آبشار درازکش و جاذبه های زیبایی که نباید از دست بدهید

آبشار درازکش و جاذبه های زیبایی که نباید از دست بدهید


منبع: آرگا

4

1402/3/28

20:27


آبشار درازکش که یکی از آبشارهای زیبا در بابل بوده جذابیت های تفریحی زیادی دارد. این آبشار ودخانه ای وسیع و طبیعتی سرسبز دارد.

یکی از دیدنی های مازندران آبشار درازکش بوده که ویژگی های گردشگری زیادی برای علاقه مندان دارد. این آبشار دیدنی یکی از مقاصد گردشگری مهم دنیا بوده که شما از زیبایی آن ها بازدید می کنید.

سفر به درازکش

معرفی آبشار درازکش:

اهل علاقه مند به سفرها در دل طبیعت هستید حتما از زیبایی های این آبشار هم بازدید کنید. آب تینی کردن و بازدید از جاذبه های طبیعی این ناحیه یک تجربه خاص بوده که شما علاقه مندان را به سوی خود می کشاند. شما با استفاده از خودروی شخصی و تورهای گردشگری می توانید به این نواحی سفر داشته باشید. این آبشار از بهترین مکان های دیدنی بابلسر است.

دیدنی درازکش

حالا که مسیر شما به این جاده دیدنی افتاده بی شک می توانید از جذابیت های زیادی دیدن کنید. این آبشار که در توابع بابل قرار دارد شامل ویژگی های گردشگری زیادی می باشد.پل ورسک که یکی از زیبایی های سوادکوه محسوب می شود، از جمله دیدنی های شما در طی مسیر می باشد.

آشنایی با ویژگی های آبشار:

ارتفاع این آبشار که هفت متر می رسد، چندان زیاد نبوده اما در شمار آبشارهای دیدنی ایران است. شما نیز اگر اهل آب تنی و طبیعت گردی هستید حتما باید از زیبایی های این آبشار دیدن کنید. این آبشار دارای بهترین موقعیت برای گردشگری است. آبشار دوم که کمی جلوتر قرار دارد، ارتفاع بیشتری داشته و به آبشار سوم و چهارم که رسیدید، از زیبایی های بیشتری دیدن می کنید.

جاذبه های درازکش

از آبشار دوم به بعد شما مسیر گل و لای دار  را مشاهده می کنید. در طی این مسیر باید با احتیاط بیشتری عمل کنید. رودخانه های طی مسیر نیز دارای ماهی بوده و شما امکان ماهیگیری از آن را خواهید داشت. شما همچنین می توانید در زیر سایه این درختان به استراحت بپردازید.

از دیگر دیدنی های آبشار درازکش می توان به طبیعت منحصر به فرد اطراف اشاره کرد. این ناحیه چشم انداز ویژه ای برای علاقه مندان داشته و شما می توانید از آن بازدید کنید. ماجراجویی در این مسیر زیبایی های زیادی داشته و با تجربه ای خاص همراه است.

آبشار درازکش

شما می توانید در لینک هم با مکان های دیدنی بابل بیشتر آشنا شوید و جذابیت های آن را بیشتر بشناسید. این نواحی دارای جذابیت های زیادی است و از سوی گردشگران زیادی مورد توجه می باشد.

دیدنی های اطراف:

از جاذبه های دیدنی در اطراف این ناحیه می توان به پارک جنگلی بابلکنار اشاره کرد. این پارک نیز زیبایی های زیادی دارد. روستای فیلبند، هفت آبشار تیرکن و … از مهم ترین دیدنی های این اطراف بوده که شما با آن ها آشنا خواهید شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو