روزبه بمانی الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

3

1402/3/23

21:38


روزبه بمانی پس از شش سال از مدیریت «خانه ترانه» کناره گیری کرد.

روزبه بمانی الان کجاست؟ + بیوگرافی

روزبه بمانی الان کجاست؟

به گزارش نم نمک ، خانه ترانه با اعلام این خبر نوشته است : این موسسه پس از افشین یداللهی و روزبه بمانی مدیریت جدید خود را بر عهده شورای اجرایی خواهد گذاشت.

روزبه بمانی الان کجاست؟ + بیوگرافی

روزبه بمانی الان کجاست؟ + بیوگرافی

در متن خانه ترانه آمده است : «همان گونه که می دانید پس از درگذشت تلخ و دریغ آورِ زنده نام دکتر افشین یداللهی در اسفند 1395، روزبه بمانی عزیز و گرامی ، مدیریت خانه ترانه را به عهده گرفت. در شش سال گذشته ، با مدیریت ایشان ، ده ها جلسه عمومی و چهار دوره جایزه ترانه افشین یداللهی برگزار شد. اکنون با توجه به مشغله های فراوان حرفه ای ، روزبه بمانی از مدیریت خانه ترانه کناره گیری کرده است. البته همچنان حضور اثربخش او را مثل تمامی این سال ها ، در کنار خود خواهیم داشت. جلسات آتی خانه ترانه ، زین پس با مدیریت «شورای اجرایی» برگزار خواهد شد. جزئیات بیشتر شامل زمان ، محل و مجریان جلسات به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

در انتها ، از کوشش های بی دریغ روزبه بمانی عزیز در مدیریت خانه ترانه قدردانی می کنیم و امیدواریم او همچنان در مسیر یگانه خود در عرصه های مختلف هنری ، درخشان و پیروز باشد.»


بیوگرافی روزبه بمانی

روزبه بمانی شاعر ، ترانه سرا و خواننده کشورمان 7 آذر 1357 در تهران متولد شد.

روزبه بمانی فعالیت هنری را از سال ها پیش آغاز کرد و با خواننده های سرشناس زیاید همکاری کرد اما خواندن قطعه کجا باید برم در فیلم لاتاری به محبوبیت و شهرت بیشتری میان مردم دست یافت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو