فقط نابغه ها خیلی زود میگن کی مرده | تست هوش

5

1402/3/26

13:05


فقط نابغه ها خیلی زود میگن کی مرده | تست هوش

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

تست هوش تصویری علاوه بر به چالش کشیدن ذهن و هوش شما جنبه تفریحی و فان هم دارند و سرگرم کننده هستند. حالا از شما میخواهیم که با تست هوش تصویری که ذهن و چشم شما را به فعالیت وامی‌دارد ما رو همراهی کنیم. فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید ؟ آماده اید؟ پس بریم در کنار هم یه تست هوش جذاب رو حل کنیم.​

آزمون هوش شناسایی فرد مرده؛ در تصویر آزمون هوش شناسایی فرد مرده ما سه پای متفاوت از سه انسان را مشاهده می کنیم که در اتاقی در یک منطقه دور افتاده بر روی تخت قرار دارندفیکی از این افراد مرده است و وضعیت دو فرد دیگر هم چندان تعریفی ندارد،میتونی بگی کدوم فرد دیگر در قید حیات نمی باشد؟

شما با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن در 8 ثانیه باید تشخیص دهید کدام فرد مرده است و آزمون هوش شناسایی فرد مرده را حل کنید.

 

 

.

 

.

 

 سوالات هوش تصویری مانند آزمون هوش شناسایی فرد مرده به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش شناسایی فرد مرده

اگر به پاها دقت کنید متوجه موجود تعداد زیادی مگس در اطراف آنها می شوید و پای فرد وسطی بیشترین تعداد مگس را در اطراف خود دارا می باشد و چون مگس به گوشت و لاشه علاقه خاصی دارد نشان می دهد که فرد وسطی چند ساعتی می شود که مرده است،البته وضعیت  دو فرد دیگر هم چندان بر وفق مراد نیست و آنها نیز احتمالا به سرنوشت فرد وسطی دچار می شوند.

تست هوش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو