فیلم Ghost of Tsushima همچنان در حال توسعه است

منبع: گیمفا

5

1402/3/28

20:40


کارگردان چاد استاهلسکی تأیید کرده که فیلم Ghost of Tsushima همچنان در حال توسعه است.

فیلم Ghost of Tsushima همچنان در حال توسعه است

کارگردان چاد استاهلسکی تأیید کرده که فیلم Ghost of Tsushima همچنان در حال توسعه است.

نزدیک به دو سال از زمانی می‌گذرد که کمپانی سونی به ساخت فیلم شبح سوشیما (Ghost of Tsushima) چراغ سبز نشان داده و حالا کارگردان این اثر یعنی چاد استاهلسکی اظهار داشته که توسعه این فیلم اقتباسی بر اساس این بازی ویدیویی همچنان در دستور کار قرار دارد.

چاد استاهلسکی که بیشتر برای ساخت فیلم‌های جان ویک (John Wick) شهرت دارد، سکان کارگردانی این فیلم اقتباسی را در دست دارد و در مصاحبه تازه خودش اظهار داشته که توسعه این پروژه در پشت صحنه همچنان ادامه دارد. این کارگردان همچنین خاطر نشان کرده که از آنجا که بازی از داستان و شخصیت‌های بسیار قوی بهره می‌برد، پس فیلم نیز منابع بسیار خوبی برای اقتباس در اختیار خواهد داشت.

چاد استاهلسکی در ادامه صحبت‌های خودش اظهار داشته که تیم سازنده در تلاش است تا زیبایی‌های بصری منحصربه‌فرد این بازی را حفظ کنند و در عین حال، آن را به تجربه فشرده‌تری روی پرده سینماها تبدیل کنند. کاری که دشواری‎‌های خاص خودش را دارد. چاد استاهلسکی گفته:

ما به شدت در حال توسعه این فیلم هستیم. من عاشق این بازی و داستان جین ساکای هستم. می‌توانم بگویم که به دلیل داستان و مضامین آن، این اثر ضد سامورایی‌ترین فیلم سامورایی خواهد بود. داستان و شخصیت‌های جالب این بازی چیزی هستند که باید در این فیلم روی آن تمرکز کرد.

علاوه بر این، سعی دارم تا جلوه‌های این اثر نیز همانند بازی باشند. ما داستان و منبع بسیار خوبی در دست داریم و حالا مشکل این است که چطور این منبع را به یک فیلم دو یا دو و نیم ساعته تبدیل کرد. اینکه بر اساس این داستان فیلمی رضایت‌بخش ساخت و آن را باز گذاشت تا به یک فرنچایز تبدیل شود، کار آسانی نیست.

منبع: gamingbolt

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو