آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از Asteroid City تا Transformers: Rise of the Beasts

آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از Asteroid City تا Transformers: Rise of the Beasts


منبع: گیمفا

3

1402/4/22

11:29


این آخر هفته قرار است به معرفی چهار فیلم سینمایی جذاب و جدید همچون Asteroid City و Transformers: Rise of the Beasts بپردازیم.

آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از Asteroid City تا Transformers: Rise of the Beasts

این آخر هفته قرار است به معرفی چهار فیلم سینمایی جذاب و جدید همچون Asteroid City و Transformers: Rise of the Beasts بپردازیم.

وس اندرسون از جمله فیلمسازان برجسته و توانمند به شمار می‌رود که همیشه به‌خاطر سبک و سیاق خاص فیلمسازی خودش شناخته می‎‌شود و این در حالی است که همین سبک خاص وی سبب شده تا آثار او بسیار متفاوت باشند. این کارگردان و نویسنده در فیلم جدید خودش به نام فیلم شهر سیارکی (Asteroid City) نیز همین سبک خاص را در پیش گرفته که مطمئناً مورد توجه طرفدارانش قرار خواهد گرفت.

در این مطلب از سری مطالب «آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم» قرار است سه فیلم دیگر تازه منتشر شده را نیز معرفی کنیم که شامل فیلم نگهبانان کهکشان ۳ (Guardians of the Galaxy Vol. 3) آخرین فیلم ساخته جیمز گان برای استودیو مارول، فیلم خدایا آنجایی؟ منم مارگرت (Are You There God? It’s Me, Margaret) اقتباسی از رمانی به همین نام و فیلم تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران (Transformers: Rise of the Beasts) جدیدترین اثر از این فرنچایز اکشن و علمی تخیلی است. در ادامه همراه با ما باشید.

فیلم شهر سیارکی (Asteroid City)

فیلم Asteroid City

فیلم Asteroid City

عوامل سازنده: فیلم «شهر سیارکی» یک اثر کمدی و درام به شمار می‌رود که سکان کارگردانی آن را وس اندرسون در دست داشته است. او علاوه بر اینکه تهیه‎کننده این اثر است، فیلم‌نامه آن را نیز بر اساس داستانی نوشته خودش و رومن کاپولا قلم زده است.

داستان و بازیگران: فیلم «شهر سیارکی» داستان وقایع یک کنوانسیون علاقه‌مندان به نجوم و تماشای ستارگان را روایت می‌کند که در جهانی آینده‌نگرانه در سال ۱۹۵۵ جریان دارد. بازیگران برجسته و درخشانی در این اثر سینمایی نقش‌آفرینی می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به تام هنکس، جیسون شوارتزمن، اسکارلت جوهانسون، جفری رایت، تیلدا سوئینتون، برایان کرانستون، ادوارد نورتون، آدرین برودی، لیو شرایبر، مایا هاک، مارگو رابی و جف گلدبلوم اشاره کرد.

آیا فیلم «شهر سیارکی» ارزش دیدن دارد؟ فیلم «شهر سیارکی» جدیدترین اثر از وس اندرسون به شمار می‌رود و کسانی که تازه با آثار وی آشنا شدند، احتمالاً در جذب شدن به این اثر کار دشواری خواهند داشت اما کسانی که از گذشته با سبک خاص این فیلمساز آشنایی دارند و جذب آن می‌شوند، مطمئناً از تماشای این فیلم تازه و پر ستاره بسیار لذت خواهند برد. وس اندرسون همیشه به‌خاطر سبک فیلمسازی خاص خودش شهرت داشته و مطمئناً طرفداران وی از بازگشت او به فرم قبلی‌اش بسیار خشنود خواهند شد.

فیلم نگهبانان کهکشان ۳ (Guardians of the Galaxy Vol. 3)

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3

عوامل سازنده: فیلم «نگهبانان کهکشان ۳» فیلمی ابرقهرمانی بر اساس مجموعه کتاب‌های کمیک مارول به شمار می‌رود که ۳۲ مین اثر سینمایی در دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود و سومین اثر در این سه‌گانه است که داستان آن را به یک نقطه پایان می‌رساند. سکان کارگردانی این اثر را جیمز گان در دست داشته و خود او نیز فیلم‌نامه آن را قلم زده که احتمالاً آخرین همکاری‌اش با استودیو مارول خواهد بود.

داستان و بازیگران: فیلم «نگهبانان کهکشان ۳» ادامه داستان نگهبانان کهکشان را به تصویر می‌کشد که به مأموریتی تازه می‌روند تا بتوانند راکت را از چنگال های ایوولوشنری نجات بدهند. کریس پرت،‌ زوئی سالدانیا، دیو باتیستا، بردلی کوپر، کارن گیلان، ویل پولتر، شان گان، چوکوودی ایووجی و سیلوستر استالونه از جمله بازیگران حاضر در این اثر سینمایی هستند.

آیا فیلم «نگهبانان کهکشان ۳» ارزش دیدن دارد؟ فیلم «نگهبانان کهکشان ۳» آخرین فیلم از این مجموعه تحت هدایت جیمز گان به شمار می‌رود که بار احساسی قابل‌توجهی درون خودش دارد و ممکن است طرفداران را تحت تأثیر خودش قرار بدهد. همین نیز سبب شده تا این اثر سینمایی به یکی از آثار موفق سال‌های اخیر مارول تبدیل شود. کسانی که دو فیلم قبلی این مجموعه را تماشا کردند و از آن‌ها لذت بردند، مطمئناً از تماشای این فیلم تازه نیز لذت خواهند برد و اوقات خوشی را سپری خواهند کرد.

فیلم خدایا آنجایی؟ منم مارگرت (Are You There God? It’s Me, Margaret)

فیلم Are You There God? It’s Me, Margaret

عوامل سازنده: فیلم «خدایا آنجایی؟ منم مارگرت» اثری کمدی و درام درباره به بلوغ رسیدن است که توسط کری فرمون کریگ کارگردانی شده است. این اثر بر اساس رمانی به همین نام محصول سال ۱۹۷۰ نوشته جودی بلوم است و خود کلی فرمون کریگ نیز فیلم‌نامه اقتباسی آن را نوشته است.

داستان و بازیگران: فیلم «خدایا آنجایی؟ منم مارگرت» داستان مارگرت ۱۱ ساله را دنبال می‌کند که به شهر جدیدی نقل مکان می‌کند و درباره همه چیز از زندگی گرفته تا دوستی و نوجوانی فکر می‌کند. او به مادرش باربارا که حمایت محبت‌آمیزی از او دارد و مادربزرگش سیلویا که به دنبال پیدا کردن خوشبختی در مرحله جدید زندگی خودش است، تکیه می‌کند. مسائل مربوط به هویت، جایگاه فرد در جهان و آنچه به زندگی معنا می‌بخشد، به زودی آن‌ها را بیش از هر زمان دیگری به هم نزدیک می‌کند. ابی رایدر فورتسون، ریچل مک‌آدامز، الی گراهام، بنی سفدی و کتی بیتس از جمله بازیگران حاضر در این اثر سینمایی هستند.

آیا فیلم «خدایا آنجایی؟ منم مارگرت» ارزش دیدن دارد؟ فیلم «خدایا آنجایی؟ منم مارگرت» از جمله آثار اقتباسی است که مدت‌های بسیار زیادی در حال توسعه بوده و انتظارها برای آن بالا بوده است. این اثر داستانی جوشان و باطراوت درمورد زحمات و مشقت‌های دوران بلوغ را بازگو می‌کند و توانسته به‌خوبی این رمان مهم جودی بلوم را به روی پرده سینماها بیاورد. کسانی که این کتاب را خواندند، مطمئناً از تماشای فیلم آن نیز لذت خواهند برد چراکه اقتباسی وفادار بوده و توانسته داستان را به‌خوبی به دنیای سینما منتقل کند.

فیلم تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران (Transformers: Rise of the Beasts)

قدرتمندترین تبدیل‌شوندگان | از بامبلبی تا یونیکرون

فیلم Transformers: Rise of the Beasts

عوامل سازنده: فیلم «تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران» اثر علمی تخیلی و اکشن به شمار می‌رود که بر اساس اسباب‌بازی‌های شرکت هازبرو ساخته شده است. این اثر هفتمین فیلم در این مجموعه فیلم لایو اکشن به شمار می‌رود که اثری مستقل است ولی هم دنباله‌ای برای فیلم بامبلبی (Bumblebee) و هم پیش‌درآمدی برای فیلم Transformers محصول سال ۲۰۰۷ محسوب می‌شود. سکان کارگردانی این اثر را استیون کیپل جونیور در دست دارد و فیلم‌نامه آن را نیز جوبی هارولد، دارنل متایار، جاش پیترز، اریک هیوبر و جان هیوبر قلم زده‌اند.

داستان و بازیگران: در فیلم «تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران» نوآ دیاز و النا والاس باید با آتوبات‌ها و ماکسیمال‌ها همکاری کنند تا بتوانند جلوی ورود تبدیل‌شونده سیاره خوار به نام یونیکرون را بگیرند. این در حالی است که ترورکان‌ها و ارتشی از پردکان‌ها به رهبری اسکورج به دنبال پیدا کردن کلید ترنسوارپ هستند. آنتونی راموس و دومینیک فیشبک نقش دو شخصیت انسانی اصلی را بازی می‌کنند و از جمله صداپیشه‌های این اثر نیز می‌توان به میشل یئو، پیتر دینکلیج، ران پرلمن، پیت دیویدسون، لیزا کوشی، پیتر کولن، جان دیماجیو و دیوید سوبولوف اشاره کرد.

آیا فیلم «تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران» ارزش دیدن دارد؟ به لطف برخی از درام‌های انسانی واقعی در بخش‌های مختلف فیلم «تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران» و همچنین محبت قابل لمس برای شخصیت‌های اصلی، این اثر سینمایی توانسته به یکی از لذت‌بخش‌ترین آثار این فرنچایز تبدیل شود که مطمئناً تماشای آن برای طرفداران این فرنچایز بسیار دلنشین و جذاب خواهد بود. با توجه به این فیلم، به نظر می‌رسد که این فرنچایز در مسیر درست قدم برداشته و باید دید که در آینده چه آثاری را به ارمغان خواهند آورد.


در این مطلب از سری مطالب «آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم» به سراغ معرفی فیلم «شهر سیارکی»، فیلم «خدایا آنجایی؟ منم مارگرت»، فیلم «نگهبانان کهکشان ۳» و فیلم «تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران» رفتیم. نظر شما درباره این آثار چیست؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو