تریت ویلیامز بازیگر آمریکایی درگذشت + بیوگرافی

منبع: نم نمک

4

1402/3/23

21:42


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2023 ، تریت ویلیامز و فوت تریت ویلیامز و بیماری تریت ویلیامز و بیوگرافی تریت ویلیامز و اخبار تریت ویلیامز و حواشی تریت ویلیامز و تریت ویلیامز کیست و تریت ویلیامز کجاست و چه خبر از تریت ویلیامز و تریت ویلیامز اهل کجاست و تریت ویلیامز در بیمارستان و علت مرگ تریت ویلیامز و درگذشت تریت ویلیامز در نم نمک.

تریت ویلیامز بازیگر آمریکایی درگذشت + بیوگرافی

تریت ویلیامز درگذشت

«تریت ویلیامز» که بیشتر به خاطر بازی در فیلم «مو» ساخته «میلوش فورمن» در سال 1979 شناخته شد ، بر اثر یک سانحه رانندگی با موتورسیکلت درگذشت.

تریت ویلیامز بازیگر آمریکایی درگذشت + بیوگرافی

تریت ویلیامز بازیگر آمریکایی درگذشت + بیوگرافی

به گزارش نم نمک به نقل از اِن بی سی نیوز ، پلیس ایالتی اعلام کرد «تریت ویلیامز» بازیگر آمریکایی که تقریباً 50 سال فعالیت حرفه ای شامل بازی در نقش های اصلی در سریال تلویزیونی «اِوروود» و فیلم سینمایی «مو» را داشت روز دوشنبه پس از تصادف با موتور سیکلت در ورمونت در سن 71 سالگی درگذشت.

در ادامه بیانیه پلیس آمده است : «ویلیامز نتوانست از برخورد جلوگیری کند و از موتور سیکلت خود پرت شد. او جراحات شدیدی را متحمل شد و با هواپیما به مرکز پزشکی آلبانی در نیویورک منتقل شد و در آنجا مرگ او اعلام شد».

«تریت ویلیامز» متولد کانکتیکات اولین بار در سال 1975 به عنوان افسر پلیس در فیلم «قهرمان مرگبار» ظاهر شد و در بیش از 120 نقش تلویزیونی و سینمایی از جمله فیلم های «عقاب فرود آمد» ، «شاهزاده شهر» و «روزی روزگاری در آمریکا» ظاهر شد. او برای بازی در نقش جورج برگر رهبر هیپی ها در نسخه سینمایی موزیکال موفق «مو» در سال 1979 نامزد جایزه گلدن گلوب شد.

او همچنین در ده ها سریال تلویزیونی ظاهر شد اما شاید بیشتر به خاطر نقش اصلی اش در سریال «اِوروود» از سال 2002 تا 2006 در نقش دکتر اندرو براون ، یک جراح مغز اهل منهتن که با دو فرزندش به شهر کوهستانی کلرادو به همین نام نقل مکان می کند ، شناخته شد.

«ویلیامز» همچنین حضوری مکرر در نقش لنی راس در سریال «نجیب زادگان» داشت و حضور او روی صحنه تئاتر برادوی نیز شامل نمایش هایی از جمله «گریس» و «دزدان دریایی پنزانس» بود.


بیوگرافی

تریت ویلیامز متولد 1 دسامبر 1951 بازیگر اهل ایالات متحده آمریکا بود. وی از سال 1972 میلادی تا 2023 مشغول فعالیت بوده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو