همه آنچه از سریال ویچر فصل سوم (The Witcher) می‌دانیم !

منبع: پلازا

5

1402/3/25

14:42


همه آنچه از سریال ویچر فصل سوم (The Witcher) می‌دانیم !

فصل سوم ویچر یکی از مورد انتظارترین سریال‌ها است که طرفداران منتظر پخش آن هستند. در این مقاله قصد داریم تا آخرین اخبار را درباره سریال ویچر فصل سوم با شما درمیان بگذاریم.

سریال ویچر (The Witcher) از سال 2017 قدم به نتفلیکس گذاشت و توانست طرفداران پروپاقرصی پیدا کند. این سریال درامِ فانتزی و اکشن براساس مجموعه کتاب‌هایی به همین نام، به قلم آندری ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) و بازی ویدئویی محبوب ویچر ساخته شده است. تا کنون 2 فصل این سریال فوق‌العاده را تماشا کرده‌ایم و اکنون همگی بی‌صبرانه در انتظار فصل سه سریال ویچر هستیم. خوشبختانه از مدت‌ها پیش، حتی قبل از اکران فصل دوم سریال، ساخت سریال ویچر فصل سوم تائید شده بود. لورن اشمیت هیسریش (Lauren Schmidt Hissrich) خالق این سریال است. وی در سریال The Witcher از حضور بازیگرانی چون هنری کویل، فریا آلن و آنیا چالوترا بهره برده است.

سوالات پیرامون فصل سوم سریال ویچر بسیار است و مسائل مربوط به جدا شدن هنری کویل از این مجموعه، بسیاری از طرفداران را آزرده کرده. ما در این مقاله پلازا قصد داریم به همه سوالات، تا حد امکان، پاسخ دهیم و علاوه بر ذکر اینکه فصل سوم ویچر کی پخش میشود، حواشی مربوط به این سریال را بررسی کنیم. برای آشنایی و دانلود دو فصل اول سریال The Witcher به مقالات دانلود فصل اول سریال ویچر و دانلود فصل دوم سریال ویچر مراجعه کنید.

فهرست مطالب

تاریخ اکران فصل 3 سریال ویچر

فصل سه سریال ویچر - تاریخ پخش فصل 3 سریال ویچر

ژانر سریال ویچر فصل ۳ ماجراجویی، فانتزی، درام و اکشن است. از زمانیکه فصل سوم ویچر تمدید شد، همه‌ی ما بی‌صبرانه منتظر انتشار آن بوده‌ایم. حالا مهمترین سوالی که برای همه علاقه‌مندان و منتظران این سریال پیش می‌آید در مورد تاریخ انتشار فصل 3 ویچر است. تاریخ پخش پارت اول فصل 3 ویچر 29 ژوئن 2023 (8 تیر 1402) است و تاریخ پخش پارت دوم آن نیز 27 جولای 2023 (5 مرداد 1402) است.

درباره اینکه سریال ویچر چند فصل دارد باید بگوییم که تا کنون 2 فصل از این اثر منتشر شده، فصل سوم آن به زودی پخش می‌شود و همچنین ساخت فصل چهارم آن نیز تأیید شده است.

فصل دوم سریال تقریبا 2 سال پس از فصل اول منتشر شد. البته باید این نکته را مد نظر داشته باشیم که این وقفه طولانی، در وهله اول به سبب شیوع کووید-19 و سپس به دلیل آسیب‌دیدگی هنری کویل بر سر صحنه فیلمبرداری پیش آمد. نکته مهم درباره زمان انتشار فصل 3 ویچر این است که این مجموعه در دو بخش منتشر خواهد شد.

هیسریش، خالق سریال، در بخشی از سخنانش از حضور نویسندگان جدید با ایده‌های تازه در نگارش فصل سوم سخن گفت. او می‌گوید:

“اتاق نویسندگان این سریال باورنکردنی است. منظورم این است ما همیشه نویسندگان خارق‌العاده‌ای در برنامه داشته‌ایم. اما من احساس می‌کنم این فصل به طور خاص … ما افراد جدیدی را داشتیم، و این واقعا جالب بود که چگونه پویایی اتاق را تغییر دادند و خون جدیدی به آن تزریق کردند: افرادی که فصل اول سریال را تماشا کرده‌اند، فصل دوم را بررسی کرده و سپس با ایده‌های تازه و ناب وارد اتاق شدند. افرادی که به نوعی مرا در مورد چیزهایی که قبلا واقعا به آنها فکر نکرده بودم، به چالش کشیدند”.

داستان فصل سوم سریال ویچر

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که موضوع سریال ویچر فصل سوم چیست؟ فصل جدید با توجه به پایان آشفته و پرآشوب فصل دوم، بیشتر بر سرنوشت سیری به عنوان نابودگر و یا ناجی دنیا تمرکز داریم. نیروهای بسیاری دست به کار شده‌اند تا سیری و قدرت‌هایش را تحت کنترل خود درآورند، اما گرالت تصمیم می‌گیرد تا سیری را مخفی کند و از خانواده جدید خود در برابر تهدیدات محافظت کند. او و ینفر باید از تمام قدرت خود استفاده کنند تا با نیروهای سیاهی مبارزه کنند و خیانت و توطئه اطرافیان را خنثی کنند.

ویچر فصل ۳ - سریال ویچر چند فصل دارد

هیسریش در مصاحبه‌ای گفته که فصل جدید ویچر براساس دومین کتاب ویچر، یعنی کتاب The Time of Contempt، ساخته شده است. در کتاب می‌خوانیم که سیری، گرالت و ینیفر به آریتوزا سفر می‌کنند، جایی که وقوع یک کودتا سبب می‌شود این سه نفر بار دیگر از هم جدا شوند. این نکته را باید در ذهن داشت که از کتاب تا تلویزیون راه بسیار است و در این مدت ممکن است داستان تغییر کند.

بازیگران سریال ویچر فصل ۳

خبر خوب برای طرفداران پر و پا قرص سریال ویچر این است که در فصل سوم شاهد بازگشت تمام شخصیت‌های قدیمی هستیم و در بین آن‌ها، چند چهره جدید نیز خواهیم دید. در ادامه لیست کوتاهی از بازیگران قدیمی که در این سریال حضور خواهند داشت را مرور خواهیم کرد.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید

thumbnail

معرفی سریال یلو استون (Yellowstone) ؛ داستان، بازیگران و ...
تیم پلازا05 دی 1401 11:30

thumbnail

اخبار سریال How I Met Your Father ؛ اسپین آف سریال ملاقات با ...
الهه بیات08 دی 1400 22:00
  • هنری کویل در نقش گرالت ریویا
  • فریا آلن (Freya Allan) در نقش سیری
  • آنیا چالوترا (Anya Chalotra) در نقش ینیفر از ونگربرگ
  • جوی باتی (Joey Batey) در نقش یسکیر
  • مای‌آنا بورینگ (MyAnna Buring) در نقش تیسایا
  • تام کنتون (Tom Canton) در نقش فیلاوندرل
  • رویس پیرسون (Royce Pierreson) در نقش ایسترد
  • آنا شفر (Anna Shaffer) در نقش تریس مریگلد
  • جرمی کرافور (Jeremy Crawford) در نقش یارپن زیگرین
  • میمی ندیونی (Mimi Ndiweni) در نقش فرنجیلا
  • مسیا سیمسون (Mecia Simson) در نقش فرانچسا
  • ماهش جادو (Mahesh Jadu) در نقش ویلگفورتز

سریال ویچر فصل سوم - فصل سه سریال ویچر

اما لیست بازیگران فصل سوم ویچر به همین جا ختم نمی‌شود! قرار است در این فصل با بازیگران و شخصیت‌های جدید نیز آشنا شویم. در ادامه با برخی از این بازیگران جدید و بیوگرافی آن‌ها آشنا خواهیم شد.

رابی امل در نقش گالاتین

بررسی فصل سوم سریال ویچر

رابی امل (Robbie Amell) بازیگر و تهیه‌کننده کانادایی-آمریکایی متولد 21 آوریل 1988 برابر با  است. او بیشتر برای ایفای نقش در سریال‌هایی چون The Tomorrow People و Ronnie Raymond/Firestorm شناخته می‌شود. برخی از دیگر آثار او عبارتند از سریال Upload محصول شبکه آمازون پرایم ویدیو و فیلم هایی چون Scooby-Doo! The Mystery Begins و The Babysitter.

رابی در فصل سوم ویچر نقش گالاتین را ایفا خواهد کرد؛ او یک جنگجوی به تمام عیار است.

منگر ژانگ در نقش میلوا

بازیگران سریال ویچر فصل ۳

منگر ژانگ (Meng’er Zhang) بازیگر چینی متولد 22 آوریل 1987 برابر با  است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش در فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه که یکی از آثار دنیای سینمایی مارول است شناخته می‌شود. او پیش از ورود به سینما در عرصه تئاتر فعالیت داشته و از سال 2013 تا کنون در نمایش‌های مختلفی روی صحنه رفته است.

منگر ژانگ را در سریال ویچر در نقش میلوا خواهیم دید. او انسانی است که توسط پری‌های جنگل بروکیلون به فرزندی گرفته شده. او یک شکارچی بااستعداد و شجاع است.

هیو اسکینر در نقش شاهزاده رادووید

فصل سوم ویچر کی میاد

هیو اسکینر (Hugh Skinner) بازیگر انگلیسی متولد 6 ژانویه 1985 برابر با  است. او را بیشتر به خاطر ایفای نقش در سیتکام W1A که در سال‌های 2014 الی 2017 پخش می‌شد و همچنین سریال The Windsors محصول سال‌های 2016 الی 2020 می‌شناسند. هیو همچنین در فیلم‌های موزیکالی چون Les Misérables محصول 2012 و Mamma Mia! Here We Go Again محصول 2018 نیز به ایفای نقش پرداخته است.

حواشی سریال ویچر

سریال ویچر از زمان انتشارش تا کنون توانسته توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند. یکی از ویژگی‌هایی که باعث موفقیت این سریال شده نیز بدون شک حضور هنری کویل در نقش اصلی است. اما چندی پیش خبر رسید که او در فصل سوم برای آخرین بار نقش این شخصیت مرموز و دوست‌داشتنی را ایفا خواهد کرد و در فصل چهارم، شاهد حضور لیام همسورث (Liam Hemsworth) در نقش گرالت خواهیم بود. این خبر بسیاری از طرفداران مجموعه را خشمگین کرد و بسیاری از آن‌ها اعلام کردند فصل چهارم سریال را تماشا نخواهند کرد. با این حال لازم دیدیم در این بخش نگاهی به حواشی مربوط به ترک سریال توسط کویل داشته باشیم و این قضیه را از جنبه‌های مختلف بررسی کنیم.

چرا هنری کویل در فصل چهارم سریال ویچر حضور نخواهد داشت؟

ماه اکتبر بود که کویل با انتشار یک پست اینستاگرامی، پست خود را به لیام همسورث محول کرد. او ضمن تشکر از دست‌اندرکاران سریال ویچر، اینگونه نوشت:
«سفر من به عنوان گرالت از ریویا پر از ماجراجویی و هیولاهای متفاوت بوده است. اما افسوس که مدال و شمشیرم را برای فصل چهارم کنار خواهم گذاشت. همانند بزرگترین شخصیت‌های ادبی، با احترام به تمام وقت‌هایی که در کفش‌های گرالت قدم برداشتم و با شوق دیدن لیام همسورث در نقش این مرد متفاوت و جذاب، این پست را به او محول می‌کنم. لیام، این شخصیت بسیار عمیق است، از غوطه‌ور شدن در آن و کشف چیزهای جدید لذت ببر!»

دلیل اصلی جدا شدن هنری از سریال ویچر مشخص نیست. برخی طرفداران معتقدند اختلاف نظر در زمینه‌های مختلف سبب این اتفاق شده و پیش‌ترها نیز اخباری نسبت به دخالت‌های بیش‌از حد کویل در کار نویسندگان فیلمنامه شنیده شده بود. اما با این حال، نه کویل و نه سازندگان سریال، این حدس و گمان‌ها را تأیید یا تکذیب نکردند.

مینی درایور (Minnie Driver)، یکی از بازیگران The Witcher: Blood Origin درباره جایگزینی لیام همسورث با هنری اینگونه می‌گوید:

«ما به سریالی مانند دکتر هو که در آن دکتر هر بار به شکل تازه‌ای در می‌آید، عادت داریم. به نظرم باید به این مسئله به چشم یک اتفاق شگفت‌انگیز نگاه کنیم. با یک آدم خارق العاده و یک کاراکتر خارق‌العاده طرف هستیم.»

خداحافظی قهرمانانه هنری کویل

اشمیت هیسریش اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرد که کویل به عنوان شخصیتی قهرمان از سریال بدرقه خواهد شد و پایانی افسانه‌ای خواهد داشت. او در این باره گفت:

«هنری تأثیر زیادی بر سریال داشته و قصد داریم به این شکل او را گرامی بداریم. قرار است گرالت بی‌طرفی را کنار بگذارد و با تمام توانش از سیری محافظت کند. و به نظر من، با اینکه همچنین چیزی در ابتدا در فیلمنامه نوشته نشده بود، این قهرمانانه‌ترین پایان ممکن است. وقتی در فصل چهارم به گرالت (با بازی همسورث) برگردیم، او را مشغول مأموریتی جدید خواهیم دید و از چیزی که انتظار داشته‌ایم، متفاوت‌تر خواهد بود.

سخن پایانی

در این مقاله با اخبار فصل جدید ویچر با شما بودیم و به شما گفتیم فصل سوم ویچر کی میاد. اگر دوست دارید بیشتر با داستان و فضای این فصل از سریال آشنا شویدد، می‌توانید هب تماشای تریلر فصل 3 ویچر بپردازید. پس از انتشار این فصل نیز در همین صفحه به بررسی فصل سوم سریال ویچر خواهیم پرداخت و نقد و نظر مخاطبان و منتقدان درباره آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم. نظر شما در مورد این سریال چیست؟ آیا فصل‌های پیشین را تماشا کرده‌اید؟ از پیش درآمد این سریال یعنی ویچر: منشا خون (The Witcher: Blood Origin) خبر دارید و آن را تماشا کردید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

فصل سوم ویچر کی میاد؟

تاریخ انتشار 8 تیر 1402 است.

سریال ویچر چند فصل دارد؟

دو فصل از این سریال منتشر شده است و فصل سوم آن نیز به زودی پخش خواهد شد. سازندگان خبر ساخت فصل چهارم این اثر را اعلام کرده‌اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو