آیا Mission: Impossible با قسمت هشتم به پایان می رسد ؟ [+تاریخ اکران]

منبع: فیگار

4

1402/3/30

03:15


آیا Mission: Impossible با قسمت هشتم به پایان می رسد ؟ به گفته کارگردان مأموریت غیرممکن، این مجموعه فیلم ممکن است با قسمت هشتم به پایان نرسد.

آیا Mission: Impossible با قسمت هشتم به پایان می رسد ؟ [+تاریخ اکران]

آیا Mission: Impossible با قسمت هشتم به پایان می رسد ؟ به گفته کارگردان مأموریت غیرممکن، این مجموعه فیلم ممکن است با قسمت هشتم به پایان نرسد.

کارگردان Mission: Impossible می‌گوید چندگانه ماموریت مخفی ممکن است با قسمت هشتم به پایان نرسد . بعد از فیلم ملت سرکش و فال‌اوت، این سومین فیلم از مجموعه است که کریستوفر مک‌کوری آن را کارگردانی کرده که او را تبدیل به نخستین کسی می‌کند که بیش‌تر از یک فیلم این مجموعه را کارگردانی کرده‌است.

آیا Mission: Impossible با قسمت هشتم به پایان می رسد ؟

تاریخ اکران قسمت هفتم ماموریت غیرممکن

تام کروز در نقش ایتن هانت نقش خودش را دوباره تکرار می‌کند و ربکا فرگوسن، وینگ ریمز، سایمون پگ و ونسا کربی هایلی اتول، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، نیکلاس هولت و هنری چرنی نیز دیگر بازیگران فیلم  Mission: Impossible 2023 هستند. چهره‌های جدید چندگانه نیز هیلی آت‌ول و پام کلمنتیف بوده‌اند.

آیا Mission: Impossible با قسمت هشتم به پایان می رسد

 

فیلم مأموریت غیرممکن: موقعیت‌یابی تخمینی قسمت اول (Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One) هفتمین قسمت از چندگانه اکشن تام کروز خواهد بود که به زودی در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

تولید این دنباله با موانع متعددی در جین پاندمی مواجه شد اما کروز بلافاصله پس از پایان آن پروژه به سراغ فیلمبرداری قسمت هشتم رفت. اما بنا بر گزارش‌های غیررسمی اعتصاب نویسندگان مانع پیشرفت این فیلم شده است.

پوستر های رسمی جدیدی از شخصیت‌ های فیلم Mission: Impossible 2023

طبق گزارش گذشته تام کروز پس از قسمت هشتم با شخصیت ایتان هانت وداع خواهد کرد اما کریستفر مک‌کواری کارگردان چندگانه در مصاحبه با فندنگو می‌گوید این مجموعه فیلم ممکن است با قسمت هشتم به پایان نرسد.

صفحه توییتر فندنگو:

کریستفر مک‌کواری» کارگردان «مأموریت غیرممکن» به «فندنگو» می‌گوید «موقعیت‌یابی تخمینی» ۱ و ۲ پایان چندگانه نیستند و آن‌ها از حالا ایده‌هایی برای آینده دارند.

بر این اساس به نظر می‌رسد که کروز ۶۰ ساله آماده بدرود گفتن با نقش هانت نیست. قسمت هفتم با ۱۵۶ دقیقه طولانی‌ترین قسمت چندگانه خواهد بود.

تاریخ اکران Dead Reckoning

زمان تخمینی قسمت دوم (Dead Reckoning Part Two) تابستان سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.  تاریخ اکران Dead Reckoning Part One قسمت هفتم ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۳ روی پرده خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو