بازیگران و صداپیشگان جدیدی به سریال Knuckles پیوستند

منبع: گیمفا

4

1402/3/25

14:33


سریال Knuckles از دنیای سینمایی Sonic the Hedgehog هنرمندان مشهوری را به سمت خود جذب کرده است.

بازیگران و صداپیشگان جدیدی به سریال Knuckles پیوستند

سریال Knuckles از دنیای سینمایی Sonic the Hedgehog هنرمندان مشهوری را به سمت خود جذب کرده است.

تاکنون ۲ فیلم از فرنچایز Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت) در سینماهای جهان اکران شده و هر یک به موفقیت‌های نسبی در نزد منتقدین و مردم دست یافته‌اند. موفقیت‌هایی که کمپانی پارامونت پیکچرز را مجاب نموده تا دست به ساخت سریال اختصاصی از شخصیت ناکلز اکیدنا تحت عنوان Knuckles بزند که برای نخستین‌بار در جریان وقایع فیلم Sonic the Hedgehog 2 به مخاطبین معرفی شده بود.

در حالی که حضور ادریس البا به عنوان صداپیشه ناکلز و آدام پالی به عنوان معاون کلانتر گرین هیلز از مدت‌ها پیش تایید شده بود اما طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده، هنرمندان مشهور بسیاری به سریال Knuckles در قامت بازیگران و صداپیشگان شخصیت‌های آن پیوسته‌اند.

از جمله این هنرمندان می‌توان به نام‌هایی همچون کری الویس، استاکر چنینگ، راب هیوبل، پل شیر و کریستوفر لوید اشاره کرد. با توجه به این که فیلم‌برداری Knuckles از ماه آوریل در شهر لندن آغاز شده است، انتظار می‌رود که اسامی نام برده شده به زودی به جمع باقی عوامل ملحق شوند.

هنوز از جزییات داستانی این سریال اطلاعاتی در دسترس نبوده و تنها می‌دانیم که شخصیت ناکلز اکیدنا پس از وقایع فیلم Sonic the Hedgehog 2 به دنبال پیدا کردن راه و رسم تبدیل شدن به جنگجویی قدرتمند می‌باشد که احتمالاً وقایعی جذاب و غیرمنتظره را رقم خواهد زد.

مجموعه تلویزیونی Knuckles اواخر امسال از طریق سرویس پارامونت پلاس پخش خود را آغاز خواهد کرد.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو