ثروتمندترین بازیگران جهان در سال 2023 ؛ ۱۰ بازیگر ثروتمند جهان

منبع: فیگار

5

1402/3/30

03:49


با وجود این همه ستاره جدید و همچنین افراد مشهور شناخته شده در اوج حرفه خود، ثروتمندترین بازیگران جهان در سال 2023 چه کسانی هستند؟

ثروتمندترین بازیگران جهان در سال 2023 ؛ ۱۰ بازیگر ثروتمند جهان

با وجود این همه ستاره جدید و همچنین افراد مشهور شناخته شده در اوج حرفه خود، ثروتمندترین بازیگران جهان در سال 2023 چه کسانی هستند؟

یک رسانه عربی اخیراً ثروتمندترین بازیگر جهان در سال ۲۰۲۳ با نحوه کسب این ثروت را منتشر کرده است. تام کروز، میان پنج نفر اول هم نیست!، جیمی گرتز نفر اول لیست قرار گرفته است.

ثروتمندترین بازیگران جهان در سال 2023

۱۰ بازیگر ثروتمند جهان در سال 2023

ظاهرا بازیگران هندی مشهور هم مانند شاهرخ خان و امیتاب باچان در لیست ثروتمندترین بازیگران جهان 2023 قرار دارند.

ثروتمندترین بازیگران جهان در سال 2023

لیست ثروتمندترین بازیگران در سال 2023

  1. جیمی گرتز
  2. تایلر پری
  3. جری ساینفلد
  4. دواین جانسو
  5. شاهرخ‌خان
  6. تام کروز
  7. جرج کلونی
  8. رابرت دنیرو
  9. آمیتاب باچان
  10. مل گیبسون

۱. جیمی گرتز

جیمی گرتز (سه میلیارد دلار): ثروت این بازیگر به طرز متفاوتی کسب شده است و به رغم شهرت بالایی که از بازیگری دارد، اکثر این ثروت در نتیجه ازدواجش با تونی ریسلر میلیاردر مشهور و یکی از سهامداران شرکت Ares Management به دست آمده است. او توانست با کمک همسرش درآمدش از بازیگری را سرمایه‌گذاری کند و آن را به چند میلیارد برساند.

۲. تایلر پری

تایلر پری (یک میلیارد دلار): دومین هنرمند ثروتمند جهان محسوب می‌شود، داستان زندگی تایلر پری از صفر تا ثروتمند شدن داستانی کاملاً کلاسیک است. این نویسنده، بازیگر و کارگردان توانست به شکل منحصربه‌فردی کمدی و درام را برای تاسیس امپراتوری رسانه‌ای خود به کار گیرد.

۳. جری ساینفلد

جری ساینفلد (۹۵۰ میلیون دلار): او به سریال و نمایش‌های کمدی مشهور است و ثروتش در حال نزدیک شدن به یک میلیارد دلار است. او ابتدا در ۷.۵ درصد از فروش آثار خود سهیم بود، اما به تدریج با افزایش شهرتش توانست از طریق قرارداد‌های جدیدی با استودیو‌های NBC مالک ۱۵ درصد حق پخش آثار خود شود. در ادامه نوستار ثروتمندترین بازیگران جهان در سال 2023 همراه فیگار بمانید.

۴. دواین جانسون

۴. دواین جانسون (۸۰۰ میلیون دلار): از کشتی کج به هالیوود آمد، هرگز به عقب بازنگشت و جذابیت وسیعش باعث شد بالاترین دستمزد‌ها را بابت فیلم‌ها دریافت کند. به طور دقیق کسی از میزان درآمد جانسون در سال ۲۰۲۳ اطلاعی ندارد، اما گفته می‌شود این هنرپیشه سالانه در حدود ۱۰۰ میلیون دلار درآمد دارد.

۵. شاهرخ‌خان

شاهرخ‌خان (۷۱۵ میلیون دلار): روند موفقیت‌آمیز فعالیت‌های هنری‌اش در کنار برخی از قرارداده‌ها و پروژه‌های تجاری باعث دستیابی او به این ثروت شده است.

۶. تام کروز

تام کروز (۵۷۰ میلیون دلار): گفته می‌شود سلسله فیلم‌های Mission Impossible عامل اصلی دستیابی او به این ثروت است. در ادامه نوستار ثروتمندترین بازیگران جهان در سال 2023 همراه فیگار بمانید.

۷. جرج کلونی

جرج کلونی (۵۵۰ میلیون دلار): او همراه با فعالیت‌های هنری و نمایشی خود، فعالیت‌های تجاری راهبردی هم داشت، جرج بعد از فروش شرکتش به این ثروت رسید در حالی که همچنان یکی از فعال‌ترین بازیگران محسوب می‌شود.

۸. رابرت دنیرو

رابرت دنیرو (۵۰۰ میلیون دلار): این بازیگر کارکشته و قدیمی اکثر ثروتش را مدیون نقش‌آفرینی در آثار مشهور سینمایی است گرچه چند پروژه تجاری هوشمندانه هم دارد.

۹. آمیتاب باچان

آمیتاب باچان (۴۵۵ میلیون دلار): درآمد حاصل از پنج دهه بازیگری در سینما و نیز برخی از سرمایه‌گذاری‌هایش این ثروت را برایش به همراه آورده است.

۱۰. مل گیبسون

مل گیبسون (۴۲۵ میلیون دلار): در کنار بازیگری سرمایه‌گذاری‌های هوشمندانه‌ای در بخش‌های ساختمان‌سازی داشت که این ثروت را برایش به همراه آورد.

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو