تا به امروز به مبلغ ۱۶۴٫۵ میلیون دلار برسد. با احتساب فروش داخلی و خارجی،‌ این انیمیشن پس از دو هفته حضور روی پرده سینماها به فروش جهانی ۳۹۰ میلیون دلار رسیده است.

فیلم The Little Mermaid

فیلم The Little Mermaid

فیلم پری دریایی کوچولو (The Little Mermaid) محصول دیزنی در سومین هفته اکرانش روی پرده سینماهای داخل آمریکا به فروش ۲۲٫۷ میلیون دلاری بسنده کرد تا فروش کلی‌اش در داخل این کشور به رقم ۲۲۸٫۸ میلیون دلار افزایش پیدا کند و این فیلم در جایگاه سوم جدول باکس آفیس این هفته قرار بگیرد.

این فیلم لایو اکشن ساخته شده بر اساس انیمیشنی کلاسیک به همین نام، این هفته به فروش ۳۰ میلیون دلاری در گیشه‌های بین‌المللی بسنده کرد تا فروشش در خارج از آمریکا تا به امروز به رقم ۱۸۵٫۴ میلیون دلار افزایش پیدا کند. با احتساب فروش داخلی و خارجی می‌توان گفت که این فیلم تاکنون به فروش جهانی ۴۱۴٫۲ میلیون دلار رسیده است.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3

جایگاه چهارم جدول باکس آفیس این هفته را فیلم نگهبانان کهکشان ۳ (Guardians of the Galaxy Vol. 3) به خودش اختصاص داده است. این فیلم در این هفته ۷ میلیون دلار را در داخل آمریکا بدست آورد و فروش کلی‌اش در داخل این کشور را به رقم ۳۳۵٫۴ میلیون دلار افزایش داد.

این فیلم جدید استودیو مارول و دیزنی در گیشه‌های بین‌المللی این هفته به فروش ۶٫۷ میلیون دلار بسنده کرد تا فروش بین‌المللی‌اش تا به امروز به رقم ۴۷۰‎٫۵ میلیون دلار برسد و با احتساب فروش داخلی و خارجی،‌ فروش جهانی این اثر به مرز ۸۰۶ میلیون دلار نزدیک شود.

جدیدترین اثر از استودیو قرن بیستم یعنی فیلم ترسناک و دلهره‌آور بوگیمن (The Boogeyman) در دومین هفته اکرانش روی پرده سینماها به فروش ۶٫۹ میلیون دلار بسنده کرد و فروش کلی‌اش در داخل آمریکا را پس از دو هفته اکران به رقم ۲۴٫۷ میلیون دلار رساند. این فیلم تاکنون ۱۴٫۹ میلیون دلار در خارج از آمریکا فروش داشته که فروش جهانی این فیلم را به رقم ۳۹٫۶ میلیون دلار افزایش می‌دهد.

فیلم Fast X

فیلم Fast X

فیلم سریع ۱۰ (Fast X) تاکنون ۱۳۸٫۱ میلیون دلار را در داخل آمریکا بدست آورده که مبلغ ۵٫۲ میلیون دلار آن مربوط به اکران این فیلم در این هفته بوده است. این فیلم در فروش این هفته خودش در خارج از آمریکا نیز به مبلغ ۲۰٫۶ میلیون دلار را بدست آورد تا پس از چهار هفته اکران، فروش کلی بین‌المللی‌اش از رقم ۵۱۴٫۷ میلیون دلار عبور کند.

با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، می‌توان گفت که فیلم «سریع ۱۰» پس از چهار هفته اکران روی پرده سینماهای جهان به رقم ۶۵۲٫۸ میلیون دلار دست پیدا کرده است. در ادامه جدول کامل باکس آفیس قرار دارد.

جدول باکس آفیس هفته

نام فیلمفروش آخرهفته (میلیون دلار)
۱Transformers: Rise of the Beasts۶۰٫۵
۲Spider-Man: Across the Spider-verse۵۵٫۴
۳The Little Mermaid۲۲٫۷
۴Guardians of the Galaxy Vol. 3۷
۵The Boogeyman۶٫۹
۶Fast X۵٫۲
۷Super Mario Bros۲٫۱
۸About My Father۸۴۵ هزار دلار
۹The Machine۵۷۵ هزار دلار
۱۰Past Lives۵۲۰ هزار دلار
فروش فیلم‌ها مربوط به داخل آمریکا است.

منبع: ددلاین

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو