فقط نابغه ها به جواب درست میرسن | تست هوش

4

1402/3/24

10:11


فقط نابغه ها به جواب درست میرسن | تست هوش

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

تست هوش تصویری علاوه بر به چالش کشیدن ذهن و هوش شما جنبه تفریحی و فان هم دارند و سرگرم کننده هستند. حالا از شما میخواهیم که با تست هوش تصویری که ذهن و چشم شما را به فعالیت وامی‌دارد ما رو همراهی کنیم. فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید ؟ آماده اید؟ پس بریم در کنار هم یه تست هوش جذاب رو حل کنیم.​

بازی‌های فکری منطقی روشی عالی برای فعال کردن سلول‌های مغز تنبل شما هستند و درست مانند پازل‌ها، بازی‌های فکری سرگرم‌کننده هستند و در عین حال شامل تفکر جدی هستند. مغز خود را برای چنین ماجراجویی آماده کنید، همانطور که در این مقاله یک بازی فکری ریاضی حیله‌گر را داریم.

پازل های ریاضی یکی از جنبه های مهمی است که مغز ما را افزایش داده و به تفکر وادار می کند و دانش ریاضی ما را افزایش می دهد. معماهای ریاضی برای حل آنها به مهارت های ریاضی نیاز دارند و معماهای منطقی یک نوع رایج از پازل های ریاضی هستند.

اگرچه ممکن است یک پازل مشکل باشد، اما حل کننده باید برای حل چنین معما راه حلی پیدا کند که شرایط داده شده را برآورده کند. این پازل های ریاضی سخت در نظر گرفته می شوند، حتی اگر حل کننده تنها در ابتدا با ارائه مجموعه ای از شرایط اولیه با آنها تعامل داشته باشد.

بازی های فکری حاوی پازل های بیشتری هستند که شامل پازل های ریاضی پیچیده و همچنین برخی از پازل های منطقی است که در آن ها فکر کردن و یافتن پاسخ ها زمان می برد.

پازلی که ما داده ایم، 7+7÷7+7x7-7، جایی است که شما باید از مغز استفاده کنید، که به افزایش سطح IQ و همچنین مهارت های استعداد کمک می کند که در آینده به شما کمک خواهد کرد.

از آنجایی که تصویر را مرور کرده اید، این احتمال وجود دارد که در مورد پازلی که ما ارائه کرده ایم ایده ای داشته باشید.

اگر هنوز در حال عبور از پازل هستید، نگران نباشید. وقت خود را صرف کنید، و فرصتی برای شما وجود دارد که راه حلی برای تصویر پیدا کنید

بنابراین، مغز خود را وادار کنید تا ایده هایی در مورد پازل ارائه شده به دست بیاورد و از مهارت های ریاضی خود تا حد زیادی برای حل این مشکل استفاده کنید.

شما می توانید راه حل این معمای پیچیده ریاضی را که در اینجا آورده ایم پیدا کنید. در صورتی که هنوز به دنبال پازل های ریاضی داده شده هستید، جای نگرانی نیست. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا راه حل این پازل ریاضی بازی فکری را همراه با مراحل و توضیحات مناسب پیدا کنید. در اینجا پاسخ است.

طبق قانون BODMAS عدد 50 است.

ابتدا باید تقسیم کنید، سپس ضرب کنید، سپس جمع کنید و در نهایت تفریق کنید.

7+7/7+7*7–7

=7+1+7*7–7

=7+1+49–7

=57-7

=50

تست هوش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو