حذف اپلیکیشن دیوار از گوگل پلی [بیانیه رسمی دیوار]

منبع: تکراتو

4

1402/3/25

15:03


از سه‌شنبه 23 خرداد شاهد حذف اپلیکیشن دیوار از گوگل پلی بودیم. موضوعی که حالا با انتشار ایمیل گوگل به دیوار و بیانیه رسمی دیوار ابعاد جدیدی پیدا کرده است.

حذف اپلیکیشن دیوار از گوگل پلی [بیانیه رسمی دیوار]

از سه‌شنبه 23 خرداد شاهد حذف اپلیکیشن دیوار از گوگل پلی بودیم. موضوعی که حالا با انتشار ایمیل گوگل به دیوار و بیانیه رسمی دیوار ابعاد جدیدی پیدا کرده است.

از شب سه‌شنبه 23 خرداد خبرهایی مبنی بر حذف اپلیکیشن دیوار از گوگل پلی (فروشگاه رسمی اپلیکیشن گوگل) به علت تحریم‌ها منتشر شد. طی ایمیلی که گوگل برای دیوار فرستاده، این اقدام به استناد ماده 16 بند 5 آیین‌نامه گوگل پلی صورت پذیرفته که به دستور‌العمل‌ها و تحریم‌های ایالات متحده برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اجرا نشدن برنامه همراه بانک در آیفون ؛ مشکل جدید کاربران ایرانی گوشی‌های اپل!

جزئیات حذف اپلیکیشن دیوار از گوگل پلی

طی ایمیل گوگل‌پلی که برای دیوار فرستاده شده افزون‌بر اعلام مسدودیت حساب اپ دیوار در فروشگاه‌ جهانی گوگل پلی نوشته است:

«دلیل فسخ: حساب شما طبق بخش 16.5 توافقنامه توزیع توسعه‌دهنده فسخ شده است:

محصولات موجود در Google Play ممکن است مشمول قوانین و مقررات کنترل صادرات و تحریم‌های ایالات متحده و سایر حوزه‌های قضایی باشند. شما موافقت می‌کنید که از کلیه قوانین و مقررات کنترل صادرات و تحریم که در مورد توزیع یا استفاده شما از محصولات اعمال می‌شود، از جمله (الف) مقررات اداره صادرات که توسط وزارت بازرگانی ایالات متحده اعمال می‌شود، (ب) تحریم‌های تجاری و اقتصادی، توسط دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری ایالات متحده را رعایت کنید. (ج) مقررات تجارت بین‌المللی اسلحه که توسط وزارت امور خارجه ایالات متحده حفظ می‌شود. این قوانین و مقررات شامل محدودیت‌هایی در مقاصد، کاربران و استفاده نهایی است.»

حذف اپلیکیشن دیوار از گوگل پلی

همچنین در بیانیه دیوار نیز در رابطه با این مسئله اظهار شده است: «ما همه تلاش‌مان را با استفاده از ابزارهای قانونی موجود برای حل این مشکل انجام می‌دهیم تا اپلیکیشن دیوار بتواند بار دیگر به گوگل‌پلی بازگردد. تا زمان حل این مشکل می‌توانید از صفحه دانلود دیوار برای اطلاع از روش‌های نصب و به‌روز‌رسانی اپلیکیشن استفاده کنید.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص حذف اپلیکیشن دیوار از گوگل پلی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو