نابغه ها تو 15 ثانیه اختلاف تصاویر و پیدا میکنند | تست هوش

4

1402/3/28

22:08


نابغه ها تو 15 ثانیه اختلاف تصاویر و پیدا میکنند | تست هوش

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

تست هوش تصویری علاوه بر به چالش کشیدن ذهن و هوش شما جنبه تفریحی و فان هم دارند و سرگرم کننده هستند. حالا از شما میخواهیم که با تست هوش تصویری که ذهن و چشم شما را به فعالیت وامی‌دارد ما رو همراهی کنیم. فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید ؟ آماده اید؟ پس بریم در کنار هم یه تست هوش جذاب رو حل کنیم.​

چشمان عقاب خود را تست کنید و ببینید آیا می توانید تفاوت را تشخیص دهید! آیا می توانید قبل از تمام شدن زمان، تمام اختلافات موجود در این تصویر را پیدا کنید؟ به آن بروید و ببینید چه چیزی می توانید پیدا کنید!

موفقیت در یک نقطه چالش تفاوت نیاز به صبر، نگاه تیزبین و رفلکس های سریع دارد. برای موفقیت در این بازی ها باید دو تصویر را با دقت مشاهده کرد تا ناهماهنگی های کوچک را شناسایی کرد.

مزیت شرکت در این نوع بازی ها دو چیز است: آنها سرگرمی را فراهم می کنند و در عین حال ذهن را تیز نگه می دارند.

به ویژه، برای بزرگسالان مهم است که به طور مداوم مغز خود را به چالش بکشند، زیرا به حفظ عملکرد در اوج عملکرد خود کمک می کند.

چالش‌های تفاوت را شناسایی کنید، روشی سرگرم‌کننده برای انجام این کار است، زیرا می‌تواند به توانایی‌های حل مسئله و هوشیاری کمک کند. از طریق درگیر شدن با این نوع فعالیت ها، بزرگسالان می توانند عملکرد شناختی، حافظه و توجه خود را بهبود بخشند.

.

.

.

.

.

.

به کسانی که 3 تفاوت را در کمتر از 15 ثانیه پیدا کردند تبریک می گویم!

برای کسانی که موفق به تشخیص این 3 تفاوت نشدند، نگران نباشید، ما تصویری را به شما نشان می دهیم که می توانید آنها را مشاهده کنید.

برای تقویت تمرکز و مهارت های مشاهده خود، چرا با انجام بازی های معمولی تمرین نکنید؟

تست هوش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو